Η Αθήνα πρέπει να αποκτήσει διόδια στο κέντρο και bus lanes. Τα χρήματα από τα διόδια να τα εισπράττει ο ΟΑΣΑ και με αυτά να βελτιώσει τις παρεχομενες υπηρεσίες. Θα προτιμούσα τα λεωφορεία να είχαν πιο πυκνά δρομολόγια και να κινούνται σε λεωφορειολωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας. Είσοδος μόνο από μπροστά. Ας ήταν πάντα καθήμενοι οι επιβάτες και ας ήταν πιο ακριβό το μηνιαίο εισιτήριο. Γρήγορη, αξιόπιστη και ποιοτικη μετακίνηση. Να υπάρξουν αντικίνητρα για την κατοχή ΙΧ μέσα στο δακτύλιο και κίνητρα για τη μή κατοχή. Τέλη κυκλοφορίας και στάθμευσης. Όσοι μένουν στο κέντρο και έχουν θέση στάθμευσης νόμιμη, δεν πληρώνουν. Οι υπόλοιποι κατ' αναλογία. Αν είναι να διατηρηθεί το καθεστώς της εκ περιτροπής εισόδου, να μειωθούν οι μέρες ως εξής. ΙΧ με πινακίδα που λήγει σε 0 ή 1 κυκλοφορούν κάθε Δευτέρα. Με 2 ή 3 κάθε Τρίτη. Με 4 ή 5 κάθε Τετάρτη κτλ. Τα Σαββατοκύριακα ελευθερη είσοδος για όλους. Αν θες να κυκλοφορείς χωρίς περιορισμό πληρώνεις μηνιαίο τελος
Δεν λέτε τι θα ισχύει για τους κατοίκους του κέντρου, εντός δακτυλίου. Οι κάτοικοι του κέντρου έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα από όλους, διότι τις μέρες που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν, βρίσκονται φυλακισμένοι στα σπίτια τους ενώ όλοι οι υπόλοιποι κάτοικοι εκτός δακτυλίου μπορούν να κυκλοφορήσουν ελεύθερα, πλην του δακτυλίου μεν, αλλά δεν βρίσκονται μπλοκαρισμένοι να μην μπορούν να πάνε πουθενά. Τι πρόκειται λοιπόν να γίνει για τους κατοίκους του δακτυλίου; Αν μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα, να εξαιρούνται των μέτρων όλα καλά. Αν όμως δεν μπορούν, τότε τα διόδια θα είναι η μόνη λύση για να μπορούν να κυκλοφορήσουν. Το λέω αυτό, ως κάτοικος του κέντρου και ως παθών και η μόνη λύση για μένα είναι τα διόδια. Ευτυχώς έχω να πληρώσω τα διόδια και μόνο έτσι θα απαλλαγώ από το δακτύλιο.
Η Αθήνα πρέπει να αποκτήσει διόδια στο κέντρο και bus lanes. Τα χρήματα από τα διόδια να τα εισπράττει ο ΟΑΣΑ και με αυτά να βελτιώσει τις παρεχομενες υπηρεσίες. Θα προτιμούσα τα λεωφορεία να είχαν πιο πυκνά δρομολόγια και να κινούνται σε λεωφορειολωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας. Είσοδος μόνο από μπροστά. Ας ήταν πάντα καθήμενοι οι επιβάτες και ας ήταν πιο ακριβό το μηνιαίο εισιτήριο. Γρήγορη, αξιόπιστη και ποιοτικη μετακίνηση. Να υπάρξουν αντικίνητρα για την κατοχή ΙΧ μέσα στο δακτύλιο και κίνητρα για τη μή κατοχή. Τέλη κυκλοφορίας και στάθμευσης. Όσοι μένουν στο κέντρο και έχουν θέση στάθμευσης νόμιμη, δεν πληρώνουν. Οι υπόλοιποι κατ' αναλογία. Αν είναι να διατηρηθεί το καθεστώς της εκ περιτροπής εισόδου, να μειωθούν οι μέρες ως εξής. ΙΧ με πινακίδα που λήγει σε 0 ή 1 κυκλοφορούν κάθε Δευτέρα. Με 2 ή 3 κάθε Τρίτη. Με 4 ή 5 κάθε Τετάρτη κτλ. Τα Σαββατοκύριακα ελευθερη είσοδος για όλους. Αν θες να κυκλοφορείς χωρίς περιορισμό πληρώνεις μηνιαίο τελος
Δεν λέτε τι θα ισχύει για τους κατοίκους του κέντρου, εντός δακτυλίου. Οι κάτοικοι του κέντρου έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα από όλους, διότι τις μέρες που δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν, βρίσκονται φυλακισμένοι στα σπίτια τους ενώ όλοι οι υπόλοιποι κάτοικοι εκτός δακτυλίου μπορούν να κυκλοφορήσουν ελεύθερα, πλην του δακτυλίου μεν, αλλά δεν βρίσκονται μπλοκαρισμένοι να μην μπορούν να πάνε πουθενά. Τι πρόκειται λοιπόν να γίνει για τους κατοίκους του δακτυλίου; Αν μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα, να εξαιρούνται των μέτρων όλα καλά. Αν όμως δεν μπορούν, τότε τα διόδια θα είναι η μόνη λύση για να μπορούν να κυκλοφορήσουν. Το λέω αυτό, ως κάτοικος του κέντρου και ως παθών και η μόνη λύση για μένα είναι τα διόδια. Ευτυχώς έχω να πληρώσω τα διόδια και μόνο έτσι θα απαλλαγώ από το δακτύλιο.