Σίγουρα το KONA θα κέρδιζε σε όλα, ειδικά σε βάθος χρόνου. Το ότι ένα αυτοκίνητο όμως, όπως το πολύ καλό kodiaq ''δεν είναι VW'' ξέρω γιατί προτάσσεται ως προτέρημα. Ειδικά γι' αυτήν την εταιρία.
Το vw T-ROC είναι καλύτερο αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς. Πρώτα απ΄όλα η πλατφόρμα της vw είναι δοκιμασμένη και πάνω σε αυτή πατάνε τα αντίστοιχα seat, skoda, μέχρι και το κορυφαίο στην κατηγορία AUDI Q2. Δεύτερον το vw είναι ακριβότερο, αλλά έχει και καλύτερη μεταπωλητική αξία. Τρίτον στο θέμα της αξιοπιστίας κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος σε βάθος χρόνου, εκτός και αν είναι κάτοχος των δύο αυτών αυτοκινήτων και γνωρίζει από πρώτο χέρι τα δύο αυτοκίνητα και φυσικά αν τα έχει δουλέψει.
Kona και αυτά που θα μείνουν στη τσέπη δεν είναι 3Κ αλλά τα διπλάσια γιατί στα 10 χρόνια το VW θα σου βγάλει άλλα 3Κ ζημιές.
Κονα ακομη κι αν ειχαν ιδια τιμη.
Εύκολα Κονα. Απόλυτο VFM
Εννοείται το Kona. Αξιοπιστία, VFM...
Το οτι το skoda δεν ειναι vw στον Αρη ακομα γελανε............και οπως ειπαν παραπανω οι φιλοι kona για πολλους λογους.
Σίγουρα το KONA θα κέρδιζε σε όλα, ειδικά σε βάθος χρόνου. Το ότι ένα αυτοκίνητο όμως, όπως το πολύ καλό kodiaq ''δεν είναι VW'' ξέρω γιατί προτάσσεται ως προτέρημα. Ειδικά γι' αυτήν την εταιρία.
Το vw T-ROC είναι καλύτερο αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς. Πρώτα απ΄όλα η πλατφόρμα της vw είναι δοκιμασμένη και πάνω σε αυτή πατάνε τα αντίστοιχα seat, skoda, μέχρι και το κορυφαίο στην κατηγορία AUDI Q2. Δεύτερον το vw είναι ακριβότερο, αλλά έχει και καλύτερη μεταπωλητική αξία. Τρίτον στο θέμα της αξιοπιστίας κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος σε βάθος χρόνου, εκτός και αν είναι κάτοχος των δύο αυτών αυτοκινήτων και γνωρίζει από πρώτο χέρι τα δύο αυτοκίνητα και φυσικά αν τα έχει δουλέψει.
Είμαι κάτοχος του ΚΟΝΑ PREMIUM έκδοση με 18.070 ευρώ με full εξοπλισμό. Και όντως είσαι μέσα στο μυαλό μου σχετικά με το γέλιο όποτε βλέπω ένα T ROC.
Φτάσαμε να συζητάμε την αξιοπιστία της vw. Η συζήτηση έπιασε πάτο... οποίος έχει εμπειρία θα καταλάβει.
Αν σκέφτεσαι μεταπώληση η vw είναι μονόδρομος