Θα ήταν ιδανική περίπτωση αν το αυξημένο κόστος των ήπιων υβριδικών το απορροφούσε η ευνοϊκότερη φορολόγηση. Έτσι, τα ήπια υβριδικά θα μπορούσαν να είναι η λύση ώστε δίχως οικονομική επιβάρυνση για τον αγοραστή να επιτευχθεί ουσιαστική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και κατά συνέπεια και των ρύπων, χωρίς από την άλλη πλευρά να υπάρχουν περιορισμοί στον ανεφοδιασμό (ειδικά στην Ελλάδα). Η οικονομία καυσίμου των ήπιων υβριδικών είναι δεδομένη, καθώς αποθηκεύεται (μερικώς) η ενέργεια της επιβράδυνσης για να βοηθήσει στην επόμενη επιτάχυνση. Παράλληλα, το μέγεθος του θερμικού κινητήρα μπορεί να μειωθεί (οπότε το συνολικό βάρος να μην αυξηθεί), αφού η πλήρης ισχύς του θερμικού κινητήρα σπάνια χρησιμοποιείται για μεγάλα διαστήματα, καθώς το κάτι παραπάνω (σε ένα προσπέρασμα πχ) θα το δίνει ο ηλεκτροκινητήρας. Ακόμα θα «καλύπτεται» και η υστέρηση του τούρμπο (όταν υπάρχει) χωρίς να χρειάζεται να γίνει ηλεκτροκίνητο (το τούρμπο), κάτι που θα στερούσε το πλεονέκτημα της εκμετάλλευσης μέρους της ενέργειας των καυσαερίων. Για τους ίδιους λόγους βέβαια, στα ταξίδια δεν αναμένεται σημαντική βελτίωση της κατανάλωσης, ειδικά αν ο οδηγός χρησιμοποιεί τις αρχές της οικονομικής οδήγησης. Σίγουρα πάντως πρόκειται για ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
Θα ήταν ιδανική περίπτωση αν το αυξημένο κόστος των ήπιων υβριδικών το απορροφούσε η ευνοϊκότερη φορολόγηση. Έτσι, τα ήπια υβριδικά θα μπορούσαν να είναι η λύση ώστε δίχως οικονομική επιβάρυνση για τον αγοραστή να επιτευχθεί ουσιαστική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και κατά συνέπεια και των ρύπων, χωρίς από την άλλη πλευρά να υπάρχουν περιορισμοί στον ανεφοδιασμό (ειδικά στην Ελλάδα). Η οικονομία καυσίμου των ήπιων υβριδικών είναι δεδομένη, καθώς αποθηκεύεται (μερικώς) η ενέργεια της επιβράδυνσης για να βοηθήσει στην επόμενη επιτάχυνση. Παράλληλα, το μέγεθος του θερμικού κινητήρα μπορεί να μειωθεί (οπότε το συνολικό βάρος να μην αυξηθεί), αφού η πλήρης ισχύς του θερμικού κινητήρα σπάνια χρησιμοποιείται για μεγάλα διαστήματα, καθώς το κάτι παραπάνω (σε ένα προσπέρασμα πχ) θα το δίνει ο ηλεκτροκινητήρας. Ακόμα θα «καλύπτεται» και η υστέρηση του τούρμπο (όταν υπάρχει) χωρίς να χρειάζεται να γίνει ηλεκτροκίνητο (το τούρμπο), κάτι που θα στερούσε το πλεονέκτημα της εκμετάλλευσης μέρους της ενέργειας των καυσαερίων. Για τους ίδιους λόγους βέβαια, στα ταξίδια δεν αναμένεται σημαντική βελτίωση της κατανάλωσης, ειδικά αν ο οδηγός χρησιμοποιεί τις αρχές της οικονομικής οδήγησης. Σίγουρα πάντως πρόκειται για ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.