4κύλινδρο χωρίς 2η σκέψη. Δείτε και συγκρίνατε σε βλάβες και αστοχίες 4κυλινδρα ατμοσφαιρικά με πιεσμένα turbo.. Όποιος θέλει μπελάδες στο κεφάλι του, πάει στα turbo. Και με τα ατμοσφαιρικά πάς σε ανηφόρες γρήγορα άμα θέλεις. Και προσπεράσεις ωραίες και ασφαλείς κάνεις και όλα..
Ατμοσφαιρικό χωρίς συζήτηση. Στο θέμα της κατανάλωσης είναι απίθανο κάποιος καθημερινός οδηγός να μη δελεαστεί να πιέσει τον τουρμπίσιο. Τα κινητά μέρη που έχει παραπάνω ο 4κύλινδρος, ισοβαθμίζονται από τα κινητά μέρη που έχει η τουρμπίνα στον 3κύλινδρο (και γνωρίζουμε πόσο κόστος έχει μια τουρμπίνα αν, έστω μια φορά αν, χρειαστεί κάτι). Πιο πολιτισμένη λειτουργία ο 4κύλιδρος και όταν "γράφεις" χιλιόμετρα είναι κάτι που το θέλεις. Τα μόνα θετικά του 3κύλινδρου είναι το κόστος τελών και η μεγαλύτερη άνεση λόγω ροπής. Τέλος, πιο σίγουρα θα ζορίσεις τον ατμοσφαιρικό από τον τουρμπισμένο. Πες τε με και old school, αλλά Ελλάδα είμαστε, παίρνουμε -ακόμη- αυτοκίνητα για πάνω από 5ετία.
Εννοείτε τετρακύλινδρο ούτε συζήτηση για τρικυλινδρο
4κύλινδρο χωρίς 2η σκέψη. Δείτε και συγκρίνατε σε βλάβες και αστοχίες 4κυλινδρα ατμοσφαιρικά με πιεσμένα turbo.. Όποιος θέλει μπελάδες στο κεφάλι του, πάει στα turbo. Και με τα ατμοσφαιρικά πάς σε ανηφόρες γρήγορα άμα θέλεις. Και προσπεράσεις ωραίες και ασφαλείς κάνεις και όλα..
Ατμοσφαιρικό χωρίς συζήτηση. Στο θέμα της κατανάλωσης είναι απίθανο κάποιος καθημερινός οδηγός να μη δελεαστεί να πιέσει τον τουρμπίσιο. Τα κινητά μέρη που έχει παραπάνω ο 4κύλινδρος, ισοβαθμίζονται από τα κινητά μέρη που έχει η τουρμπίνα στον 3κύλινδρο (και γνωρίζουμε πόσο κόστος έχει μια τουρμπίνα αν, έστω μια φορά αν, χρειαστεί κάτι). Πιο πολιτισμένη λειτουργία ο 4κύλιδρος και όταν "γράφεις" χιλιόμετρα είναι κάτι που το θέλεις. Τα μόνα θετικά του 3κύλινδρου είναι το κόστος τελών και η μεγαλύτερη άνεση λόγω ροπής. Τέλος, πιο σίγουρα θα ζορίσεις τον ατμοσφαιρικό από τον τουρμπισμένο. Πες τε με και old school, αλλά Ελλάδα είμαστε, παίρνουμε -ακόμη- αυτοκίνητα για πάνω από 5ετία.
3κύλινδρο turbo.(π.χ. 1.5 200hp fiesta st). Πάνε οπι εποχές των ατμοσφαιρικών. Τα περί μη αξιοπιστίας, απλά για γέλια. Αλλιώς μείνετε στα 90s.
Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε συγκριτικά τις καμπύλες ροπής τους.
...4κύλινδρο και ας είναι με ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!!