Για μένα καλός οδηγός είναι αυτός που ανά πάσα στιγμή έχει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου του και ας μην τηρεί απαραίτητα τον ΚΟΚ. Τι να το κάνω αν τηρεί τον ΚΟΚ, αλλά χρειάζεται 2, ή περισσότερα δευτερόλεπτα να αντιδράσει, σε μια απροσδόκητη κατάσταση, που θα συναντήσει στο δρόμο; Αν όμως έχει χρόνο αντίδρασης 0,3 δευτερόλεπτα, ακόμα και αν τρέχει παραπάνω από τα όρια, θα καταφέρει να σταματήσει πιο γρήγορα, από αυτόν που πάει με το όριο, αλλά έχει χρόνο αντίδρασης 2 δευτερόλεπτα. Καλός οδηγός λοιπόν είναι αυτός που προσέχει τα πάντα στο δρόμο, που κινείται και ελέγχει απόλυτα το αυτοκίνητο του και ξέρει κάθε στιγμή τι του γίνεται. Ο ΚΟΚ σε ότι αφορά τα όρια ταχύτητας, είναι για το μέσο όρο των οδηγών, για να μπορεί το κράτος να είναι σίγουρο ότι όλα θα πάνε καλά στους δρόμους, αλλά καθώς δεν είναι όλοι οι οδηγοί το ίδιο, οι πολύ καλοί οδηγοί δεν είναι ανάγκη να τηρούν ακριβώς τα όρια ταχύτητας του ΚΟΚ. Επίσης ένα κριτήριο για να καταλάβουμε αν κάποιος είναι καλός οδηγός, μπορεί να είναι ο αριθμός των μικροτρακαρισμάτων που έχει στην καριέρα του, για να μην αναφέρω τα πιο σοβαρά. Αν λοιπόν έχουμε έναν οδηγό, που συνήθως τρέχει παντού, πάνω από τα όρια και συγχρόνως δεν έχει κανένα τρακάρισμα, στην ιστορία του των 20, 30, 40, ή 50 χρόνων που οδηγεί, προφανώς είναι καλός οδηγός.
Για μένα καλός οδηγός είναι αυτός που ανά πάσα στιγμή έχει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου του και ας μην τηρεί απαραίτητα τον ΚΟΚ. Τι να το κάνω αν τηρεί τον ΚΟΚ, αλλά χρειάζεται 2, ή περισσότερα δευτερόλεπτα να αντιδράσει, σε μια απροσδόκητη κατάσταση, που θα συναντήσει στο δρόμο; Αν όμως έχει χρόνο αντίδρασης 0,3 δευτερόλεπτα, ακόμα και αν τρέχει παραπάνω από τα όρια, θα καταφέρει να σταματήσει πιο γρήγορα, από αυτόν που πάει με το όριο, αλλά έχει χρόνο αντίδρασης 2 δευτερόλεπτα. Καλός οδηγός λοιπόν είναι αυτός που προσέχει τα πάντα στο δρόμο, που κινείται και ελέγχει απόλυτα το αυτοκίνητο του και ξέρει κάθε στιγμή τι του γίνεται. Ο ΚΟΚ σε ότι αφορά τα όρια ταχύτητας, είναι για το μέσο όρο των οδηγών, για να μπορεί το κράτος να είναι σίγουρο ότι όλα θα πάνε καλά στους δρόμους, αλλά καθώς δεν είναι όλοι οι οδηγοί το ίδιο, οι πολύ καλοί οδηγοί δεν είναι ανάγκη να τηρούν ακριβώς τα όρια ταχύτητας του ΚΟΚ. Επίσης ένα κριτήριο για να καταλάβουμε αν κάποιος είναι καλός οδηγός, μπορεί να είναι ο αριθμός των μικροτρακαρισμάτων που έχει στην καριέρα του, για να μην αναφέρω τα πιο σοβαρά. Αν λοιπόν έχουμε έναν οδηγό, που συνήθως τρέχει παντού, πάνω από τα όρια και συγχρόνως δεν έχει κανένα τρακάρισμα, στην ιστορία του των 20, 30, 40, ή 50 χρόνων που οδηγεί, προφανώς είναι καλός οδηγός.