...το να επενδύσεις και να αγοράσεις μηχανήματα για σύγχρονους κινητήρες, λέμε έχεις για τους παλιούς, αλλιώς αν ανοίξεις τώρα, κ.τ.λ. να επενδύσεις μεγαλύτερο μπάτζετ και για παλιά μοτέρ μηχανήματα... είναι κρίση, προσωπική επιλογή, κ.τ.λ. ... το να μπορείς να είσαι πετυχημένος μηχανουργός σε αυτό το κομμάτι που λέγεται μοτέρ, ώστε να πετύχει το οποιοδήποτε ρεκτιφιέ... είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο κομμάτι αυτής της δουλειάς...
Στους σχετικα συγχρονους κινητηρες,δεν γινεται ρεκτιφιε δυστυχως σε στροφαλο και κυλινδρους,λογω,του τροπου κατασκευης τους,και,των υλικων.
Τα μπλοκ των μηχανων τα τελευταια χρονια ειναι αλουμινενια,και οι κυλινδροι, εχουν "ψεκαστει" με υλικο και επειτα εχουν διαμορφωθει απο ειδικο μηχανημα. Οι στροφαλοι επισης το υλικο τους δεν δεχεται διαμορφωση οπως οι παλιοτεροι που ηταν μαντεμενιοι...
Δυστυχως,το μονο που δεχεται ρεκτιφιε ειναι οι βαλβιδες,και αυτες,αναλογα το κραμμα τους.
Μία χαρά πετυχαίνει αντικατάσταση με τα νέα μηχανήματα το ρεκτιφιέ έχει γίνει σαφώς 1.000 φορές πιο ποιοτικό και πιο αποτελεσματικό από το να πάρεις έναν άλλον κινητήρα
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ 99,99% ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ. ΑΠ' ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΙΑΤΖΗΔΕΣ ΑΠ' ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΝΥΣΕΙ ΑΠΟ 50.000 ΕΩΣ 60.000ΧΛΜ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ. ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙΣ Ν' ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Σ' ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΕΝΑ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ 500.000 ΕΩΣ 600.000ΧΛΜ.
...το να επενδύσεις και να αγοράσεις μηχανήματα για σύγχρονους κινητήρες, λέμε έχεις για τους παλιούς, αλλιώς αν ανοίξεις τώρα, κ.τ.λ. να επενδύσεις μεγαλύτερο μπάτζετ και για παλιά μοτέρ μηχανήματα... είναι κρίση, προσωπική επιλογή, κ.τ.λ. ... το να μπορείς να είσαι πετυχημένος μηχανουργός σε αυτό το κομμάτι που λέγεται μοτέρ, ώστε να πετύχει το οποιοδήποτε ρεκτιφιέ... είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο κομμάτι αυτής της δουλειάς...
999 ΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ 1000 ΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ.
Στους σχετικα συγχρονους κινητηρες,δεν γινεται ρεκτιφιε δυστυχως σε στροφαλο και κυλινδρους,λογω,του τροπου κατασκευης τους,και,των υλικων. Τα μπλοκ των μηχανων τα τελευταια χρονια ειναι αλουμινενια,και οι κυλινδροι, εχουν "ψεκαστει" με υλικο και επειτα εχουν διαμορφωθει απο ειδικο μηχανημα. Οι στροφαλοι επισης το υλικο τους δεν δεχεται διαμορφωση οπως οι παλιοτεροι που ηταν μαντεμενιοι... Δυστυχως,το μονο που δεχεται ρεκτιφιε ειναι οι βαλβιδες,και αυτες,αναλογα το κραμμα τους.
Μία χαρά πετυχαίνει αντικατάσταση με τα νέα μηχανήματα το ρεκτιφιέ έχει γίνει σαφώς 1.000 φορές πιο ποιοτικό και πιο αποτελεσματικό από το να πάρεις έναν άλλον κινητήρα
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ 99,99% ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ. ΑΠ' ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΙΑΤΖΗΔΕΣ ΑΠ' ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΝΥΣΕΙ ΑΠΟ 50.000 ΕΩΣ 60.000ΧΛΜ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ. ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙΣ Ν' ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Σ' ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΕΝΑ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ 500.000 ΕΩΣ 600.000ΧΛΜ.
ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΑΝΩ ΒΛΕΠΕΙΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΙΜΠΑΣ....ΟΧΙ ΜΟΤΕΡ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ....
TO ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΤΩΝ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ 999 ΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ 1000 Δ Ε Ν Π Ε Τ Υ Χ Α Ι Ν Ε Ι