Ανόμοια μεταξύ τους, όπως ακριβώς καταλήγει το άρθρο. Το duster είναι καθαρά εργαλείο. Θα το εκτιμήσει κάποιος στην επαρχία ή σε ημιαστική περιοχή, κουβαλητής, να μη στεναχωριέται αν το γρατσουνίσει μέσα, αν το λασπώσει, αν το πιέσει, οι 4 βαλβίδες, τα παραπάνω κυβικά και η ροπή του, το κατατάσσουν νικητή. Το arona από την άλλη, είναι καθαρά για μέσα στην πόλη, για όσους θέλουν ένα φινετσάτο, μοντέρνο suv στα 4 μέτρα max, να ανεβαίνουν κράσπεδα στο πάνε-έλα από το σχολείο και να μη φοβούνται τις γνωστές τρύπες-χαρακώματα των ελληνικών δρόμων. Δεν υπάρχει δίλημμα, την επιλογή την κάνει το τι θέλεις.
Ανόμοια μεταξύ τους, όπως ακριβώς καταλήγει το άρθρο. Το duster είναι καθαρά εργαλείο. Θα το εκτιμήσει κάποιος στην επαρχία ή σε ημιαστική περιοχή, κουβαλητής, να μη στεναχωριέται αν το γρατσουνίσει μέσα, αν το λασπώσει, αν το πιέσει, οι 4 βαλβίδες, τα παραπάνω κυβικά και η ροπή του, το κατατάσσουν νικητή. Το arona από την άλλη, είναι καθαρά για μέσα στην πόλη, για όσους θέλουν ένα φινετσάτο, μοντέρνο suv στα 4 μέτρα max, να ανεβαίνουν κράσπεδα στο πάνε-έλα από το σχολείο και να μη φοβούνται τις γνωστές τρύπες-χαρακώματα των ελληνικών δρόμων. Δεν υπάρχει δίλημμα, την επιλογή την κάνει το τι θέλεις.