Λογικά τα πιο αξιόπιστα τουρμπάκια τα φτιάχνει το φολκςβάγκεν γκρούπ. Έχει μεγάλη παράδοση στην αξιοπιστία γενικότερα, οπότε θεωρώ ότι θα συνεχιστεί. Τί, όχι?
Σημασία έχει ποιος κατασκευάζει τα turbo, και αυτός συνήθως δεν είναι ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου. Επίσης, τα tubo στους πετρελαιοκινητήρες (και φυσικά και στους Ιαπωνικούς) υπάρχουν από πολλά χρόνια και ουσιαστικά εκεί εξελίχθηκαν. Εξάλλου, τα σημερινά turbo με έμφαση στη ροπή στις χαμηλές στροφές, μοιάζουν περισσότερο με αυτά των πετρελαιοκινητήρων παρά με τα παλιά των βενζινοκινητήρων.
Κατά τη γνώμη μου οι Ασιάτες έχουν χάσει εδώ και λίγα χρόνια την φήμη τους ως οι πιο αξιόπιστοι και όχι λόγω τούρμπο αλλά λόγω του ότι πλέον τα κατασκευαζουν εκτός Japan, Γαλλία πχ. Επίσης οι περισσότερες μάρκες έχουν βελτιώσει την αξιοπιστία τους! Όταν πχ βλέπουμε την Ford να δίνει 8 χρόνια σε τούρμπο κινητήρα και ο κινητήρας αυτός υπάρχει αν δεν κάνω λάθος 8 χρόνια στην αγορά... Αυτό λέει κάτι νομίζω! Τώρα βέβαια στο θέμα αξιοπιστίας παίζουν σημαντικό παράγοντα και πολλά άλλα πράγματα... Όπως το που γίνονται τα σέρβις, αν γίνονται στην ώρα τους, επίσης ο τρόπος οδήγησης και γενικότερα συμπεριφοράς του οδηγού κτλ. Έχω ακούσει απίστευτα πράγματα για ιαπωνικά αμάξια όπως όμως και απο ευρωπαϊκά και αμερικάνικα... Αλλά όταν συζητήσεις μαζί τους σιγά σιγά διαπιστώνεις ότι στις περισσότερες περιπτώσεις έφταιγαν οι ίδιοι οι οδηγοί! Κάποιοι το παραδέχονται άλλοι όχι! Φυσικά υπάρχουν και αστοχίες υλικών που όμως αυτά συνήθως φτιάχνονται μέσα στην εγγύηση! Απο εμπειρία τα πιο ζημιάρικα είναι τα ιταλικά και τα γαλλικά! Τα οποία όμως και αυτά έχουν βελτιωθεί αλλά όχι σε βαθμό που να φτάνουν τους υπόλοιπους!
..οκ..αλλα είναι και η ροπη στην οποια υπερέχει ο τούρμπο, επίσης ..ας την εχεις την ισχύ και ας οδηγείς οικονομικά τον τούρμπο..πτε δεν ξερεις πότε θα την χρειαστείς... επίσης καλώς ή κακώς ειμαστε αναγκασμένοι σαν καταναλωτες να αγοράζουμε κάθε φορα ότι προσφερεται..και σε καλή τιμή... εν τέλη δεν απόμειναν σημερα στηνα γορα επιβατικών πολλες επιλογες ατμοσφαιρικών... διορθωστε με... ΦΙΑΤ στο ΤΙΠΟ, Τογιοτα στο κορολλα αυτό που θα αντικατασταθεί οσονούπω, στην Χιουνται , στην Μαζντα αλλα δεν υπαρχει στην Ελλαδα...και στο ASX της μιτουμισι… δεν γνωρίζω αλλα….οπότε;
...λόγω κατοχής και πάλι θα έλεγα πως η ζυγαριά γέρνει υπερ των Αμερικάνων και Ιαπωνέζων κατασκευαστών... στα των Ευρωπαίων κατασκευαστών σίγουρα ένα π.χ. Γερμανικό turbo όχημα των 4000 κυβικών, δεν έχει καμία σχεση με ένα 2000 κυβικών για παράδειγμα... όσο ανεβαίνουν τα κυβικά, ανεβαίνει και η ποιότητα...
