Υπήρξα κάτοχος χρόνια του ομορφοτέρου κατ' εμέ κουπέ καμπριολέ της κατηγορίας, Peugeot 307CC. Δυστυχώς η αλλαγή της οικογενειακής μου κατάστασης (βλ. παιδιά) με οδήγησε στην αγορά ενός μεγαλύτερου συμβατικού ΙΧ αυτοκινήτου. Φυσικά και αναπολώ ακόμη τις ευχάριστες στιγμές και την αίσθηση ελευθερίας που σου προσφέρει ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητο, χωρίς να έχει τα μειονεκτήματα των αντιστοίχων με μαλακή οροφή. Στα μόνα αρνητικά θα έβαζα το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου (με ότι αυτό συνεπάγεται για τις επιδόσεις) που θεωρώ ότι ένα τέτοιο θέμα θα είχε επιλυθεί στις μέρες μας με την προσθήκη υπερσυμπιεστών. Σε σύγκριση πάντως με τη μόδα της εποχής που είναι τα SUV, με παραπλήσια βάρη, συντελεστές αεροδυναμικής "περιπτέρου" και οδική συμπεριφορά χειρότερη από κάθε επιβατικό, νομίζω ότι κακώς τα CC πέρασαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Εύχομαι κάποια στιγμή η συγκεκριμένη κατηγορία να αναβιώσει.
Υπήρξα κάτοχος χρόνια του ομορφοτέρου κατ' εμέ κουπέ καμπριολέ της κατηγορίας, Peugeot 307CC. Δυστυχώς η αλλαγή της οικογενειακής μου κατάστασης (βλ. παιδιά) με οδήγησε στην αγορά ενός μεγαλύτερου συμβατικού ΙΧ αυτοκινήτου. Φυσικά και αναπολώ ακόμη τις ευχάριστες στιγμές και την αίσθηση ελευθερίας που σου προσφέρει ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητο, χωρίς να έχει τα μειονεκτήματα των αντιστοίχων με μαλακή οροφή. Στα μόνα αρνητικά θα έβαζα το μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου (με ότι αυτό συνεπάγεται για τις επιδόσεις) που θεωρώ ότι ένα τέτοιο θέμα θα είχε επιλυθεί στις μέρες μας με την προσθήκη υπερσυμπιεστών. Σε σύγκριση πάντως με τη μόδα της εποχής που είναι τα SUV, με παραπλήσια βάρη, συντελεστές αεροδυναμικής "περιπτέρου" και οδική συμπεριφορά χειρότερη από κάθε επιβατικό, νομίζω ότι κακώς τα CC πέρασαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Εύχομαι κάποια στιγμή η συγκεκριμένη κατηγορία να αναβιώσει.