Ναι, κάπως έτσι είναι τα πράγματα...Τα συμφέροντα κρατούσαν για δεκαετίες ένα πραγματικά φτηνό και αποδοτικό καύσιμο, μακριά από το ευρύ κοινό, δήθεν με την δικαιολογία της ρύπανσης. Λες και ειδικά η Αθήνα, είχε ποτέ ατμόσφαιρα κάτω από το όριο επικινδυνότητας. Μια ζωή χαβούζα ήταν. Και ξαφνικά, ανακαλύψαμε τον τροχό και απελευθέρωσαν τα ντίζελ από euro 5 κι απάνω. Και μόλις είδαν την χασούρα από το φθηνότερο καύσιμο και με την αφορμή του dieselgate, αποφάσισαν εκ νέου ότι τα ντίζελ ρυπαίνουν και θέλουν να σπρώξουν σιγά-σιγά τον κόσμο στα ηλεκτρικά, τα οποία θεωρούνται τα οχήματα του μέλλοντος, αλλά υπάρχουν από το 1902....
Ότι καίει καύσιμο ρυπαίνει τέλος. Βενζίνη και diesel και lpg και φυσικό αέριο ακόμα. Μην σταυρωνουμε το diesel και δεν είναι το τέλος του την στιγμή που κορυφαίοι κατασκευαστές ανακοινώνουν νέους Diesel κινητήρες, πχ BMW. Μην ξεχνάμε ότι πριν ένα χρόνο περίπου ανακοίνωσε η Bosch ότι εξελίσσει φίλτρο για τα diesel που θα μηδενίσει σχεδόν τους ρύπους... Οπότε κάτι άλλο παίζει γενικά με την αυτοκίνηση και όχι μόνο με το diesel... Τα ηλεκτρικά, μας έχουν πει πουθενά τι μας κάνουν με την ηλεκτρομαγνητικη ακτινοβολία; Μήπως να ψάξουν και αυτό... Τέσπα... Το πρόβλημα με τους ρύπους είναι τα ΠΑΛΙΆ αυτοκίνητα που δυστυχώς ο ελληναρας εν ελλειψη σωστού ελέγχου τα κυκλοφορεί και το θεωρεί και μαγκιά... Ζητώ η καπνιλα... Καλές γιορτές
Εγώ το Dieselακι μου δεν το αλλάζω. Euro 4 είναι φίλτρο μικροσωματιδιων έχει και μαύρο καπνό δεν έβγαλε ποτέ. Ας μας έλεγαν εξ αρχής οτι μολύνουν και αυτά πριν τα πάρουμε.... Τώρα Ας μας δώσουν αυτοί τα χρήματα να πάρουμε άλλο. Και είμαι σε αναμονή, περιμένω να πούνε ότι η κατασκευή μπαταριών μολύνει και να δούμε μετά τι θα πάρουμε.
Marketing. Θα μάθουμε κάποτε πόσα ποσά "έσπρωξαν" οι αυτοκινητοβιομηχανίες για την θεοποίηση των diesel από ειδικό τύπο, διαφημίσεις, πολιτικές κρατών; Τώρα το μέλλον (του κέρδους) βρίσκεται στα ηλεκτρικά, στα υβριδικά.
η προσβολή σε ρίπους στο περιβάλλον από την κατασκευή και αποθήκευση μπαταριών - όπως και με την αποθήκευση των καταλυτών - είναι μεγαλύτερη από την τυχόν προστασία του από τις εκπομπές των αέριων καύσης των υδρογονανθράκων.. Μη ξεχνάμε στην Ελλαδα το παραεμποριο καυσιμων ε τα τεραστια κερδη ..το χρωματισμενο πετρελαιο σε κινησης και καυσης για θερμανση ..το μαζουτ που είναι εντελώς ακαθαρτο και μεγιστα ρυπογόνο....όλα είναι οικονομικά συμφεροντα..ειδικα στην αφαιμαξη του ΙΧ από το κρατος σε φορους..Οσο αφορα τα βιοκαυσιμα..και την αλκοολη σαν προσθηκη στη βετζίνη… σιγα σιγα πρέπει να ξεχναμε τις αξιοπιστιες στους κινητήρες... κατι αναλογο εγινε και όταν αφαιρεσαν τον μολυβδο… τελος μπορεί όντως αν εχεις μια συστοιχία με μπαταριες κατω από το καθισμα να επηρεάζεσαι από την ακτινοβολια και το ηλεκτρικο πεδιο που δημιουργουν ..δεν ξερω αν και οι ηλεκτροκινητήρες εκπεμπουν ακτινοβολια και εχουν ηλεκτρικο πεδίο.... Παντως ετσι λειτουργει το συστημα μας...επικρατει ότι αποδιδει τελικά το ποιο πολυ κερδος στους κατασκευαστες…….
