Ναι, έχει νόημα η συνέχιση παραγωγής της octavia και ανάλογων μοντέλων (πχ superb), διότι η άνεση χώρων και η ευκολία για τους οικογενειάρχες, δεν απαιτεί σε καμμία περίπτωση τη μετάβαση σε crossover.
Τα χαμηλά αμαξώματα παρέχουν καλύτερο έλεγχο στον οδηγό και πιο ευχάριστη οδήγηση, ιδίως όταν μπορεί να εκμεταλλευτεί και υψηλές επιδόσεις, όπως μας έχει συνηθίσει η octavia τόσα χρόνια.
Αυτό που δεν πρέπει σε καμμία περίπτωση να κοπεί απ' τα αμαξώματα αυτά, είναι η 5η πόρτα που έχει αποδειχθεί το ισχυρό ατού στην πρακτικότητα και την ευκολία φόρτωσης. Η Skoda μάλιστα έχει καταφέρει να σχεδιάζει πολύ όμορφα αυτοκίνητα με 5η πόρτα και αυτό της δίνει άλλο αέρα απέναντι στον ανταγωνισμό.
(ένας ευχαριστημένος κάτοχος Octavia5 1.8 Tsi facelift '09)
Ναι, έχει νόημα η συνέχιση παραγωγής της octavia και ανάλογων μοντέλων (πχ superb), διότι η άνεση χώρων και η ευκολία για τους οικογενειάρχες, δεν απαιτεί σε καμμία περίπτωση τη μετάβαση σε crossover. Τα χαμηλά αμαξώματα παρέχουν καλύτερο έλεγχο στον οδηγό και πιο ευχάριστη οδήγηση, ιδίως όταν μπορεί να εκμεταλλευτεί και υψηλές επιδόσεις, όπως μας έχει συνηθίσει η octavia τόσα χρόνια. Αυτό που δεν πρέπει σε καμμία περίπτωση να κοπεί απ' τα αμαξώματα αυτά, είναι η 5η πόρτα που έχει αποδειχθεί το ισχυρό ατού στην πρακτικότητα και την ευκολία φόρτωσης. Η Skoda μάλιστα έχει καταφέρει να σχεδιάζει πολύ όμορφα αυτοκίνητα με 5η πόρτα και αυτό της δίνει άλλο αέρα απέναντι στον ανταγωνισμό. (ένας ευχαριστημένος κάτοχος Octavia5 1.8 Tsi facelift '09)