Καλά, σάμπως η πρώτη εξαγγελία είναι που θα μείνει στα χαρτιά; Στην επαρχία, ακούμε κάτι τέτοια και γελάμε...Θα πάει ο μισθωτός των 700 ευρώ και παππούς με την πετσοκομμένη σύνταξη να πάρει ηλεκτρικό. "Masturbation goes cloud " που λένε και στο χωριό μου...
Ρε δεν μας παρατάτε λέω εγώ; απελευθέρωσε τα diesel γιατί τάχα μου. Έχουν χαμηλές εκπομπές. Ρύπων, και τώρα σας ένοιαξε η υγεία.,πριν δεν το σκεφτόσασταν. Όλα εισπρακτικά είναι.
Λοιπον, αν θελουμε να σοβαρευτουμε πρεπει να ξερουμε τα εξεις: τα περισσοτερα diesel που κυκλοφορουν στην Αθηνα κατα 90 και πλεον τις % ειναι επαγγελματικα (ταξι και φορτηγα),τα ΙΧ ειναι πολυ λιγα και σχετικα καινουργια τα περισσοτερα. Τα περισσοτερα ΙΧ κανουν τα σερβις κανονικοτατα! Τα επαγγελματικα ομως ειναι που υστερουν λογο παλαιοτητας αλλα και απο κακο σερβις! Αλλα το βασικοτερο προβλημα ειναι η ιδια η Πολιτεια, η οποια δε κανει κανενα ουσιαστικο ελεγχο στα επαγγελματικα diesel τα οποια σε πολυ μεγαλο ποσοστο εχουν αφαιρεσει φιλτρα καταλυτη και εχουν βαλει ειδικα προγραμματα στους εγκεφαλους , με αποτελεσμα να βγαζουν κατα 50% περισσοτερους ρυπους για να εχουν 15 με 20 % λιγοτερη καταναλωση! Αυτα τα ολιγα! Ευχαριστω!
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟ 2030 ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ
ΟΥΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΑ EURO 6 ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ
ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Κύροι του autotriti για ακόμη μια φορά δείχνετε ότι είστε όπου φυσάει ο άνεμος. Τόσο καιρό μας είχατε πρίξει με τα diesel , τώρα βάλατε και την βενζίνη στην εξίσωση. Εσείς κύριοι τι αυτοκίνητα έχετε? tesla? Μην παίζετε με την νοημοσύνη μας. Ο κάθε σταθάκης ας κοιτάξει να λύσει τα πολύ σοβαρότερα προβήματα που αντιμετώπίζει ο μέσος έλληνας πολίτης και να αφήσει τις μεγάλες φανφάρες γι αυτούς που τα χάφτουν. Στην ελλάδα ηλεκτροκίνηση ούτε σε 20 χρόνια δεν πρόκειτε να υπάρξει. Δεν υπάρχει καμιά ουσιαστική υποδομή. Νομίζετε οτι απευθύνεστε σε ανθρώπους που ζουν σε άλλη χώρα? Επίσης τα ηλεκτροκίνητα για να ξέρετε δεν είναι λιγότερο ρυπογόνα απο τα αυτοκινητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η παραγωγή της μπαταρίας είναι αρκετά επιβλαβής για το περιβάλλον
Συνολικά και υπό τις σημερινές συνθήκες τα ηλεκτροκίνητα επιβαρύνουν το κλίμα εξίσου με τα συμβατικά Ι.Χ. που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποφαίνεται έρευνα που διεξήγε το 2011 το Ινστιτούτο Ενέργειας και Περιβαλλοντικών Ερευνών της Χαϊδελβέργης. Η παραγωγή της μπαταρίας είναι αρκετά επιβλαβής για το περιβάλλον Συνολικά και υπό τις σημερινές συνθήκες τα ηλεκτροκίνητα επιβαρύνουν το κλίμα εξίσου με τα συμβατικά Ι.Χ. που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποφαίνεται έρευνα που διεξήγε το 2011 το Ινστιτούτο Ενέργειας και Περιβαλλοντικών Ερευνών της Χαϊδελβέργης. Η παραγωγή της μπαταρίας είναι αρκετά επιβλαβής για το περιβάλλον
Συνολικά και υπό τις σημερινές συνθήκες τα ηλεκτροκίνητα επιβαρύνουν το κλίμα εξίσου με τα συμβατικά Ι.Χ. που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποφαίνεται έρευνα που διεξήγε το 2011 το Ινστιτούτο Ενέργειας και Περιβαλλοντικών Ερευνών της Χαϊδελβέργης.
