Κατ' αρχήν η συμβολή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη μείωση της ρύπανσης φαίνεται εφόσον το μεγάλο ποσοστό της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας γίνεται από ανανεώσιμες πηγές, αλλιώς ουσιαστικά μεταφέρονται ρύποι από την πόλη στην επαρχία όπου βρίσκονται τα εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής, αν και η μείωση της υψηλής ρύπανσης στις πόλεις επίσης σημαντική. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι η δυνατότητα ανάκτησης μέρος της ενέργειας φρεναρίσματος, κάτι βέβαια που το πετυχαίνουν και τα υβριδικά. Τέλος, για τη φόρτιση από το οικιακό δίκτυο, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η τιμή για τις επιπλέον kWh της φόρτισης πέρα από τη συνηθισμένη οικιακή κατανάλωση. Πάντως, η πανελλήνια τυπική ημερήσια καμπύλη ζήτησης ισχύος, δείχνει ότι υπάρχουν ακόμα αρκετά περιθώρια για τη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά τη νυχτερινή περίοδο.
Αυτο που σίγουρα θα γίνει, είναι ν' ανέβει η τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος και θα επιβαρυνθεί με πρόσθετους φόρους. Κι αυτό γιατί η απώλεια εσόδων από την μείωση της κατανάλωσης ορυκτών καυσίμων, πρέπει κάπως να αποσβεστει...
Και κάπως έτσι σε μερικά χρόνια θα ανακαλύψουν κάτι <<επαναστατικό>>, πάντα για το περιβάλλον , τον καταναλωτή, την οικονομία κ.τ.λ. και θα μας πουν να αλλάξουμε τα ηλεκτρικά, υβριδικά και όπως αλλιώς λέγονται, με αυτό το άλλο, πάντα όμως για το δικό μας καλό....
...διαβάζω προσωπικά όπως και σε άλλα παρόμοια άρθρα... ανθρώπους που είτε χρηματοδοτούνται από κάπου και δεν είναι κακό να υποστηρίζουν τους/τον χρηματοδότη τους... είτε έχουν επιστημονική και τεχνική ανεπάρκεια... είτε δεν λαμβάνουν υπόψιν συνολικά το εν λόγω θέμα... είτε είναι ημιμαθείς... είτε συμβαίνει κάτι άλλο... το να τελείωσες το harvard... με υποτροφία ή κάποιοι άλλοι πληρώσανε για σένα δεν σε κάνει πιο έξυπνο, κ.τ.λ. κάποιοι τελειώσαμε άλλα ισάξια πανεπιστήμια... ούτε τελικά κάποιοι που έχουν, είχαν θεοπτία και πετύχαν επαγγελματικά κ.τ.λ. οι απόγονοι τους οι υποτίθεται μορφωμένοι... ΠΕΤΥΧΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΑΝ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ HARVARD... ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ... αν η κατάρτηση σου σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον δεν είναι είναι ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ... είτε αρθογραφώντας σε γνωστά επιστημονικά περιοδικά, κ.τ.λ. όπως επίσης και από το τι απτά έχεις πετύχει σε επίπεδο πρακτικό, συν τις ομάδες που συμμετέχεις, κ.τ.λ. ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ... το να λες θεωρητικά πράγματα και να μην βλέπεις, παραδέχεσαι, κ.τ.λ. αυτά που έχεις, διαθέτεις, κ.τ.λ. στην χώρα μας... ίσως και εδώ να ζεις... ΤΟΤΕ ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!!! ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ, ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ, Κ.Τ.Λ. ΤΩΝ ΟΠΙΣΘΙΩΝ... ΤΗΣ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ, ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ, Κ.