Το άρθρο, όπως συχνά γίνεται δυστυχώς, απλά πετάει μια κουβέντα δίνοντας μια ελλιπή εικόνα και περιμένει αντιδράσεις... πρώτον υπάρχουν μεταλλικά με κόστος χαμηλότερο (αλλά και υψηλότερο) από 700 ευρώ. Δεύτερον υπάρχουν μοντέλα που χρεώνουν ακόμη και το βασικό χρώμα... Το άρθρο θα μπορούσε να παραθέσει ορισμένες ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ πληροφοίες για την αντοχή στο χρόνο, στη βρωμία, στα περιττώματα κλπ, αλλά μπααα....Στο ερώτημα, το έχω ξαναγράψει, όλα αυτά είναι θέμα κυρίως marketing, το ζήτημα είναι όχι πως και τι χρεώνουν αλλά τι κοστίζει εν τέλει. Προφανώς η χρέωση για οποιοδήποτε χρώμα περιέχει κέρδος (το βασικό αυτοκίνητο πρακτικά πωλείται κάτω του κόστους, μην κοροιδευόμαστε, από τα εξτρά και τα ανταλλακτικά βγάζουν κέρδος). Στη συνήθη περίπτωση, το απλό λευκό είναι 'δωρεάν'... το λευκό έχει πλεονεκτήματα - δεν ζεσταίνει το όχημα στον ήλιο, καθαρίζεται εύκολα, επισκευάζεται φθηνότερα, είναι 'κλασσικό'... από την άλλη κάθε γρατζουνιά φαινεται, λερώνεται εύκολα, δεν αντέχει το ίδιο, δεν 'γυαλίζει', είναι 'φθηνό'... όλα αυτά αόμως είναι θεωρητικά... εάν είσαι εντελώς πρακτικός τύπος ή απλά σου αρέσει το λευκό θα παραβλέψεις τα μειον και θα πάρεις λευκό, εάν δεν σου αρέσει λευκό και μπορείς να δώσεις κάτι παραπάνω, θα πάρεις άλλο χρώμα... εάν δεν έχεις παραπάνω χρήματα είσαι μια χαρά, δεν έχεις δίλημα, παίρνεις αβλεπί λευκό και πας για καφέ... απλά πράγματα...
Το μεταλλικό χρώμα μπορεί να στοιχίζει λίγο παραπάνω από το κανονικό, όμως η διαφορά των 700 ευρω δεν δικαιολογείται. Εχει παρατηρηθεί σε αντιπροσωπείες να χρεώνουν παραπάνω το χρώμα που έχει μεγαλύτερη ζήτηση. π.χ. Fiat 500 άσπρο το χρεώνουν παραπάνω, χωρίς να δώσουν μία καλή δικαιολογία και χωρίς να είναι μεταλλικό. Μάλλον είναι ένας τρόπος να εισπράξουν κάτι παραπάνω οι αντιπροσωπείες εκμεταλευόμενες την ζήτηση.
Μεταλλικό άρα ακριβό, καθώς ότι πληρώνεις παίρνεις. Το μεταλλικό χρώμα σε αντίθεση με το απλό απαιτεί διαφορετικό τρόπο προεργασίας και βαφής. Περιέχει το χρώμα μέταλλα τα οποία το κάνουν να γυαλίζει, η πέρλα δε κάνει το χρώμα να αλλάζει αποχρώσεις σε σχέση με το φωτισμό που πέφτει στο αυτοκίνητο και τη γωνία που το κοιτάζεις.
Αυτές τις απαντήσεις έπρεπε να τις δίνετε εσείς και όχι να ρωτάτε κάνοντας δημοσιογραφική έρευνα και ξεσκεπαζοντας όπως οφείλετε τα παιχνίδια που παίζονται ενημερώνοντας τον κόσμο
Το ερωτημα θα μπορουσε να ειναι πιο σωστα " κραταει περισσοτερα χρονια το μεταλλικο χρωμα απο το απλο?" Εχω την εντυπωση πως ΝΑΙ κραταει λαμπερο για παρα πολλα χρονια και δεν ξεβαφει οπως το απλο. Τωρα η απαντηση στο ερωτημα σας ειναι απλη. ΝΑΙ αξιζει τα παραπανω χρηματα. Ποσα παραπανω? Σαφως τα 700 ευρω ειναι πολλα αλλα δεν θα επαιρνα αυτοκινητο με απλο χρωμα.
