Σίγουρα η ευκολία που προσφέρει ένα αυτόματο κιβώτιο, ιδίως στο κέντρο της πόλης είναι τεράστια.
Πέραν αυτού όμως η τιμή ενός αυτόματου μοντέλου είναι αρκετά τσιμπημένη σε σχέση με το ίδιο μοντέλο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Και τέλος η αρτιότητα επισκευής, και κυρίως το κόστος επισκευής ενός αυτόματου κιβωτίου είναι αποτελούν δύο πολύ καλούς λόγους προς αποφυγή του.
Οπότε:
1. Μέχρι τα μοντέλα αυτοκινήτων με αυτόματο κιβώτιο να γίνουν τόσο φθηνά όσα τα αντίστοιχα μοντέλα αυτοκινήτων με χειροκίνητο κιβώτιο.
2. Μέχρι τα συνεργεία να μάθουν να επισκευάζουν σωστά τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, και
3. Μέχρι η τιμή επισκευής ενός αυτομάτου κιβωτίου ταχυτήτων πέσει στο επίπεδο τιμής επισκευής ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων…
ΝΑΙ στα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας.
....αξιοπιστία, επιδόσεις και άλλα μπαρμπούτσαλα. Μετά από 25 χρόνια μποτιλιάρισμα πρώτη νεκρά στην Κηφισίας, αυτόματο με χίλια. Ούτως η άλλως σε 10-15 χρόνια που θα είναι όλα ηλεκτρικά bye bye ταχύτητες, να ησυχάσετε και οι υπόλοιποι με τα ρομαντικά διλήμματα!!!
όταν υπάρχει το μανουαλ 70 χρονια τωρα..με την τεραστια αξιοπιστια του..και η αισθηση στην οδηγηδη που προσφερει δεν νομιζω να υστερει σε σχεση με τα οποια αυτόματα και σειριακα εμφανίζονται..επισης νομιζω πως η οπιοια οικονομια των τελευταίων δεν είναι αποδεδειγμενη...επισης γιατι το ξεχναμε η το αποκρυβουμε..όταν εχεις διασεσιμη αρκετη ροπη ούτως η άλλως είναι σαν αν οδηγεις αυτοματο ...με οικονομια..τι να λεμε τωρα…. με ροπη γυρω στα 20 κιλα, ξεκινάς ακομη και με 4 σχεση και σε ανηφορα … για μενα μια ζωη μανουαλ..όλα τα άλλα όπως και πολλα άλλα στην συγχρονη αυτοκινηση είναι μαρκετιγκ και μόνο...!
Ρωτείστε έναν Γιαπωνέζο για τα αυτόματα κιβώτια, όπως πχ της Toyota, με μετατροπέα ροπής! Αθραυστα κι αθάνατα...! Γι αυτό και η συντριπτική πλειοψηφεία των Ι.Χ. σ αυτή την χώρα φοράει αυτόματο κιβώτιο
Σίγουρα η ευκολία που προσφέρει ένα αυτόματο κιβώτιο, ιδίως στο κέντρο της πόλης είναι τεράστια. Πέραν αυτού όμως η τιμή ενός αυτόματου μοντέλου είναι αρκετά τσιμπημένη σε σχέση με το ίδιο μοντέλο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Και τέλος η αρτιότητα επισκευής, και κυρίως το κόστος επισκευής ενός αυτόματου κιβωτίου είναι αποτελούν δύο πολύ καλούς λόγους προς αποφυγή του. Οπότε: 1. Μέχρι τα μοντέλα αυτοκινήτων με αυτόματο κιβώτιο να γίνουν τόσο φθηνά όσα τα αντίστοιχα μοντέλα αυτοκινήτων με χειροκίνητο κιβώτιο. 2. Μέχρι τα συνεργεία να μάθουν να επισκευάζουν σωστά τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, και 3. Μέχρι η τιμή επισκευής ενός αυτομάτου κιβωτίου ταχυτήτων πέσει στο επίπεδο τιμής επισκευής ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων… ΝΑΙ στα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας.
....αξιοπιστία, επιδόσεις και άλλα μπαρμπούτσαλα. Μετά από 25 χρόνια μποτιλιάρισμα πρώτη νεκρά στην Κηφισίας, αυτόματο με χίλια. Ούτως η άλλως σε 10-15 χρόνια που θα είναι όλα ηλεκτρικά bye bye ταχύτητες, να ησυχάσετε και οι υπόλοιποι με τα ρομαντικά διλήμματα!!!
όταν υπάρχει το μανουαλ 70 χρονια τωρα..με την τεραστια αξιοπιστια του..και η αισθηση στην οδηγηδη που προσφερει δεν νομιζω να υστερει σε σχεση με τα οποια αυτόματα και σειριακα εμφανίζονται..επισης νομιζω πως η οπιοια οικονομια των τελευταίων δεν είναι αποδεδειγμενη...επισης γιατι το ξεχναμε η το αποκρυβουμε..όταν εχεις διασεσιμη αρκετη ροπη ούτως η άλλως είναι σαν αν οδηγεις αυτοματο ...με οικονομια..τι να λεμε τωρα…. με ροπη γυρω στα 20 κιλα, ξεκινάς ακομη και με 4 σχεση και σε ανηφορα … για μενα μια ζωη μανουαλ..όλα τα άλλα όπως και πολλα άλλα στην συγχρονη αυτοκινηση είναι μαρκετιγκ και μόνο...!
Ρωτείστε έναν Γιαπωνέζο για τα αυτόματα κιβώτια, όπως πχ της Toyota, με μετατροπέα ροπής! Αθραυστα κι αθάνατα...! Γι αυτό και η συντριπτική πλειοψηφεία των Ι.Χ. σ αυτή την χώρα φοράει αυτόματο κιβώτιο