Τ.Λ. Πραγματικά με ορισμένους που διαβάζω προβληματίζομαι έντονα και σε τοπικό επίπεδο=Ελλάδος και σε παγκόσμιο!!! Κάποιοι διαθέτουν πτυχία, κ.τ.λ. και λένε τα όσα λένε... οδηγώντας κάποιους σε λάθος καταστάσεις, επικίνδυνες, κ.τ.λ. είτε εσκεμμένα, είτε άθελα, κ.τ.λ. ΣΑΣ ΕΓΚΑΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΣΥΓΧΥΣΗ... ΜΕ ΕΠΙΠΛΑΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ.-
Απ΄ όσα διαβάζω, βλέπω πως ούτε ο συντάκτης ούτε πολλοί αναγνώστες έχουν κατανοήσει βασικά πράγματα. Μιλάνε για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ρυπογόνες μονάδες χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τις ΑΠΕ. Ηλεκτρική ενέργεια παράγεται επίσης και από υδατοπτώσεις, αιολικά πάρκα, φωτοβολταϊκά σε σημαντικό ποσοστό πλέον. Παραβλέπεται επίσης και η συνεισφορά των μονάδων συνδυασμένου κύκλου (φυσικού αερίου) που διαθέτουν οι ιδιώτες παραγωγοί και οι οποίες μονάδες έχουν πολύ υψηλή απόδοση για θερμικές. Επίσης είναι εντελώς διαφορετικό οι ρύποι να εκλύονται από 5-10 εργοστάσια στην επαρχία και άλλο από 1.000.000 οχήματα εντός του αστικού ιστού. Η φύση της επαρχίας αφομοιώνει απείρως πιο εύκολα τους όποιους ρύπους. Έπειτα εντοπίζω ένα πρόβλημα με την αριθμητική. Ακόμα και 200.000 οχήματα να φορτίζονται ταυτόχρονα, μιλάμε για απαίτηση 1000-1500MW ηλεκτρικής ισχύος. Πρώτες οι εταιρείες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας θα «έσπρωχναν» αυτήν την κατανάλωση την νύχτα, ώστε να κρατιέται κατά το δυνατόν σταθερή η κατανάλωση στο εικοσιτετράωρο
Κατ' αρχήν η συμβολή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη μείωση της ρύπανσης φαίνεται εφόσον το μεγάλο ποσοστό της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας γίνεται από ανανεώσιμες πηγές, αλλιώς ουσιαστικά μεταφέρονται ρύποι από την πόλη στην επαρχία όπου βρίσκονται τα εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής, αν και η μείωση της υψηλής ρύπανσης στις πόλεις επίσης σημαντική. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι η δυνατότητα ανάκτησης μέρος της ενέργειας φρεναρίσματος, κάτι βέβαια που το πετυχαίνουν και τα υβριδικά. Τέλος, για τη φόρτιση από το οικιακό δίκτυο, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η τιμή για τις επιπλέον kWh της φόρτισης πέρα από τη συνηθισμένη οικιακή κατανάλωση. Πάντως, η πανελλήνια τυπική ημερήσια καμπύλη ζήτησης ισχύος, δείχνει ότι υπάρχουν ακόμα αρκετά περιθώρια για τη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά τη νυχτερινή περίοδο.
Αυτο που σίγουρα θα γίνει, είναι ν' ανέβει η τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος και θα επιβαρυνθεί με πρόσθετους φόρους. Κι αυτό γιατί η απώλεια εσόδων από την μείωση της κατανάλωσης ορυκτών καυσίμων, πρέπει κάπως να αποσβεστει...
Και κάπως έτσι σε μερικά χρόνια θα ανακαλύψουν κάτι <<επαναστατικό>>, πάντα για το περιβάλλον , τον καταναλωτή, την οικονομία κ.τ.λ. και θα μας πουν να αλλάξουμε τα ηλεκτρικά, υβριδικά και όπως αλλιώς λέγονται, με αυτό το άλλο, πάντα όμως για το δικό μας καλό....