Ο βασικός λόγος είναι ότι η περιβαλλοντική ρύπανση απλώς «μετατίθεται»: συγκεκριμένα από το δρόμο στο εργοστάσιο. Διότι πάνω από το 50% του ρεύματος που καταναλώνεται στη Γερμανία συνεχίζει να παράγεται από τον ιδιαίτερα επιβλαβή για το περιβάλλον λιγνίτη, λιθάνθρακα και το φυσικό αέριο. Όπως καταδεικνύουν σχετικές έρευνες, όποιος «φουλάρει» το ηλεκτροκίνητο με απλό και όχι οικολογικό ρεύμα, πρέπει να διανύσει 100.000 χλμ. πριν θεωρηθεί πιο «πράσινος» από ένα συμβατικό Ι.Χ.Και στην παραγωγή τους όμως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν αποτελούν απαραίτητα πρότυπο. Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Φραουνχόφερ, κατά την παραγωγή ενός ηλεκτροκίνητου εκπέμπεται διπλάσια ποσότητα επιβλαβών αερίων από ότι σε ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό οφείλεται κυρίως στη μπαταρία τους. Διαβάστε πρώτα καμια μελέτη σοβαρού περιοδικού και μετά μιλήστε για τον καθαρό αερα. Μας έχετε κουράσει. Εμείς φταίμε που σας διαβάζουμε.
Επιτέλους, πέρασαν αρκετές ώρες μέχρι να δημοσιεύσετε ένα ακόμα προπαγανδιστικό άρθρο ενάντια στα ντίζελ. Έχω πάθει εξάρτηση απο τα άρθρα σας αυτά που εδώ και 3 χρόνια σχεδόν μας βομβαρδίζεται ανελλιπώς, πιστοί στις προσταγές των χορηγών σας που διαπίστωσαν ότι το κέρδος τους μειώθηκε από την άνοδο των πωλήσεων ντίζελ οχημάτων. Αναμένω το επόμενο με την άμεση απαγόρευση και στο τελευταίο χωριό που έχει πάει το ηλεκτρικό ρεύμα, ακόμα και των Euro 6 diesel
Σωστή κίνηση είναι. Τα diesel είναι τα πλέον ρυπογόνα, καθώς αφήνονται και ασυντήρητα. Να απαγορευτούν παντού στις μεγάλες πόλεις.. Αλλά όχι μόνο τα ΙΧ! Όλα. Taxi, λεωφορεία και φορτηγά. Και τα δημόσιας χρήσης.. Να μπει για όλα χρονοδιάγραμμα αντικατάστασής τους και κίνητρα. Και οι μάντρες να απαγορευτεί πια να φέρνουν οτι diesel σαβούρα βρίσκουν..
Καλά, σάμπως η πρώτη εξαγγελία είναι που θα μείνει στα χαρτιά; Στην επαρχία, ακούμε κάτι τέτοια και γελάμε...Θα πάει ο μισθωτός των 700 ευρώ και παππούς με την πετσοκομμένη σύνταξη να πάρει ηλεκτρικό. "Masturbation goes cloud " που λένε και στο χωριό μου...
Ρε δεν μας παρατάτε λέω εγώ; απελευθέρωσε τα diesel γιατί τάχα μου. Έχουν χαμηλές εκπομπές. Ρύπων, και τώρα σας ένοιαξε η υγεία.,πριν δεν το σκεφτόσασταν. Όλα εισπρακτικά είναι.
Λοιπον, αν θελουμε να σοβαρευτουμε πρεπει να ξερουμε τα εξεις: τα περισσοτερα diesel που κυκλοφορουν στην Αθηνα κατα 90 και πλεον τις % ειναι επαγγελματικα (ταξι και φορτηγα),τα ΙΧ ειναι πολυ λιγα και σχετικα καινουργια τα περισσοτερα. Τα περισσοτερα ΙΧ κανουν τα σερβις κανονικοτατα! Τα επαγγελματικα ομως ειναι που υστερουν λογο παλαιοτητας αλλα και απο κακο σερβις! Αλλα το βασικοτερο προβλημα ειναι η ιδια η Πολιτεια, η οποια δε κανει κανενα ουσιαστικο ελεγχο στα επαγγελματικα diesel τα οποια σε πολυ μεγαλο ποσοστο εχουν αφαιρεσει φιλτρα καταλυτη και εχουν βαλει ειδικα προγραμματα στους εγκεφαλους , με αποτελεσμα να βγαζουν κατα 50% περισσοτερους ρυπους για να εχουν 15 με 20 % λιγοτερη καταναλωση! Αυτα τα ολιγα! Ευχαριστω!
