Μετά από σχεδόν δύο χρόνια που έχω στην κατοχή μου αυτοκίνητο με φυσικό αέριο μπορώ να αναφέρω τα αρνητικά και τα θετικά.
Το θετικό είναι ότι η οικονομία που κάνεις στο καύσιμο είναι απλά απίστευτη, μπορείς να κάνεις διαδρομές πλέον για πλάκα δεν σκέφτομαι καθόλου την απόσταση και τη διαδρομή.
Συγκεκριμένα έχω ένα μηχανάκι 300 κυβικά και καίει παραπάνω από το αυτοκίνητό μου που είναι 1.400 110 άλογα Turbo.
Το αυτοκίνητο το καλοκαίρι το φουλάρω περίπου με 11 ευρώ για 15 κιλά χωρητικότητας στο ρεζερβουάρ ενώ το χειμώνα γύρω στα 13 ευρώ.
Τα αρνητικά είναι ότι το δίκτυο των πρατηρίων είναι πάρα πολύ μικρό και αρκετές φορές σε πρατήρια υπάρχουν ουρές αυτοκινήτων για να φουλάρουν με φυσικό αέριο.
Επίσης το άλλο αρνητικό το οποίο το έχω προσέξει σε αρκετά πρατήρια σε όλη την Ελλάδα, (σχεδόν όλα τα έχω επισκεφθεί) είναι ότι οι αντλίες των πρατηρίων χαλάνε πάρα πολύ εύκολα με αποτέλεσμα να μην μπορώ να βάλω στο αυτοκίνητό μου φυσικό αέριο, και καίω βενζίνη.
Μετά από σχεδόν δύο χρόνια που έχω στην κατοχή μου αυτοκίνητο με φυσικό αέριο μπορώ να αναφέρω τα αρνητικά και τα θετικά. Το θετικό είναι ότι η οικονομία που κάνεις στο καύσιμο είναι απλά απίστευτη, μπορείς να κάνεις διαδρομές πλέον για πλάκα δεν σκέφτομαι καθόλου την απόσταση και τη διαδρομή. Συγκεκριμένα έχω ένα μηχανάκι 300 κυβικά και καίει παραπάνω από το αυτοκίνητό μου που είναι 1.400 110 άλογα Turbo. Το αυτοκίνητο το καλοκαίρι το φουλάρω περίπου με 11 ευρώ για 15 κιλά χωρητικότητας στο ρεζερβουάρ ενώ το χειμώνα γύρω στα 13 ευρώ. Τα αρνητικά είναι ότι το δίκτυο των πρατηρίων είναι πάρα πολύ μικρό και αρκετές φορές σε πρατήρια υπάρχουν ουρές αυτοκινήτων για να φουλάρουν με φυσικό αέριο. Επίσης το άλλο αρνητικό το οποίο το έχω προσέξει σε αρκετά πρατήρια σε όλη την Ελλάδα, (σχεδόν όλα τα έχω επισκεφθεί) είναι ότι οι αντλίες των πρατηρίων χαλάνε πάρα πολύ εύκολα με αποτέλεσμα να μην μπορώ να βάλω στο αυτοκίνητό μου φυσικό αέριο, και καίω βενζίνη.