...μήπως λέω θα απαξιωθούν τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα από την ποιότητα των καυσίμων;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ας μας δώσουν οι όποιοι... γραπτή εγγύηση για την ποιότητα των σύγχρονων βιοκαυσίμων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ναι, κάπως έτσι είναι τα πράγματα...Τα συμφέροντα κρατούσαν για δεκαετίες ένα πραγματικά φτηνό και αποδοτικό καύσιμο, μακριά από το ευρύ κοινό, δήθεν με την δικαιολογία της ρύπανσης. Λες και ειδικά η Αθήνα, είχε ποτέ ατμόσφαιρα κάτω από το όριο επικινδυνότητας. Μια ζωή χαβούζα ήταν. Και ξαφνικά, ανακαλύψαμε τον τροχό και απελευθέρωσαν τα ντίζελ από euro 5 κι απάνω. Και μόλις είδαν την χασούρα από το φθηνότερο καύσιμο και με την αφορμή του dieselgate, αποφάσισαν εκ νέου ότι τα ντίζελ ρυπαίνουν και θέλουν να σπρώξουν σιγά-σιγά τον κόσμο στα ηλεκτρικά, τα οποία θεωρούνται τα οχήματα του μέλλοντος, αλλά υπάρχουν από το 1902....
Ότι καίει καύσιμο ρυπαίνει τέλος. Βενζίνη και diesel και lpg και φυσικό αέριο ακόμα. Μην σταυρωνουμε το diesel και δεν είναι το τέλος του την στιγμή που κορυφαίοι κατασκευαστές ανακοινώνουν νέους Diesel κινητήρες, πχ BMW. Μην ξεχνάμε ότι πριν ένα χρόνο περίπου ανακοίνωσε η Bosch ότι εξελίσσει φίλτρο για τα diesel που θα μηδενίσει σχεδόν τους ρύπους... Οπότε κάτι άλλο παίζει γενικά με την αυτοκίνηση και όχι μόνο με το diesel... Τα ηλεκτρικά, μας έχουν πει πουθενά τι μας κάνουν με την ηλεκτρομαγνητικη ακτινοβολία; Μήπως να ψάξουν και αυτό... Τέσπα... Το πρόβλημα με τους ρύπους είναι τα ΠΑΛΙΆ αυτοκίνητα που δυστυχώς ο ελληναρας εν ελλειψη σωστού ελέγχου τα κυκλοφορεί και το θεωρεί και μαγκιά... Ζητώ η καπνιλα... Καλές γιορτές
Εγώ το Dieselακι μου δεν το αλλάζω. Euro 4 είναι φίλτρο μικροσωματιδιων έχει και μαύρο καπνό δεν έβγαλε ποτέ. Ας μας έλεγαν εξ αρχής οτι μολύνουν και αυτά πριν τα πάρουμε.... Τώρα Ας μας δώσουν αυτοί τα χρήματα να πάρουμε άλλο. Και είμαι σε αναμονή, περιμένω να πούνε ότι η κατασκευή μπαταριών μολύνει και να δούμε μετά τι θα πάρουμε.
Marketing. Θα μάθουμε κάποτε πόσα ποσά "έσπρωξαν" οι αυτοκινητοβιομηχανίες για την θεοποίηση των diesel από ειδικό τύπο, διαφημίσεις, πολιτικές κρατών; Τώρα το μέλλον (του κέρδους) βρίσκεται στα ηλεκτρικά, στα υβριδικά.
Φταίει και η εξαγγελία για τη κατάργηση των ντίζελ στην Αθήνα στο μέλλον.
η προσβολή σε ρίπους στο περιβάλλον από την κατασκευή και αποθήκευση μπαταριών - όπως και με την αποθήκευση των καταλυτών - είναι μεγαλύτερη από την τυχόν προστασία του από τις εκπομπές των αέριων καύσης των υδρογονανθράκων.. Μη ξεχνάμε στην Ελλαδα το παραεμποριο καυσιμων ε τα τεραστια κερδη ..το χρωματισμενο πετρελαιο σε κινησης και καυσης για θερμανση ..το μαζουτ που είναι εντελώς ακαθαρτο και μεγιστα ρυπογόνο....όλα είναι οικονομικά συμφεροντα..ειδικα στην αφαιμαξη του ΙΧ από το κρατος σε φορους..Οσο αφορα τα βιοκαυσιμα..και την αλκοολη σαν προσθηκη στη βετζίνη… σιγα σιγα πρέπει να ξεχναμε τις αξιοπιστιες στους κινητήρες... κατι αναλογο εγινε και όταν αφαιρεσαν τον μολυβδο… τελος μπορεί όντως αν εχεις μια συστοιχία με μπαταριες κατω από το καθισμα να επηρεάζεσαι από την ακτινοβολια και το ηλεκτρικο πεδιο που δημιουργουν ..δεν ξερω αν και οι ηλεκτροκινητήρες εκπεμπουν ακτινοβολια και εχουν ηλεκτρικο πεδίο.... Παντως ετσι λειτουργει το συστημα μας...επικρατει ότι αποδιδει τελικά το ποιο πολυ κερδος στους κατασκευαστες…….
...μήπως λέω θα απαξιωθούν τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα από την ποιότητα των καυσίμων;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ας μας δώσουν οι όποιοι... γραπτή εγγύηση για την ποιότητα των σύγχρονων βιοκαυσίμων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!