Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λέτε, αλλά είδαμε το πρώτο ηλεκτρικό πόλης της BMW, το i3, πόσο άσχημο είναι. Το θέμα δεν είναι μόνο τα μοντέλα που προορίζονται για τους αυτοκινητόδρομους, αλλά και τα μοντέλα πόλης, που πρέπει να είναι μικρά, σε μήκος κυρίως, τα οποία φοβάμαι ότι θα είναι κακάσχημα.
Είναι φανερό ότι η ηλεκτρική πλατφόρμα θα δώσει πολύ μεγαλύτερη ευελιξία στους σχεδιαστές, αλλά και στους μηχανικούς. Μια κοινή πλατφόρμα που θα δέχεται διαφορετικά αμαξώματα θα επιτρέψει την οικονομικότερη παραγωγή παραλλαγών ενός σχεδίου, την κατασκευή των αμαξωμάτων από διαφορετικά (συνθετικά) υλικά, αλλά και την ευκολότερη αναβίωση retro σχημάτων. Δεν θα εξαλειφθούν όμως οι σπορ κατασκευές που χρειάζονται θερμικό κινητήρα, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και συμπαγές αμάξωμα.
Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λέτε, αλλά είδαμε το πρώτο ηλεκτρικό πόλης της BMW, το i3, πόσο άσχημο είναι. Το θέμα δεν είναι μόνο τα μοντέλα που προορίζονται για τους αυτοκινητόδρομους, αλλά και τα μοντέλα πόλης, που πρέπει να είναι μικρά, σε μήκος κυρίως, τα οποία φοβάμαι ότι θα είναι κακάσχημα.
Είναι φανερό ότι η ηλεκτρική πλατφόρμα θα δώσει πολύ μεγαλύτερη ευελιξία στους σχεδιαστές, αλλά και στους μηχανικούς. Μια κοινή πλατφόρμα που θα δέχεται διαφορετικά αμαξώματα θα επιτρέψει την οικονομικότερη παραγωγή παραλλαγών ενός σχεδίου, την κατασκευή των αμαξωμάτων από διαφορετικά (συνθετικά) υλικά, αλλά και την ευκολότερη αναβίωση retro σχημάτων. Δεν θα εξαλειφθούν όμως οι σπορ κατασκευές που χρειάζονται θερμικό κινητήρα, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και συμπαγές αμάξωμα.