Όλα τα συστήματα που αναφέρετε είναι προς τη σωστή κατεύθυνση για τη μείωση των ατυχημάτων και της πιο υπεύθυνης οδηγικής συμπεριφοράς. Ίσως όμως το μαύρο κουτί θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο μετά από έγκριση του οδηγού ή όταν υπάρχει θάνατος. Επίσης ο αισθητήρας κόπωσης μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα, καθώς η κούραση συνήθως εμφανίζεται κατά τη διάρκεια μακρινών ταξιδιών και ενδεχομένως αυτό συμβεί σε απομονωμένη περιοχή, οπότε η δράση του πρέπει να είναι μάλλον συμβουλευτική παρά απαγορευτική. Η αυτόματη εναλλαγή των φώτων είναι επίσης χρήσιμη, κυρίως για την ασφάλεια των οδηγών που έρχονται από απέναντι.
Όλα τα συστήματα που αναφέρετε είναι προς τη σωστή κατεύθυνση για τη μείωση των ατυχημάτων και της πιο υπεύθυνης οδηγικής συμπεριφοράς. Ίσως όμως το μαύρο κουτί θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο μετά από έγκριση του οδηγού ή όταν υπάρχει θάνατος. Επίσης ο αισθητήρας κόπωσης μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα, καθώς η κούραση συνήθως εμφανίζεται κατά τη διάρκεια μακρινών ταξιδιών και ενδεχομένως αυτό συμβεί σε απομονωμένη περιοχή, οπότε η δράση του πρέπει να είναι μάλλον συμβουλευτική παρά απαγορευτική. Η αυτόματη εναλλαγή των φώτων είναι επίσης χρήσιμη, κυρίως για την ασφάλεια των οδηγών που έρχονται από απέναντι.
11 ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙ-ΞΕΠΑΡΚΑΡΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, 12 ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ Α ΣΤΟ Β ΜΟΝΟ ΤΟΥ