Πολυ καλά και τίμια αυτοκινητα και τα δυο, αλλά το βασικό κριτήριο αγορας που προβάλεται ειναι η τιμή εκκίνησης. Αυτο όμως το πληρώνεις αργότερα στην τιμή μεταπώλησης που ειναι χαμηλή σε σχέση με ενα γιαπωνέζικο ή γερμανικό του ανταγωνισμού. Επομένως πολυ καλά και τα δύο μόνο στη βασική έκδοση. Εκει αναρωτιεσαι εαν το 1000ρι turbo θα αντέξει με τα χρόνια ή θα κλατάρει.. Αν αρχίζει και ξεφεύγει η τιμή τότε είτε πας σε γερμανικό VW Tiguan ή πας σε γιαπωνέζο πχ το Mitsubishi Eclispe cross με 163 ιππους και αναρτηση πολλαπλων συνδέσμων (και κορυφαιο στην ασφάλεια μαζι με το Volvo) ή κοιτας Honda ή Τοyοτα
Ας δείξουμε επιτέλους ότι είμαστε συνειδητοποιημένοι καταναλωτές και δεν επικροτούμε αθέμιτες εμπορικές πρακτικές. Μποϊκοτάζ στο πολλαπλά αμαρτωλό κλεφτοgroup.
Η τιμή μεταπώλησης στην δεκαετία είναι ίδια για όλα τα αυτοκίνητα. Και το tucson είναι με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.
Πολυ καλά και τίμια αυτοκινητα και τα δυο, αλλά το βασικό κριτήριο αγορας που προβάλεται ειναι η τιμή εκκίνησης. Αυτο όμως το πληρώνεις αργότερα στην τιμή μεταπώλησης που ειναι χαμηλή σε σχέση με ενα γιαπωνέζικο ή γερμανικό του ανταγωνισμού. Επομένως πολυ καλά και τα δύο μόνο στη βασική έκδοση. Εκει αναρωτιεσαι εαν το 1000ρι turbo θα αντέξει με τα χρόνια ή θα κλατάρει.. Αν αρχίζει και ξεφεύγει η τιμή τότε είτε πας σε γερμανικό VW Tiguan ή πας σε γιαπωνέζο πχ το Mitsubishi Eclispe cross με 163 ιππους και αναρτηση πολλαπλων συνδέσμων (και κορυφαιο στην ασφάλεια μαζι με το Volvo) ή κοιτας Honda ή Τοyοτα
Ας δείξουμε επιτέλους ότι είμαστε συνειδητοποιημένοι καταναλωτές και δεν επικροτούμε αθέμιτες εμπορικές πρακτικές. Μποϊκοτάζ στο πολλαπλά αμαρτωλό κλεφτοgroup.