Λογικά τα πιο αξιόπιστα τουρμπάκια τα φτιάχνει το φολκςβάγκεν γκρούπ. Έχει μεγάλη παράδοση στην αξιοπιστία γενικότερα, οπότε θεωρώ ότι θα συνεχιστεί. Τί, όχι?
Σημασία έχει ποιος κατασκευάζει τα turbo, και αυτός συνήθως δεν είναι ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου. Επίσης, τα tubo στους πετρελαιοκινητήρες (και φυσικά και στους Ιαπωνικούς) υπάρχουν από πολλά χρόνια και ουσιαστικά εκεί εξελίχθηκαν. Εξάλλου, τα σημερινά turbo με έμφαση στη ροπή στις χαμηλές στροφές, μοιάζουν περισσότερο με αυτά των πετρελαιοκινητήρων παρά με τα παλιά των βενζινοκινητήρων.
Κατά τη γνώμη μου οι Ασιάτες έχουν χάσει εδώ και λίγα χρόνια την φήμη τους ως οι πιο αξιόπιστοι και όχι λόγω τούρμπο αλλά λόγω του ότι πλέον τα κατασκευαζουν εκτός Japan, Γαλλία πχ. Επίσης οι περισσότερες μάρκες έχουν βελτιώσει την αξιοπιστία τους! Όταν πχ βλέπουμε την Ford να δίνει 8 χρόνια σε τούρμπο κινητήρα και ο κινητήρας αυτός υπάρχει αν δεν κάνω λάθος 8 χρόνια στην αγορά... Αυτό λέει κάτι νομίζω! Τώρα βέβαια στο θέμα αξιοπιστίας παίζουν σημαντικό παράγοντα και πολλά άλλα πράγματα... Όπως το που γίνονται τα σέρβις, αν γίνονται στην ώρα τους, επίσης ο τρόπος οδήγησης και γενικότερα συμπεριφοράς του οδηγού κτλ. Έχω ακούσει απίστευτα πράγματα για ιαπωνικά αμάξια όπως όμως και απο ευρωπαϊκά και αμερικάνικα... Αλλά όταν συζητήσεις μαζί τους σιγά σιγά διαπιστώνεις ότι στις περισσότερες περιπτώσεις έφταιγαν οι ίδιοι οι οδηγοί! Κάποιοι το παραδέχονται άλλοι όχι! Φυσικά υπάρχουν και αστοχίες υλικών που όμως αυτά συνήθως φτιάχνονται μέσα στην εγγύηση! Απο εμπειρία τα πιο ζημιάρικα είναι τα ιταλικά και τα γαλλικά! Τα οποία όμως και αυτά έχουν βελτιωθεί αλλά όχι σε βαθμό που να φτάνουν τους υπόλοιπους!
..οκ..αλλα είναι και η ροπη στην οποια υπερέχει ο τούρμπο, επίσης ..ας την εχεις την ισχύ και ας οδηγείς οικονομικά τον τούρμπο..πτε δεν ξερεις πότε θα την χρειαστείς... επίσης καλώς ή κακώς ειμαστε αναγκασμένοι σαν καταναλωτες να αγοράζουμε κάθε φορα ότι προσφερεται..και σε καλή τιμή... εν τέλη δεν απόμειναν σημερα στηνα γορα επιβατικών πολλες επιλογες ατμοσφαιρικών... διορθωστε με... ΦΙΑΤ στο ΤΙΠΟ, Τογιοτα στο κορολλα αυτό που θα αντικατασταθεί οσονούπω, στην Χιουνται , στην Μαζντα αλλα δεν υπαρχει στην Ελλαδα...και στο ASX της μιτουμισι… δεν γνωρίζω αλλα….οπότε;
...λόγω κατοχής και πάλι θα έλεγα πως η ζυγαριά γέρνει υπερ των Αμερικάνων και Ιαπωνέζων κατασκευαστών... στα των Ευρωπαίων κατασκευαστών σίγουρα ένα π.χ. Γερμανικό turbo όχημα των 4000 κυβικών, δεν έχει καμία σχεση με ένα 2000 κυβικών για παράδειγμα... όσο ανεβαίνουν τα κυβικά, ανεβαίνει και η ποιότητα...