Ναι, μάλλον δεν αναμένεται μείωση των τιμών των μικρών, αλλά αύξηση των παρεχομένων διευκολύνσεων οδήγησης και συστημάτων ασφάλειας στις ίδιες τιμές. Αυτές οι διευκολύνσεις βέβαια ξεκινούν (και πληρώνονται σαν εξέλιξη) από τα μεγαλύτερα μοντέλα και εφαρμόζονται καλύτερα στα αυτόματα και ιδανικά στα ηλεκτροκίνητα. Από την άλλη πλευρά, θα προκύψει οικονομία (για τους κατασκευαστές) επειδή θα σταματήσει το κόστος εξέλιξης των ντίζελ, ενώ και οι βενζινοκινητήρες δεν έχουν πολλά περιθώρια εξέλιξης. Πιστεύω πάντως ότι οποιαδήποτε εξέλιξη στον τομέα των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα κινηθεί προς τη δυνατότητα ανάκτησης μέρους της θερμικής ενέργειας του κινητήρα για ηλεκτροπαραγωγή, αλλά και του φρεναρίσματος εφόσον πρόκειται για "ήπιο" υβριδικό σύστημα.
Ναι, μάλλον δεν αναμένεται μείωση των τιμών των μικρών, αλλά αύξηση των παρεχομένων διευκολύνσεων οδήγησης και συστημάτων ασφάλειας στις ίδιες τιμές. Αυτές οι διευκολύνσεις βέβαια ξεκινούν (και πληρώνονται σαν εξέλιξη) από τα μεγαλύτερα μοντέλα και εφαρμόζονται καλύτερα στα αυτόματα και ιδανικά στα ηλεκτροκίνητα. Από την άλλη πλευρά, θα προκύψει οικονομία (για τους κατασκευαστές) επειδή θα σταματήσει το κόστος εξέλιξης των ντίζελ, ενώ και οι βενζινοκινητήρες δεν έχουν πολλά περιθώρια εξέλιξης. Πιστεύω πάντως ότι οποιαδήποτε εξέλιξη στον τομέα των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα κινηθεί προς τη δυνατότητα ανάκτησης μέρους της θερμικής ενέργειας του κινητήρα για ηλεκτροπαραγωγή, αλλά και του φρεναρίσματος εφόσον πρόκειται για "ήπιο" υβριδικό σύστημα.