Για αυτά τα χρήματα με τίποτα τη στιγμή που το kia sportage κοστίζει γύρω στα 2 με 3 χιλιάρικα παραπάνω.Αν και κάτοχος για 16 απροβληματιστα χρόνια suzuki ignis. Λυπάμαι! Διορθώσετε το πριν σκοτωθεί κοσμος.
Το ignis χωρίς safety pack πήρε 3 αστέρια στο EuroNCAP και με safety pack 5 αστέρια. Το νέο Jimny πήρε 3 αστέρια στο EuroNCAP με το safety pack στον στάνταρ εξοπλισμό!!! Αυτό δείχνει ότι το νέο Jimny έχει προβληματική παθητική ασφάλεια. Δηλαδή χωρίς το safety pack πόσα αστέρια θα έπαιρνε; Υπόψιν ότι χωρίς το safety pack η τιμή του θα ήταν φθηνότερο 2000 ευρώ τουλάχιστον.
Ούτως ή άλλως, αυτό το όχημα απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένο κοινό. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να μην το αγοράσει κάποιος και τα αστέρια προσωπικά είναι το τελευταίο. Ψόφιος κινητήρας, ανύπαρκτοι χώροι, είναι τα πιο σοβαρά για μενα. Οι καλές εκτός δρόμου επιδόσεις, δεν αποτελούν δέλεαρ για τους περισσότερους, με τόσες άλλες σοβαρές ελλείψεις...
Εμένα δεν μου λέει τίποτα το αποτέλεσμα του crash test. Η χαμηλή βαθμολογία οφείλεται εν μέρει στην ανεπαρκή προστασία των πεζών και στην έλλειψη κάποιων τεχνολογιών ασφαλείας που είναι στάνταρντ σε ευρωπαϊκά οχήματα. Η καμπίνα φαίνεται να αντέχει στην πρόσκρουση. Αυτό που με απογοητεύει σε αυτό το αμάξι και ο λόγος που δεν θα το έπαιρνα είναι αποκλειστικά ο ατμοσφαιρικός κινητήρας μεγάλης χωρητικότητας και πολύ μέτριων τιμών ροπής και ισχύος. Είναι αδιανόητο στην εποχή του turbo και του downsizing να του βάζουν τέτοια μηχανή. Αν του έβαζαν τον 1.0 boosterjet θα το αγόραζα αύριο το πρωί.
Δεν πρέπει να επιτραπεί η κυκλοφορία του . Είναι απαράδεκτο εν έτη 2018 να δίνονται τέτοια αυτοκίνητα σε κυκλοφορία.
Για αυτά τα χρήματα με τίποτα τη στιγμή που το kia sportage κοστίζει γύρω στα 2 με 3 χιλιάρικα παραπάνω.Αν και κάτοχος για 16 απροβληματιστα χρόνια suzuki ignis. Λυπάμαι! Διορθώσετε το πριν σκοτωθεί κοσμος.
Το ignis χωρίς safety pack πήρε 3 αστέρια στο EuroNCAP και με safety pack 5 αστέρια. Το νέο Jimny πήρε 3 αστέρια στο EuroNCAP με το safety pack στον στάνταρ εξοπλισμό!!! Αυτό δείχνει ότι το νέο Jimny έχει προβληματική παθητική ασφάλεια. Δηλαδή χωρίς το safety pack πόσα αστέρια θα έπαιρνε; Υπόψιν ότι χωρίς το safety pack η τιμή του θα ήταν φθηνότερο 2000 ευρώ τουλάχιστον.
Ούτως ή άλλως, αυτό το όχημα απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένο κοινό. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να μην το αγοράσει κάποιος και τα αστέρια προσωπικά είναι το τελευταίο. Ψόφιος κινητήρας, ανύπαρκτοι χώροι, είναι τα πιο σοβαρά για μενα. Οι καλές εκτός δρόμου επιδόσεις, δεν αποτελούν δέλεαρ για τους περισσότερους, με τόσες άλλες σοβαρές ελλείψεις...
Εμένα δεν μου λέει τίποτα το αποτέλεσμα του crash test. Η χαμηλή βαθμολογία οφείλεται εν μέρει στην ανεπαρκή προστασία των πεζών και στην έλλειψη κάποιων τεχνολογιών ασφαλείας που είναι στάνταρντ σε ευρωπαϊκά οχήματα. Η καμπίνα φαίνεται να αντέχει στην πρόσκρουση. Αυτό που με απογοητεύει σε αυτό το αμάξι και ο λόγος που δεν θα το έπαιρνα είναι αποκλειστικά ο ατμοσφαιρικός κινητήρας μεγάλης χωρητικότητας και πολύ μέτριων τιμών ροπής και ισχύος. Είναι αδιανόητο στην εποχή του turbo και του downsizing να του βάζουν τέτοια μηχανή. Αν του έβαζαν τον 1.0 boosterjet θα το αγόραζα αύριο το πρωί.