Τριπλάσια εγγύηση και 2.000 στην τσέπη ή VW T-Cross;
Zack
KIA με κλειστά μάτια. Ποια VW; Τον χιλίων προβλημάτων, ανακλήσεων, ακριβότερων service και ανταλλακτικών; Η πραγματική οικονομική διαφορά πρέπει να μετριέται στο πέρας της 7ετίας και είναι τεράστια.
KIA με κλειστα ματια,τα περι μεταπωλητικης αξιας που επικρατει η αποψη απλα φθινει γιατι ο χρονος ειναι αδυσωπητος οπως και η αφαιμαξη της τσεπης στα συνεργεια της VW.
Το Stonic είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και η ΚΙΑ έχει κάνει τεράστια βήματα ως εταιρεία. Αλλά το συγκριτικό του πλεονέκτημα βρίσκεται μόνο στο ένα σκέλος του τίτλου, αυτό της 7ετούς εγγύησης. Γτ η διαφορά των € 2000 μηδενίζεται σχεδόν αν προσθέσεις το προαιρετικό πακέτο ADAS τα συστήματα του οποίου είναι στάνταρ στο T Cross. Αν σ αυτό προσθέσεις την μεταπωλητική αξία και το "κύρος" του VW, τότε μάλλον η ζυγαριά ισορροπεί επικίνδυνα για το ΚΙΑ.
KIA με κλειστά μάτια. Ποια VW; Τον χιλίων προβλημάτων, ανακλήσεων, ακριβότερων service και ανταλλακτικών; Η πραγματική οικονομική διαφορά πρέπει να μετριέται στο πέρας της 7ετίας και είναι τεράστια.
KIA με κλειστα ματια,τα περι μεταπωλητικης αξιας που επικρατει η αποψη απλα φθινει γιατι ο χρονος ειναι αδυσωπητος οπως και η αφαιμαξη της τσεπης στα συνεργεια της VW.
Το Stonic είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και η ΚΙΑ έχει κάνει τεράστια βήματα ως εταιρεία. Αλλά το συγκριτικό του πλεονέκτημα βρίσκεται μόνο στο ένα σκέλος του τίτλου, αυτό της 7ετούς εγγύησης. Γτ η διαφορά των € 2000 μηδενίζεται σχεδόν αν προσθέσεις το προαιρετικό πακέτο ADAS τα συστήματα του οποίου είναι στάνταρ στο T Cross. Αν σ αυτό προσθέσεις την μεταπωλητική αξία και το "κύρος" του VW, τότε μάλλον η ζυγαριά ισορροπεί επικίνδυνα για το ΚΙΑ.
Πολλοί αγοράζουν με βάση το σήμα, άλλοι αγοράζουν με τη λογική. Ο καθένας όπως νομίζει. Εγώ ψηφίζω ΚΙΑ .