Καλή η προσπάθεια απο την Kia αλλά εδώ φαίνεται η διαφορά επιπέδου και τεχνογνωσίας απο τη Ford που με ημιάκαμπτο πίσω το Focus καταφέρνει να έχει την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία!!
Να θυμίσω ότι το Focus φορούσε ελαστικά 215/50 /17 ενώ το ceed 225/45/17 επίσης στο YouTube σε αντίστοιχο τεστ το ίδιο kia ceed με τους ίδιους τροχούς δεν κατάφερε να περάσει καλά καλά ούτε με 74km και γενικά οι αντιδράσεις του ήταν πολύ απότομες γιαυτό και η βαθμολογία που του έδωσαν ήταν πορτοκαλί που σημαίνει κακό! Δεν νομίζω ότι συγκρίνεται καν με το Ford Focus!
Μια χαρά αξιοπιστία έχουν και τα Focus η εμπειρία μου 14 χρόνια και 180000km χωρίς κανένα πρόβλημα, μόνο σέρβις και αναλώσιμα! Δεν ξέρω βέβαια γιατί αναφέρουμε την αξιοπιστία σε ένα άρθρο που έχει να κάνει με τα "κρατήματα"... Τέλος πάντων! Επίσης αλλο το τεστ ελαστικών όπου εκεί χρησιμοποιήθηκε η απλή έκδοση του Focus και όχι η ST line με την σπορ ανάρτηση όπως στο τεστ αποφυγής! Εδώ λοιπόν το ceed εκτός από σπορ ανάρτηση έχει και πιο φαρδιά ελαστικά! Όποιος θέλει μπορεί να το ψάξει στο YouTube και για τα δύο μοντέλα και θα καταλάβει τη μέρα με τη νύχτα!
Παρατηρώ ότι το ceed έχει την ανώτερη ταχύτητα των 74χλμ, με βάση το τεστ ελαστικών. Μην ξεχνάτε ότι στο ίδιο αυτοκίνητο (focus) η διαφορά και μόνο στην μάρκα του ελαστικού, επιφέρει και διαφορά στην ανώτερη ταχύτητα. Οπότε στο τεστ αποφυγής φανταστείτε πόσες διαφορετικές διαστάσεις και τύποι ελαστικών υπάρχουν ανά μοντέλο αυτοκινήτου. Συμπέρασμα μπράβο στην Kia για την κορυφαία επίδοση. Βάλτε το αποτέλεσμα στον συγκεντρωτικό πίνακα μαζί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
Όλα αυτά τα τέστ θα είχαν μεγαλύτερη αξία αν τα πραγματοποιούσαν με ίδιο τύπο και διάσταση ελαστικών, λιγάκι δύσκολο φυσικά. Στο τεστ ελαστικών το focus με την ίδια διάσταση 205/55/16, έχει διαφορά 4 δευτερολέπτων η καλύτερη με την χειρότερη επίδοση στο τεστ αποφυγής. Δεν διαφωνώ ότι έχει το καλύτερο στήσιμο στην κατηγορία του αυτή τη στιγμή, αλλά το ceed είναι πλέον στα κορυφαία. Διαβάζω επίσης στο άρθρο, ότι δεν είχε απότομες αντιδράσεις. Κλείνοντας έχω να πω ότι σε θέματα αξιοπιστίας στα 11 χρόνια και 200.000 χλμ που ήμουνα κάτοχος του 1ου ceed, εκτός από 2-3 θέματα νεότητας, όχι μηχανικά, που αντιμετωπίστηκαν στην εγγύηση, δεν μου ζήτησε κυριολεκτικά τίποτα και η οδική του συμπεριφορά με την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων δεν με πρόδωσε ποτέ, καθώς πάντα το οδηγούσα στα όρια του.
Καλή η προσπάθεια απο την Kia αλλά εδώ φαίνεται η διαφορά επιπέδου και τεχνογνωσίας απο τη Ford που με ημιάκαμπτο πίσω το Focus καταφέρνει να έχει την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία!!
Να θυμίσω ότι το Focus φορούσε ελαστικά 215/50 /17 ενώ το ceed 225/45/17 επίσης στο YouTube σε αντίστοιχο τεστ το ίδιο kia ceed με τους ίδιους τροχούς δεν κατάφερε να περάσει καλά καλά ούτε με 74km και γενικά οι αντιδράσεις του ήταν πολύ απότομες γιαυτό και η βαθμολογία που του έδωσαν ήταν πορτοκαλί που σημαίνει κακό! Δεν νομίζω ότι συγκρίνεται καν με το Ford Focus!
Μια χαρά αξιοπιστία έχουν και τα Focus η εμπειρία μου 14 χρόνια και 180000km χωρίς κανένα πρόβλημα, μόνο σέρβις και αναλώσιμα! Δεν ξέρω βέβαια γιατί αναφέρουμε την αξιοπιστία σε ένα άρθρο που έχει να κάνει με τα "κρατήματα"... Τέλος πάντων! Επίσης αλλο το τεστ ελαστικών όπου εκεί χρησιμοποιήθηκε η απλή έκδοση του Focus και όχι η ST line με την σπορ ανάρτηση όπως στο τεστ αποφυγής! Εδώ λοιπόν το ceed εκτός από σπορ ανάρτηση έχει και πιο φαρδιά ελαστικά! Όποιος θέλει μπορεί να το ψάξει στο YouTube και για τα δύο μοντέλα και θα καταλάβει τη μέρα με τη νύχτα!
Παρατηρώ ότι το ceed έχει την ανώτερη ταχύτητα των 74χλμ, με βάση το τεστ ελαστικών. Μην ξεχνάτε ότι στο ίδιο αυτοκίνητο (focus) η διαφορά και μόνο στην μάρκα του ελαστικού, επιφέρει και διαφορά στην ανώτερη ταχύτητα. Οπότε στο τεστ αποφυγής φανταστείτε πόσες διαφορετικές διαστάσεις και τύποι ελαστικών υπάρχουν ανά μοντέλο αυτοκινήτου. Συμπέρασμα μπράβο στην Kia για την κορυφαία επίδοση. Βάλτε το αποτέλεσμα στον συγκεντρωτικό πίνακα μαζί με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
Όλα αυτά τα τέστ θα είχαν μεγαλύτερη αξία αν τα πραγματοποιούσαν με ίδιο τύπο και διάσταση ελαστικών, λιγάκι δύσκολο φυσικά. Στο τεστ ελαστικών το focus με την ίδια διάσταση 205/55/16, έχει διαφορά 4 δευτερολέπτων η καλύτερη με την χειρότερη επίδοση στο τεστ αποφυγής. Δεν διαφωνώ ότι έχει το καλύτερο στήσιμο στην κατηγορία του αυτή τη στιγμή, αλλά το ceed είναι πλέον στα κορυφαία. Διαβάζω επίσης στο άρθρο, ότι δεν είχε απότομες αντιδράσεις. Κλείνοντας έχω να πω ότι σε θέματα αξιοπιστίας στα 11 χρόνια και 200.000 χλμ που ήμουνα κάτοχος του 1ου ceed, εκτός από 2-3 θέματα νεότητας, όχι μηχανικά, που αντιμετωπίστηκαν στην εγγύηση, δεν μου ζήτησε κυριολεκτικά τίποτα και η οδική του συμπεριφορά με την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων δεν με πρόδωσε ποτέ, καθώς πάντα το οδηγούσα στα όρια του.