Θα έκανες μετατροπή το αμάξι σου σε ηλεκτροκίνητο;
Στάθης
Η μετατροπή ενός παλιού κλασσικού, σε ηλεκτροκίνητο, είναι μια πολύ καλή λύση και πρέπει να βρεθεί τρόπος να επιτραπεί, από το κράτος. Εγώ θα σκεφτόμουν τη λύση να μετατρέψω τη Maserati μου (αυτή της φωτογραφίας), σε ηλεκτρική, αλλά με την προυπόθεση να μην χάσει σε ισχύ και επιδόσεις. Η ισχύς της να παραμείνει στους 300 ίππους, που έχει ο κινητήρας της, ή ακόμα και να αυξηθεί. Επίσης να αποκτήσει μια ικανοποιητική αυτονομία, που για μένα θα ήμουν ικανοποιημένος αν ήταν γύρω στα 300 χιλιόμετρα.
Δεν ξέρω αν τελικά συμφέρει το κόστος μετατροπής ενός συμβατικού αυτοκινήτου σε ηλεκτρικό. Τα volks wagen kaffer κάπου διάβαζα ότι για να μετατραπούν σε ηλεκτροκίνητα ήθελαν περί τα 20.000 ευρώ. Διόλου ευκαταφρόνητο ποσόν αν σκεφτείς ότι ψωνίζεις ένα vw up καινούριο με αυτό. Εν ολίγοις αν το κόστος μετατροπής είναι μέχρι 5000 ευρώ και έχεις ένα μικρό αμάξι 20ετίας, εκεί ίσως να συμφέρει η μετατροπή διότι κατά βάση και γλυτώνεις πολλά χρήματα σε βλάβες και αποκτάς ένα αμάξι με νέο μοτέρ απαλλαγμένο από τέλη κυκλοφορίας.
Ένας τρόπος για να μην κοστίσει ακριβά η μετατροπή αυτή, θα ήταν να υπάρχουν διάφορα κιτ, από όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα, για να μετατρέψει κάποιος, ένα αυτοκίνητο σε ηλεκτρικό, να το αγοράζει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου και να κάνει ο ίδιος τη μετατροπή. εφόσον βέβαια έχει αυτή την ικανότητα. Αυτό θα ήταν πολύ πιο οικονομικό, διότι θα πλήρωνε μόνο την αξία των εξαρτημάτων και όχι τα εργατικά.
Εάν έχουμε άμεσα οφέλη από την μετατροπή θα το ήταν θέμα υπό εξέταση.
Με τα σημερινά δεδομένα (κυρίως η αυτονομία) το ξεχνάμε. Ευτυχώς κάναμε την μετατροπή σε Υγραέριο κι έχουμε ένα οικονομικό όφελος (και το περιβάλλον χωρίς να μειωθούν τα τέλη μας λόγω μείωσης των ρύπων). Οσο για μετατροπή σε Φυσ. αέριο ας το ξεχάσουμε (λόγω κρατικής ΔΕΠΑ). Αναμένομε το Υδρογόνο...
Η μετατροπή ενός παλιού κλασσικού, σε ηλεκτροκίνητο, είναι μια πολύ καλή λύση και πρέπει να βρεθεί τρόπος να επιτραπεί, από το κράτος. Εγώ θα σκεφτόμουν τη λύση να μετατρέψω τη Maserati μου (αυτή της φωτογραφίας), σε ηλεκτρική, αλλά με την προυπόθεση να μην χάσει σε ισχύ και επιδόσεις. Η ισχύς της να παραμείνει στους 300 ίππους, που έχει ο κινητήρας της, ή ακόμα και να αυξηθεί. Επίσης να αποκτήσει μια ικανοποιητική αυτονομία, που για μένα θα ήμουν ικανοποιημένος αν ήταν γύρω στα 300 χιλιόμετρα.
Δεν ξέρω αν τελικά συμφέρει το κόστος μετατροπής ενός συμβατικού αυτοκινήτου σε ηλεκτρικό. Τα volks wagen kaffer κάπου διάβαζα ότι για να μετατραπούν σε ηλεκτροκίνητα ήθελαν περί τα 20.000 ευρώ. Διόλου ευκαταφρόνητο ποσόν αν σκεφτείς ότι ψωνίζεις ένα vw up καινούριο με αυτό. Εν ολίγοις αν το κόστος μετατροπής είναι μέχρι 5000 ευρώ και έχεις ένα μικρό αμάξι 20ετίας, εκεί ίσως να συμφέρει η μετατροπή διότι κατά βάση και γλυτώνεις πολλά χρήματα σε βλάβες και αποκτάς ένα αμάξι με νέο μοτέρ απαλλαγμένο από τέλη κυκλοφορίας.
Ένας τρόπος για να μην κοστίσει ακριβά η μετατροπή αυτή, θα ήταν να υπάρχουν διάφορα κιτ, από όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα, για να μετατρέψει κάποιος, ένα αυτοκίνητο σε ηλεκτρικό, να το αγοράζει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου και να κάνει ο ίδιος τη μετατροπή. εφόσον βέβαια έχει αυτή την ικανότητα. Αυτό θα ήταν πολύ πιο οικονομικό, διότι θα πλήρωνε μόνο την αξία των εξαρτημάτων και όχι τα εργατικά.
Εάν έχουμε άμεσα οφέλη από την μετατροπή θα το ήταν θέμα υπό εξέταση. Με τα σημερινά δεδομένα (κυρίως η αυτονομία) το ξεχνάμε. Ευτυχώς κάναμε την μετατροπή σε Υγραέριο κι έχουμε ένα οικονομικό όφελος (και το περιβάλλον χωρίς να μειωθούν τα τέλη μας λόγω μείωσης των ρύπων). Οσο για μετατροπή σε Φυσ. αέριο ας το ξεχάσουμε (λόγω κρατικής ΔΕΠΑ). Αναμένομε το Υδρογόνο...