Για την ΕΛΛΑΔΑ μιλαμε της μιζας και του λαδωματος που εαν αρρωστησεις και δεν εχεις λεφτα εχεις πεθανεις.Για την Ελλαδα μιλαμε που παραγει ρευμα ακομα με λιγνιτη,που δεν εχει λυσει ακομα το προβλημα των σκουπιδιων και περιμενετε να δωσει κινητρα στον Ελληνα των 600 ευρω να παρει αμαξι των 30000+ χιλαδων ευρω την στιγμη που δεν εχει να φαει κουνια που σας κουναγε.Ημουνα νιος και γερασα το κρατος μπου.... ητανε και μπου... θα μεινει ολοι κοιτανε να φανε κανενας απο τα βοδια που μας κυβερνανε δεν κοιταξε να φτιαξει ενα σωστο κρατος που να εξυπερετει τον πολιτη,και οχι να τον πηδαει.
η νορβηγια ειναι νορβηγια τελεία. η ελλαδα δεν εχει υποδομη για ηλεκτρικο αυτοκινητο και δεν θα εχει για πολλα χρονια ακομη. αν γινει χρηση ηλεκτρικου αυτοκινητου στην ελλαδα θα γινει αο τους εχοντες δυνατοτητα φορτησης σε κλειστο γκαραζ. παραλληλα εδω οι κυβερνησεις εχουν μαδησει το αυτοκινητο που να βρεθουν τα περιθωρια για απαλλαγη απο φορους και κινητρα αποκτησης ηλεκτρικου αυτοκινητου. εδω τα παντα αλλαζουν σε μια νυχτα οτι και να εξαγγειλουν δεν υπαρχει εμπιστοσυνη ειδικα στο θεμα αυτοκινητου, ο ελληνας εχει πικραν πειρα αλλα το κακο ειναι οτι ξεχνα ευκολα. τελικα το ντιζελ τι εγινε βρε παιδια, στην γερμανια εχει ανοδο στην αγορα της με 41% εναντι 51% στην βενζινη και το υπολοιπο ποσοστο στα ηλεκτρικα. τελικα μαζι θα πεθανουν τα ντιζελ και τα βενζινοκινητα αλλα αργει το εργο ακομη ειδικα στην ελλαδα.
Η σύγκριση δεν είναι δίκαιη. Στη Νορβηγία σχεδόν το 100% της ηλεκτροπαραγωγής είναι από ανανεώσιμες πηγές, ενώ στην Ελλάδα μόνο το 1/3 (κυρίως από υδατοπτώσεις, και στις δύο περιπτώσεις). Η Νορβηγία μπορεί να είναι μεγάλος παραγωγός υδρογονανθράκων αλλά σαν εξαγωγέας στη διεθνή αγορά, όχι σαν χρήστης. Ούτε οι υποδομές είναι συγκρίσιμες, ούτε η κοινωνική ευαισθησία, ούτε τέλος η κρατική δυνατότητα για χρηματοδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Άλλα τα οικονομικά μεγέθη της Νορβηγίας και άλλα της Ελλάδας. Δεν έχουμε τους ίδιους μισθούς και φορολογία σε μισθούς/αυτοκίνητα, δεν μπορεί ο μέσος Έλληνας να αλλάζει συχνά αυτοκίνητο. Εδώ δεν τα φέρνουμε βόλτα με τα καθημερινά έξοδα. Το καλύτερο θα ήταν να φτιάξουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες κιτ μετατροπής των συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά (δύσκολο αλλα όχι αδύνατο, είναι που θέλουν να πουλάνε αυτοκίνητα οι εταιρίες), γιατί να φέρουν όλο το οικονομικό βάρος της μετάβασης σε ηλεκτρικά οι καταναλωτές; Τι θα γίνουν όλα αυτα τα σκαριά που κυκλοφορούν; Σκουπίδια; Παλιοσίδερα; Ας κερδίσουν κάτι λιγότερο και οι βιομηχανίες αυτοκινήτων και ας φτιάξουν κιτ μετατροπής.....
Η Νορβηγία απλούστατα επιδοτεί βαριά την χρήση EVs μέσω των εσόδων που έχει από τους υδρογονανθρακες. Επί της ουσίας εξάγει "βρώμικη ενέργεια" και εισάγει καθαρά οχήματα.