Μαλλον οι εμποροι εισπρατουν την διαφορα
Το άρθρο, όπως συχνά γίνεται δυστυχώς, απλά πετάει μια κουβέντα δίνοντας μια ελλιπή εικόνα και περιμένει αντιδράσεις... πρώτον υπάρχουν μεταλλικά με κόστος χαμηλότερο (αλλά και υψηλότερο) από 700 ευρώ. Δεύτερον υπάρχουν μοντέλα που χρεώνουν ακόμη και το βασικό χρώμα... Το άρθρο θα μπορούσε να παραθέσει ορισμένες ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ πληροφοίες για την αντοχή στο χρόνο, στη βρωμία, στα περιττώματα κλπ, αλλά μπααα....Στο ερώτημα, το έχω ξαναγράψει, όλα αυτά είναι θέμα κυρίως marketing, το ζήτημα είναι όχι πως και τι χρεώνουν αλλά τι κοστίζει εν τέλει. Προφανώς η χρέωση για οποιοδήποτε χρώμα περιέχει κέρδος (το βασικό αυτοκίνητο πρακτικά πωλείται κάτω του κόστους, μην κοροιδευόμαστε, από τα εξτρά και τα ανταλλακτικά βγάζουν κέρδος). Στη συνήθη περίπτωση, το απλό λευκό είναι 'δωρεάν'... το λευκό έχει πλεονεκτήματα - δεν ζεσταίνει το όχημα στον ήλιο, καθαρίζεται εύκολα, επισκευάζεται φθηνότερα, είναι 'κλασσικό'... από την άλλη κάθε γρατζουνιά φαινεται, λερώνεται εύκολα, δεν αντέχει το ίδιο, δεν 'γυαλίζει', είναι 'φθηνό'... όλα αυτά αόμως είναι θεωρητικά... εάν είσαι εντελώς πρακτικός τύπος ή απλά σου αρέσει το λευκό θα παραβλέψεις τα μειον και θα πάρεις λευκό, εάν δεν σου αρέσει λευκό και μπορείς να δώσεις κάτι παραπάνω, θα πάρεις άλλο χρώμα... εάν δεν έχεις παραπάνω χρήματα είσαι μια χαρά, δεν έχεις δίλημα, παίρνεις αβλεπί λευκό και πας για καφέ... απλά πράγματα...
Γιατί στοιχίζει πολύ το μεταλλικό χρώμα; τελικα το ερωτημα παραμενει .....
Το μεταλλικό χρώμα μπορεί να στοιχίζει λίγο παραπάνω από το κανονικό, όμως η διαφορά των 700 ευρω δεν δικαιολογείται. Εχει παρατηρηθεί σε αντιπροσωπείες να χρεώνουν παραπάνω το χρώμα που έχει μεγαλύτερη ζήτηση. π.χ. Fiat 500 άσπρο το χρεώνουν παραπάνω, χωρίς να δώσουν μία καλή δικαιολογία και χωρίς να είναι μεταλλικό. Μάλλον είναι ένας τρόπος να εισπράξουν κάτι παραπάνω οι αντιπροσωπείες εκμεταλευόμενες την ζήτηση.
...ΘΑΥΜΑ, ΘΑΥΜΑ!!! ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ!!! ΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!
Μεταλλικό άρα ακριβό, καθώς ότι πληρώνεις παίρνεις. Το μεταλλικό χρώμα σε αντίθεση με το απλό απαιτεί διαφορετικό τρόπο προεργασίας και βαφής. Περιέχει το χρώμα μέταλλα τα οποία το κάνουν να γυαλίζει, η πέρλα δε κάνει το χρώμα να αλλάζει αποχρώσεις σε σχέση με το φωτισμό που πέφτει στο αυτοκίνητο και τη γωνία που το κοιτάζεις.
Αυτές τις απαντήσεις έπρεπε να τις δίνετε εσείς και όχι να ρωτάτε κάνοντας δημοσιογραφική έρευνα και ξεσκεπαζοντας όπως οφείλετε τα παιχνίδια που παίζονται ενημερώνοντας τον κόσμο
Το ερωτημα θα μπορουσε να ειναι πιο σωστα " κραταει περισσοτερα χρονια το μεταλλικο χρωμα απο το απλο?" Εχω την εντυπωση πως ΝΑΙ κραταει λαμπερο για παρα πολλα χρονια και δεν ξεβαφει οπως το απλο. Τωρα η απαντηση στο ερωτημα σας ειναι απλη. ΝΑΙ αξιζει τα παραπανω χρηματα. Ποσα παραπανω? Σαφως τα 700 ευρω ειναι πολλα αλλα δεν θα επαιρνα αυτοκινητο με απλο χρωμα.