Όταν όλα τα παλιά, μη καταλυτικά αυτοκίνητα, καίνε αμόλυβδη, αφού καταργήθηκε η παλιά σούπερ βενζίνη, δεν ρυπαίνουν; Μην ξεχνάμε ότι η αμόλυβδη προκειμένου να αυξήσει το βαθμό οκτανίου, αφού δεν περιέχει τετρααιθυλιούχο μόλυβδο, περιέχει μεγάλο ποσοστό αρωματικών υδρογονανθράκων, όπως το βενζόλιο, οι οποίοι είναι καρκινογόνοι. Όταν λοιπόν το κράτος κατάργησε την παλιά σούπερ και άφησε όλα τα παλιά αυτοκίνητα να καίνε αμόλυβδη, το ίδιο το κράτος είναι υπεύθυνο, για τη μόλυνση και όχι οι πολίτες. Ας φτιάξουν λοιπόν βενζίνες χωρίς αρωματικούς υδρογονάνθρακες, όπως παλιά, αλλά με τον κατάλληλο βαθμό οκτανίου και να αφήσουν ήσυχους τους καταναλωτές. Τώρα όσο αφορά τα καταλυτικά, οπωσδήποτε είμαι κατά της αφαίρεσης των καταλυτών, αλλά να μην κάνουμε πως δεν βλέπουμε τη μεγάλη ρύπανση, που προκαλεί αυτή καθαυτή η αμόλυβδη.
Φαντάζομαι δεν τιμωρούνται αν κρίνω από το ντουμάνι που βγάζουν το 50-60% του στόλου των ταξί
Όταν όλα τα παλιά, μη καταλυτικά αυτοκίνητα, καίνε αμόλυβδη, αφού καταργήθηκε η παλιά σούπερ βενζίνη, δεν ρυπαίνουν; Μην ξεχνάμε ότι η αμόλυβδη προκειμένου να αυξήσει το βαθμό οκτανίου, αφού δεν περιέχει τετρααιθυλιούχο μόλυβδο, περιέχει μεγάλο ποσοστό αρωματικών υδρογονανθράκων, όπως το βενζόλιο, οι οποίοι είναι καρκινογόνοι. Όταν λοιπόν το κράτος κατάργησε την παλιά σούπερ και άφησε όλα τα παλιά αυτοκίνητα να καίνε αμόλυβδη, το ίδιο το κράτος είναι υπεύθυνο, για τη μόλυνση και όχι οι πολίτες. Ας φτιάξουν λοιπόν βενζίνες χωρίς αρωματικούς υδρογονάνθρακες, όπως παλιά, αλλά με τον κατάλληλο βαθμό οκτανίου και να αφήσουν ήσυχους τους καταναλωτές. Τώρα όσο αφορά τα καταλυτικά, οπωσδήποτε είμαι κατά της αφαίρεσης των καταλυτών, αλλά να μην κάνουμε πως δεν βλέπουμε τη μεγάλη ρύπανση, που προκαλεί αυτή καθαυτή η αμόλυβδη.
Ὅταν μετρᾷς τὰ χρήματα καὶ σοῦ φτάνουν μετὰ βίας γιὰ καύσιμα καὶ σέρβις καί τρέμεις μὴ σοῦ βγῇ καμμία βλάβη, τό τελευταῖο ποὺ θὰ σὲ μέλλει εἶναι τὸ περιβάλλον. Εἶναι ζήτημα προτεραιοτήτων. Πρῶτα ἐπιβίωσι καὶ ὕστερα ποιότητα ζωῆς κοιτάει ὁ κάθε ἄνθρωπος._