...διαβάζω προσωπικά όπως και σε άλλα παρόμοια άρθρα... ανθρώπους που είτε χρηματοδοτούνται από κάπου και δεν είναι κακό να υποστηρίζουν τους/τον χρηματοδότη τους... είτε έχουν επιστημονική και τεχνική ανεπάρκεια... είτε δεν λαμβάνουν υπόψιν συνολικά το εν λόγω θέμα... είτε είναι ημιμαθείς... είτε συμβαίνει κάτι άλλο... το να τελείωσες το harvard... με υποτροφία ή κάποιοι άλλοι πληρώσανε για σένα δεν σε κάνει πιο έξυπνο, κ.τ.λ. κάποιοι τελειώσαμε άλλα ισάξια πανεπιστήμια... ούτε τελικά κάποιοι που έχουν, είχαν θεοπτία και πετύχαν επαγγελματικά κ.τ.λ. οι απόγονοι τους οι υποτίθεται μορφωμένοι... ΠΕΤΥΧΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΑΝ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ HARVARD... ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ... αν η κατάρτηση σου σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον δεν είναι είναι ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ... είτε αρθογραφώντας σε γνωστά επιστημονικά περιοδικά, κ.τ.λ. όπως επίσης και από το τι απτά έχεις πετύχει σε επίπεδο πρακτικό, συν τις ομάδες που συμμετέχεις, κ.τ.λ. ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ... το να λες θεωρητικά πράγματα και να μην βλέπεις, παραδέχεσαι, κ.τ.λ. αυτά που έχεις, διαθέτεις, κ.τ.λ. στην χώρα μας... ίσως και εδώ να ζεις... ΤΟΤΕ ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ!!! ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ, ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ, Κ.Τ.Λ. ΤΩΝ ΟΠΙΣΘΙΩΝ... ΤΗΣ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ, ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ, Κ.Τ.Λ. Πραγματικά με ορισμένους που διαβάζω προβληματίζομαι έντονα και σε τοπικό επίπεδο=Ελλάδος και σε παγκόσμιο!!! Κάποιοι διαθέτουν πτυχία, κ.τ.λ. και λένε τα όσα λένε... οδηγώντας κάποιους σε λάθος καταστάσεις, επικίνδυνες, κ.τ.λ. είτε εσκεμμένα, είτε άθελα, κ.τ.λ. ΣΑΣ ΕΓΚΑΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΣΥΓΧΥΣΗ... ΜΕ ΕΠΙΠΛΑΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ.-
Απ΄ όσα διαβάζω, βλέπω πως ούτε ο συντάκτης ούτε πολλοί αναγνώστες έχουν κατανοήσει βασικά πράγματα. Μιλάνε για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ρυπογόνες μονάδες χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τις ΑΠΕ. Ηλεκτρική ενέργεια παράγεται επίσης και από υδατοπτώσεις, αιολικά πάρκα, φωτοβολταϊκά σε σημαντικό ποσοστό πλέον. Παραβλέπεται επίσης και η συνεισφορά των μονάδων συνδυασμένου κύκλου (φυσικού αερίου) που διαθέτουν οι ιδιώτες παραγωγοί και οι οποίες μονάδες έχουν πολύ υψηλή απόδοση για θερμικές. Επίσης είναι εντελώς διαφορετικό οι ρύποι να εκλύονται από 5-10 εργοστάσια στην επαρχία και άλλο από 1.000.000 οχήματα εντός του αστικού ιστού. Η φύση της επαρχίας αφομοιώνει απείρως πιο εύκολα τους όποιους ρύπους. Έπειτα εντοπίζω ένα πρόβλημα με την αριθμητική. Ακόμα και 200.000 οχήματα να φορτίζονται ταυτόχρονα, μιλάμε για απαίτηση 1000-1500MW ηλεκτρικής ισχύος. Πρώτες οι εταιρείες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας θα «έσπρωχναν» αυτήν την κατανάλωση την νύχτα, ώστε να κρατιέται κατά το δυνατόν σταθερή η κατανάλωση στο εικοσιτετράωρο