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟ 2030 ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΟΥΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΑ EURO 6 ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Κύροι του autotriti για ακόμη μια φορά δείχνετε ότι είστε όπου φυσάει ο άνεμος. Τόσο καιρό μας είχατε πρίξει με τα diesel , τώρα βάλατε και την βενζίνη στην εξίσωση. Εσείς κύριοι τι αυτοκίνητα έχετε? tesla? Μην παίζετε με την νοημοσύνη μας. Ο κάθε σταθάκης ας κοιτάξει να λύσει τα πολύ σοβαρότερα προβήματα που αντιμετώπίζει ο μέσος έλληνας πολίτης και να αφήσει τις μεγάλες φανφάρες γι αυτούς που τα χάφτουν. Στην ελλάδα ηλεκτροκίνηση ούτε σε 20 χρόνια δεν πρόκειτε να υπάρξει. Δεν υπάρχει καμιά ουσιαστική υποδομή. Νομίζετε οτι απευθύνεστε σε ανθρώπους που ζουν σε άλλη χώρα? Επίσης τα ηλεκτροκίνητα για να ξέρετε δεν είναι λιγότερο ρυπογόνα απο τα αυτοκινητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η παραγωγή της μπαταρίας είναι αρκετά επιβλαβής για το περιβάλλον Συνολικά και υπό τις σημερινές συνθήκες τα ηλεκτροκίνητα επιβαρύνουν το κλίμα εξίσου με τα συμβατικά Ι.Χ. που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποφαίνεται έρευνα που διεξήγε το 2011 το Ινστιτούτο Ενέργειας και Περιβαλλοντικών Ερευνών της Χαϊδελβέργης. Η παραγωγή της μπαταρίας είναι αρκετά επιβλαβής για το περιβάλλον Συνολικά και υπό τις σημερινές συνθήκες τα ηλεκτροκίνητα επιβαρύνουν το κλίμα εξίσου με τα συμβατικά Ι.Χ. που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποφαίνεται έρευνα που διεξήγε το 2011 το Ινστιτούτο Ενέργειας και Περιβαλλοντικών Ερευνών της Χαϊδελβέργης. Η παραγωγή της μπαταρίας είναι αρκετά επιβλαβής για το περιβάλλον Συνολικά και υπό τις σημερινές συνθήκες τα ηλεκτροκίνητα επιβαρύνουν το κλίμα εξίσου με τα συμβατικά Ι.Χ. που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποφαίνεται έρευνα που διεξήγε το 2011 το Ινστιτούτο Ενέργειας και Περιβαλλοντικών Ερευνών της Χαϊδελβέργης. Ο βασικός λόγος είναι ότι η περιβαλλοντική ρύπανση απλώς «μετατίθεται»: συγκεκριμένα από το δρόμο στο εργοστάσιο. Διότι πάνω από το 50% του ρεύματος που καταναλώνεται στη Γερμανία συνεχίζει να παράγεται από τον ιδιαίτερα επιβλαβή για το περιβάλλον λιγνίτη, λιθάνθρακα και το φυσικό αέριο. Όπως καταδεικνύουν σχετικές έρευνες, όποιος «φουλάρει» το ηλεκτροκίνητο με απλό και όχι οικολογικό ρεύμα, πρέπει να διανύσει 100.000 χλμ. πριν θεωρηθεί πιο «πράσινος» από ένα συμβατικό Ι.Χ.Και στην παραγωγή τους όμως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν αποτελούν απαραίτητα πρότυπο. Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Φραουνχόφερ, κατά την παραγωγή ενός ηλεκτροκίνητου εκπέμπεται διπλάσια ποσότητα επιβλαβών αερίων από ότι σε ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό οφείλεται κυρίως στη μπαταρία τους. Διαβάστε πρώτα καμια μελέτη σοβαρού περιοδικού και μετά μιλήστε για τον καθαρό αερα. Μας έχετε κουράσει. Εμείς φταίμε που σας διαβάζουμε.
Επιτέλους, πέρασαν αρκετές ώρες μέχρι να δημοσιεύσετε ένα ακόμα προπαγανδιστικό άρθρο ενάντια στα ντίζελ. Έχω πάθει εξάρτηση απο τα άρθρα σας αυτά που εδώ και 3 χρόνια σχεδόν μας βομβαρδίζεται ανελλιπώς, πιστοί στις προσταγές των χορηγών σας που διαπίστωσαν ότι το κέρδος τους μειώθηκε από την άνοδο των πωλήσεων ντίζελ οχημάτων. Αναμένω το επόμενο με την άμεση απαγόρευση και στο τελευταίο χωριό που έχει πάει το ηλεκτρικό ρεύμα, ακόμα και των Euro 6 diesel
Σωστή κίνηση είναι. Τα diesel είναι τα πλέον ρυπογόνα, καθώς αφήνονται και ασυντήρητα. Να απαγορευτούν παντού στις μεγάλες πόλεις.. Αλλά όχι μόνο τα ΙΧ! Όλα. Taxi, λεωφορεία και φορτηγά. Και τα δημόσιας χρήσης.. Να μπει για όλα χρονοδιάγραμμα αντικατάστασής τους και κίνητρα. Και οι μάντρες να απαγορευτεί πια να φέρνουν οτι diesel σαβούρα βρίσκουν..