Ψεκάζεται σε υγρή μορφή αεριοποιειται στον θάλαμο καύσης.....άρα αποτέλεσμα ίδιο σε σχέση με τα 4ης γενιάς....επιπλέον πλεονέκτημα 4ης γενιάς είναι δεν υπάρχει αντλία υγραερίου αρα μικρότερα κοστολογια....όσο για τα συστήματα αμμεσου ψεκασμού που για τον ψεκασμό του υγραερίου χρησιμοποιούν τα Μπέκαμ της βενζίνης....ένα θα πω μεγάλη εταιρεία στον χώρο της αεριοκινησης απέσυρε τέτοιο σύστημα λόγω διαρροής υγραερίου από τα μπεκ ......τροφή για σκέψη...
Συνονόματε Νικόλα έχεις λάθος. Οι εταιρείες κατασκευάζουν εδώ και πολλά χρόνια αυτοκίνητα με υγραέριο ως καύσιμο (σίγουρα με μια μικρή δεξαμενή βενζίνης, δεν ξέρω αν έχουν και μόνο με LPG, πιθανόν να έχουν). Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί οι Έλληνες αντιπρόσωποι δεν φέρνουν. Ελάχιστες μάρκες φέρνουν και μοντέλα ακόμη λιγότερα!!! Αυτό πραγματικά δεν το έχω καταλάβει. Θα με ενδιέφερε να πάρω αυτοκίνητο με υγραέριο αλλά με εργοστασιακό σύστημα, όχι εκ των υστέρων μετατροπή!!
και βεβαια πχ opel χρησιμοποιουν ταυτοχρονα gas+βενζινη
η opel δινει +20% μεγαλυτερη καταναλωση με υγραεριο.+service υγραεριου+κτεο υγραεριου,+κατανωλωση βενζινης, πως κερδιζεις 50% δεν μπορεσα να το καταλαβω
Αυτός που ασχολείται με το θέμα πιθανώς είναι άσχετος δεν υπάρχουν 4ησ και 5ησ γενιας συστήματα υπάρχουν υγρής και αέριας φάσης ψεκασμού ειδικά τα υγρής δεν καίνε καθόλου βενζίνη σε άμεσου ψεκασμού
Γιατι κανένας κατασκευαστής δεν κατασκευάζει οχημα μονο με αέριο η εστω βενζινη και αέριο απο το εργοστάσιο? Όλα είναι πατέντα γιατι κάνεις απο τους πιστοποιημενους εγκαταστατες δεν σού λέει οτι ζορίζεται η αντλια βενζίνης και οι βαλβίδες?
Ψεκάζεται σε υγρή μορφή αεριοποιειται στον θάλαμο καύσης.....άρα αποτέλεσμα ίδιο σε σχέση με τα 4ης γενιάς....επιπλέον πλεονέκτημα 4ης γενιάς είναι δεν υπάρχει αντλία υγραερίου αρα μικρότερα κοστολογια....όσο για τα συστήματα αμμεσου ψεκασμού που για τον ψεκασμό του υγραερίου χρησιμοποιούν τα Μπέκαμ της βενζίνης....ένα θα πω μεγάλη εταιρεία στον χώρο της αεριοκινησης απέσυρε τέτοιο σύστημα λόγω διαρροής υγραερίου από τα μπεκ ......τροφή για σκέψη...
Συνονόματε Νικόλα έχεις λάθος. Οι εταιρείες κατασκευάζουν εδώ και πολλά χρόνια αυτοκίνητα με υγραέριο ως καύσιμο (σίγουρα με μια μικρή δεξαμενή βενζίνης, δεν ξέρω αν έχουν και μόνο με LPG, πιθανόν να έχουν). Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι γιατί οι Έλληνες αντιπρόσωποι δεν φέρνουν. Ελάχιστες μάρκες φέρνουν και μοντέλα ακόμη λιγότερα!!! Αυτό πραγματικά δεν το έχω καταλάβει. Θα με ενδιέφερε να πάρω αυτοκίνητο με υγραέριο αλλά με εργοστασιακό σύστημα, όχι εκ των υστέρων μετατροπή!!
και βεβαια πχ opel χρησιμοποιουν ταυτοχρονα gas+βενζινη η opel δινει +20% μεγαλυτερη καταναλωση με υγραεριο.+service υγραεριου+κτεο υγραεριου,+κατανωλωση βενζινης, πως κερδιζεις 50% δεν μπορεσα να το καταλαβω
Αυτός που ασχολείται με το θέμα πιθανώς είναι άσχετος δεν υπάρχουν 4ησ και 5ησ γενιας συστήματα υπάρχουν υγρής και αέριας φάσης ψεκασμού ειδικά τα υγρής δεν καίνε καθόλου βενζίνη σε άμεσου ψεκασμού
Γιατι κανένας κατασκευαστής δεν κατασκευάζει οχημα μονο με αέριο η εστω βενζινη και αέριο απο το εργοστάσιο? Όλα είναι πατέντα γιατι κάνεις απο τους πιστοποιημενους εγκαταστατες δεν σού λέει οτι ζορίζεται η αντλια βενζίνης και οι βαλβίδες?