Όλα καλά και όμαρφα στη θεωρία. Στην πράξη όμως ο μισθός του Έλληνα δεν φτάνει για την αγορά των ηλεκρικών αυτοκινήτων. Είναι πολύ ακριβά ακόμα. Όταν θα πέσουν σε κόστος τότε ίσως να μπορέσουμε να κάνουμε την μετάβαση εν μέρη (σε 20-30 χρόνια). Α, και μία ερώτηση, καλά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά με τις μηχανές τί θα γίνει; Αυτές μάλλον θα αργήσουν να γίνουν ηλεκτρικές...
Πρώτα πρώτα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σήμερα είναι πανάκριβα. Επομένως εγώ θα αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο όταν οι τιμές θα είναι οι σωστές, δηλαδή όχι πάνω από 10.000 ευρώ, για ένα μικρό ηλεκτρικό, στο μέγεθος του Smart και μάλιστα θα περιμένω να το αγοράσω μεταχειρισμένο, στη μισή τιμή. Θέμα φόρτισης δεν με ενδιαφέρει, διότι έχω γκαράζ στο σπίτι μου και θα το φορτίζω εκεί, όπως επίσης θα το χρησιμοποιώ μόνο για μικρές μετακινήσεις, μέσα στην πόλη, οπότε δεν με ενδιαφέρει αν θα υπάρχουν φορτιστές.
Όλα καλά και όμαρφα στη θεωρία. Στην πράξη όμως ο μισθός του Έλληνα δεν φτάνει για την αγορά των ηλεκρικών αυτοκινήτων. Είναι πολύ ακριβά ακόμα. Όταν θα πέσουν σε κόστος τότε ίσως να μπορέσουμε να κάνουμε την μετάβαση εν μέρη (σε 20-30 χρόνια). Α, και μία ερώτηση, καλά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά με τις μηχανές τί θα γίνει; Αυτές μάλλον θα αργήσουν να γίνουν ηλεκτρικές...
Πρώτα πρώτα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σήμερα είναι πανάκριβα. Επομένως εγώ θα αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο όταν οι τιμές θα είναι οι σωστές, δηλαδή όχι πάνω από 10.000 ευρώ, για ένα μικρό ηλεκτρικό, στο μέγεθος του Smart και μάλιστα θα περιμένω να το αγοράσω μεταχειρισμένο, στη μισή τιμή. Θέμα φόρτισης δεν με ενδιαφέρει, διότι έχω γκαράζ στο σπίτι μου και θα το φορτίζω εκεί, όπως επίσης θα το χρησιμοποιώ μόνο για μικρές μετακινήσεις, μέσα στην πόλη, οπότε δεν με ενδιαφέρει αν θα υπάρχουν φορτιστές.