Η κατηγορία mini δεν έχει περιθωρια κέρδους πλέον, οι εταιρείες τα διατηρούν μόνο για τζίρο ή ως εισαγωγικά στη μάρκα, επομένως είναι φυσιολογικό να μην εξελίσσουν εντελώς νέο σασσί το οποίο είναι πολύ κοστοβόρα υπόθεση αλλά να βελτιώνουν το παληό... η ίδια τάση ισχύει και στα 'μικρά'. Επίσης λόγω όγκου ούτε η ηλεκτροκίνηση είναι εύκολη υπόθεση (οι κινητήρες θα είναι μικρής ισχύος και η αυτονομία περιορισμένη - βέβαια για κίνηση μόνο στην πόλη δεν έχει ιδιαίτερη σημασία εφόσον υπάρχουν σημεία φόρτισης , αλλά μιλάμε για κράτη που κοιτάνε μπροστά, όχι για εμάς...). Για την επόμενη πενταετια όλα είναι μεταβατικά μοντέλα, μετά το 2025 η αυτοκινητοβιομηχανία θα είναι πολύ διαφορετική για όσες μάρκες έχουν επιβιώσει... και εμείς εδώ έχουμε μείνει στη δεκαετία του 50 περιμένοντας το επίδομα και μισώντας όποιον έχει πετύχει κάτι...
Η κατηγορία mini δεν έχει περιθωρια κέρδους πλέον, οι εταιρείες τα διατηρούν μόνο για τζίρο ή ως εισαγωγικά στη μάρκα, επομένως είναι φυσιολογικό να μην εξελίσσουν εντελώς νέο σασσί το οποίο είναι πολύ κοστοβόρα υπόθεση αλλά να βελτιώνουν το παληό... η ίδια τάση ισχύει και στα 'μικρά'. Επίσης λόγω όγκου ούτε η ηλεκτροκίνηση είναι εύκολη υπόθεση (οι κινητήρες θα είναι μικρής ισχύος και η αυτονομία περιορισμένη - βέβαια για κίνηση μόνο στην πόλη δεν έχει ιδιαίτερη σημασία εφόσον υπάρχουν σημεία φόρτισης , αλλά μιλάμε για κράτη που κοιτάνε μπροστά, όχι για εμάς...). Για την επόμενη πενταετια όλα είναι μεταβατικά μοντέλα, μετά το 2025 η αυτοκινητοβιομηχανία θα είναι πολύ διαφορετική για όσες μάρκες έχουν επιβιώσει... και εμείς εδώ έχουμε μείνει στη δεκαετία του 50 περιμένοντας το επίδομα και μισώντας όποιον έχει πετύχει κάτι...