Τελικά τα ηλεκτρικά ρυπαίνουν το ίδιο με τα συμβατικά;
Στάθης
Δεν κάνετε καμιά αναφορά όσον αφορά τη ρύπανση μέσα στις πόλεις, από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων, όπως συμβαίνει με την Αθήνα και το γνωστό νέφος της. Μέσα λοιπόν στις πόλεις τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμβάλλουν στη μείωση της ρύπανσης. Τώρα όσον αφορά την ολική ρύπανση, αυτή μπορεί να μειωθεί αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φορτίζονται από ΑΠΕ, όπως π.χ. μια μικρή μονάδα φωτοβολταικών, που θα μπορεί να φορτίζει το κάθε μεμονωμένο αυτοκίνητο στο σπίτι του καθενός, όπου αυτό είναι δυνατό. Όποιος π.χ. έχει κατοικία που του επιτρέπει να έχει ένα μικρό φωτοβολταικό σύστημα στην ταράτσα του, σε συνδυασμό ίσως και με μια ανεμογεννήτρια, θα μπορούσε να φορτίζει το δικό του αυτοκίνητο εντελώς δωρεάν, αλλά και να μην ρυπαίνει καθόλου. Θα μπορούσε μάλιστα η πολιτεία να επιδοτεί αυτές τις μικρές ΑΠΕ, έτσι ώστε να συμβάλλει στη μείωση της ρύπανσης.
Τα ηλεκτρικά ρυπαίνουν σαφώς λιγότερο από τα συμβατικά εξαιτίας της δυνατότητας ανάκτησης μέρους της κινητικής τους ενέργειας κατά το φρενάρισμα (το ίδιο ισχύει και για τα υβριδικά), και της μη λειτουργίας του κινητήρα όταν είναι σταματημένα (στα συμβατικά υπάρχει το stop-start, αλλά συχνά γίνεται ενοχλητικό στα μποτιλιαρίσματα με αποτέλεσμα να τίθεται εκτός). Επίσης μειώνουν τη συγκέντρωση αέριων ρύπων στις πόλεις, μεταφέροντάς τους βέβαια στις περιοχές των σταθμών παραγωγής. Γι' αυτό, το ουσιαστικό κέρδος για το περιβάλλον από τα ηλεκτρικά θα προκύψει όταν σημαντικό μέρος της παραγωγής του ρεύματος φόρτισής τους θα γίνεται από ΑΠΕ (πχ Νορβηγία).
...επειδή τα έχουμε ξαναπεί σε παρόμοια θέματα... οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν... σε κάποιες χώρες βέβαια και είναι παραδεκτό, συμβαίνει το αντίθετο... τι είναι τελικά πιο βρώμικο ο λιγνίτης ή το πετρέλαιο ή και τα δύο ή κάτι άλλο; Αυτό για κάποιους που λένε βάσει προσωπικών και μη συμφερόντων... υπάρχει και το 'ΛΑΔΩΝΩ' μπατίρηδες ακαδημαϊκούς και μη για να μου βγάζουν όποια, ότι, κ.τ.λ. μελέτη... επιθυμώ...
Δεν κάνετε καμιά αναφορά όσον αφορά τη ρύπανση μέσα στις πόλεις, από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων, όπως συμβαίνει με την Αθήνα και το γνωστό νέφος της. Μέσα λοιπόν στις πόλεις τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμβάλλουν στη μείωση της ρύπανσης. Τώρα όσον αφορά την ολική ρύπανση, αυτή μπορεί να μειωθεί αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φορτίζονται από ΑΠΕ, όπως π.χ. μια μικρή μονάδα φωτοβολταικών, που θα μπορεί να φορτίζει το κάθε μεμονωμένο αυτοκίνητο στο σπίτι του καθενός, όπου αυτό είναι δυνατό. Όποιος π.χ. έχει κατοικία που του επιτρέπει να έχει ένα μικρό φωτοβολταικό σύστημα στην ταράτσα του, σε συνδυασμό ίσως και με μια ανεμογεννήτρια, θα μπορούσε να φορτίζει το δικό του αυτοκίνητο εντελώς δωρεάν, αλλά και να μην ρυπαίνει καθόλου. Θα μπορούσε μάλιστα η πολιτεία να επιδοτεί αυτές τις μικρές ΑΠΕ, έτσι ώστε να συμβάλλει στη μείωση της ρύπανσης.
Τα ηλεκτρικά ρυπαίνουν σαφώς λιγότερο από τα συμβατικά εξαιτίας της δυνατότητας ανάκτησης μέρους της κινητικής τους ενέργειας κατά το φρενάρισμα (το ίδιο ισχύει και για τα υβριδικά), και της μη λειτουργίας του κινητήρα όταν είναι σταματημένα (στα συμβατικά υπάρχει το stop-start, αλλά συχνά γίνεται ενοχλητικό στα μποτιλιαρίσματα με αποτέλεσμα να τίθεται εκτός). Επίσης μειώνουν τη συγκέντρωση αέριων ρύπων στις πόλεις, μεταφέροντάς τους βέβαια στις περιοχές των σταθμών παραγωγής. Γι' αυτό, το ουσιαστικό κέρδος για το περιβάλλον από τα ηλεκτρικά θα προκύψει όταν σημαντικό μέρος της παραγωγής του ρεύματος φόρτισής τους θα γίνεται από ΑΠΕ (πχ Νορβηγία).
...επειδή τα έχουμε ξαναπεί σε παρόμοια θέματα... οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν... σε κάποιες χώρες βέβαια και είναι παραδεκτό, συμβαίνει το αντίθετο... τι είναι τελικά πιο βρώμικο ο λιγνίτης ή το πετρέλαιο ή και τα δύο ή κάτι άλλο; Αυτό για κάποιους που λένε βάσει προσωπικών και μη συμφερόντων... υπάρχει και το 'ΛΑΔΩΝΩ' μπατίρηδες ακαδημαϊκούς και μη για να μου βγάζουν όποια, ότι, κ.τ.λ. μελέτη... επιθυμώ...