τα της αεριοκινησης δεν περιγραφονται ολοκληρωμενα,(λογω διαφημισης,αρα εσοδα εντυπων).
για μικρες διαδρομες,γινεται καταναλωση σχεδον μονο βενζινης. 20% αυξημενη ποσοτητα αεριου,εξτρα
κοστος service αεριου, εχτρα κοστος για κτεο,το πολυ 30% ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ καταναλωση!!!
αν δεν κανεις 15000 χιλτρα/ετος,ξεχνα την αεριοκινηση. αν οδηγεις στην επαρχια,ξεχνα το φυσικο αεριο.
Εχω ενα mazda 2 του 2004 1.6cc και τον Απριλιο του 2018 του εβαλα φυσικο αεριο και εως σημερα δεν μου εχει παρουσιασει κανενα προβλημα.Με 4,5ευρω κανω 100 εως 105 χιλιομετρα με γρηγορη οδηγηση(οποιος θελει το πιστευει).Για μενα οποιος μενει στην Αττικη εχει κοντα πρατηριο,εχει το κεφαλαιο 2000ευρω+ και δεν τον νοιαζει το πορτ παγκαζ να το βαλει θα δει μεγαλη διαφορα στην τσεπη του,και η αποσβεση γινεται γρηγορα εαν κανεις πολλα χιλιομετρα.Προσοχη θελει ο εγκαταστατης γιατι σημερα υπαρχουν πολλοι αλλα λιγοι κανουν σωστη δουλεια.Εγω τους εμπιστευτικα επειδη το 2010 που ειχα παει να βαλω υγραεριο δεν μου βαλανε επειδη θα μου εκανε ζημια στις βαλβιδες.Παντος οτι και να γινει δεν το εχω μετανιωσει βγαινω απο το πρατηριο γελωντας ξερωντας οτι δεν με εχουν κλεψει και δινω 4,5 ευρω αντι για 15 για τα ιδια χιλιομετρα.
Θα συμφωνήσω με τον φίλο. Όπως επίσης μακριά από μετατροπές εκ των υστέρων. Ένα αυτοκίνητο 15ετίας σίγουρα δεν κάνει για υγραέριο ή φυσικό αέριο. Θα βγάλει προβλήματα είναι σχεδόν βέβαιο. Άσε τους εγκαταστάτες! Ποιος κάνει καλή δουλειά και ποιος όχι πως το γνωρίζουμε? Δεν το γνωρίζουμε!
τα της αεριοκινησης δεν περιγραφονται ολοκληρωμενα,(λογω διαφημισης,αρα εσοδα εντυπων). για μικρες διαδρομες,γινεται καταναλωση σχεδον μονο βενζινης. 20% αυξημενη ποσοτητα αεριου,εξτρα κοστος service αεριου, εχτρα κοστος για κτεο,το πολυ 30% ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ καταναλωση!!! αν δεν κανεις 15000 χιλτρα/ετος,ξεχνα την αεριοκινηση. αν οδηγεις στην επαρχια,ξεχνα το φυσικο αεριο.
Εχω ενα mazda 2 του 2004 1.6cc και τον Απριλιο του 2018 του εβαλα φυσικο αεριο και εως σημερα δεν μου εχει παρουσιασει κανενα προβλημα.Με 4,5ευρω κανω 100 εως 105 χιλιομετρα με γρηγορη οδηγηση(οποιος θελει το πιστευει).Για μενα οποιος μενει στην Αττικη εχει κοντα πρατηριο,εχει το κεφαλαιο 2000ευρω+ και δεν τον νοιαζει το πορτ παγκαζ να το βαλει θα δει μεγαλη διαφορα στην τσεπη του,και η αποσβεση γινεται γρηγορα εαν κανεις πολλα χιλιομετρα.Προσοχη θελει ο εγκαταστατης γιατι σημερα υπαρχουν πολλοι αλλα λιγοι κανουν σωστη δουλεια.Εγω τους εμπιστευτικα επειδη το 2010 που ειχα παει να βαλω υγραεριο δεν μου βαλανε επειδη θα μου εκανε ζημια στις βαλβιδες.Παντος οτι και να γινει δεν το εχω μετανιωσει βγαινω απο το πρατηριο γελωντας ξερωντας οτι δεν με εχουν κλεψει και δινω 4,5 ευρω αντι για 15 για τα ιδια χιλιομετρα.
Θα συμφωνήσω με τον φίλο. Όπως επίσης μακριά από μετατροπές εκ των υστέρων. Ένα αυτοκίνητο 15ετίας σίγουρα δεν κάνει για υγραέριο ή φυσικό αέριο. Θα βγάλει προβλήματα είναι σχεδόν βέβαιο. Άσε τους εγκαταστάτες! Ποιος κάνει καλή δουλειά και ποιος όχι πως το γνωρίζουμε? Δεν το γνωρίζουμε!