Για την ΕΛΛΑΔΑ μιλαμε της μιζας και του λαδωματος που εαν αρρωστησεις και δεν εχεις λεφτα εχεις πεθανεις.Για την Ελλαδα μιλαμε που παραγει ρευμα ακομα με λιγνιτη,που δεν εχει λυσει ακομα το προβλημα των σκουπιδιων και περιμενετε να δωσει κινητρα στον Ελληνα των 600 ευρω να παρει αμαξι των 30000+ χιλαδων ευρω την στιγμη που δεν εχει να φαει κουνια που σας κουναγε.Ημουνα νιος και γερασα το κρατος μπου.... ητανε και μπου... θα μεινει ολοι κοιτανε να φανε κανενας απο τα βοδια που μας κυβερνανε δεν κοιταξε να φτιαξει ενα σωστο κρατος που να εξυπερετει τον πολιτη,και οχι να τον πηδαει.
η νορβηγια ειναι νορβηγια τελεία. η ελλαδα δεν εχει υποδομη για ηλεκτρικο αυτοκινητο και δεν θα εχει για πολλα χρονια ακομη. αν γινει χρηση ηλεκτρικου αυτοκινητου στην ελλαδα θα γινει αο τους εχοντες δυνατοτητα φορτησης σε κλειστο γκαραζ. παραλληλα εδω οι κυβερνησεις εχουν μαδησει το αυτοκινητο που να βρεθουν τα περιθωρια για απαλλαγη απο φορους και κινητρα αποκτησης ηλεκτρικου αυτοκινητου. εδω τα παντα αλλαζουν σε μια νυχτα οτι και να εξαγγειλουν δεν υπαρχει εμπιστοσυνη ειδικα στο θεμα αυτοκινητου, ο ελληνας εχει πικραν πειρα αλλα το κακο ειναι οτι ξεχνα ευκολα. τελικα το ντιζελ τι εγινε βρε παιδια, στην γερμανια εχει ανοδο στην αγορα της με 41% εναντι 51% στην βενζινη και το υπολοιπο ποσοστο στα ηλεκτρικα. τελικα μαζι θα πεθανουν τα ντιζελ και τα βενζινοκινητα αλλα αργει το εργο ακομη ειδικα στην ελλαδα.
Για πείτε μας και πόσος είναι ο μέσος μισθός στην Νορβηγία...
Η σύγκριση δεν είναι δίκαιη. Στη Νορβηγία σχεδόν το 100% της ηλεκτροπαραγωγής είναι από ανανεώσιμες πηγές, ενώ στην Ελλάδα μόνο το 1/3 (κυρίως από υδατοπτώσεις, και στις δύο περιπτώσεις). Η Νορβηγία μπορεί να είναι μεγάλος παραγωγός υδρογονανθράκων αλλά σαν εξαγωγέας στη διεθνή αγορά, όχι σαν χρήστης. Ούτε οι υποδομές είναι συγκρίσιμες, ούτε η κοινωνική ευαισθησία, ούτε τέλος η κρατική δυνατότητα για χρηματοδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Άλλα τα οικονομικά μεγέθη της Νορβηγίας και άλλα της Ελλάδας. Δεν έχουμε τους ίδιους μισθούς και φορολογία σε μισθούς/αυτοκίνητα, δεν μπορεί ο μέσος Έλληνας να αλλάζει συχνά αυτοκίνητο. Εδώ δεν τα φέρνουμε βόλτα με τα καθημερινά έξοδα. Το καλύτερο θα ήταν να φτιάξουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες κιτ μετατροπής των συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά (δύσκολο αλλα όχι αδύνατο, είναι που θέλουν να πουλάνε αυτοκίνητα οι εταιρίες), γιατί να φέρουν όλο το οικονομικό βάρος της μετάβασης σε ηλεκτρικά οι καταναλωτές; Τι θα γίνουν όλα αυτα τα σκαριά που κυκλοφορούν; Σκουπίδια; Παλιοσίδερα; Ας κερδίσουν κάτι λιγότερο και οι βιομηχανίες αυτοκινήτων και ας φτιάξουν κιτ μετατροπής.....
Η Νορβηγία απλούστατα επιδοτεί βαριά την χρήση EVs μέσω των εσόδων που έχει από τους υδρογονανθρακες. Επί της ουσίας εξάγει "βρώμικη ενέργεια" και εισάγει καθαρά οχήματα.