Στο Renault Laguna που είχα το ηλεκτρικό χειρόφρενο υπήρχε.. Μοντέλο 2006..μεχρι να το πουλησω το 2014-ενα κατά τα αλλά αξιόπιστο αμάξι-ειχα το φόβο μη χάλασει... Τώρα έχω το 508 με μηχανικό... Ηρέμησα... Μοντέλο 2014..
Όσο πιο πολλα ηλεκτρονικα τόσο ελλοχεύει ο κίνδυνος βλάβης...
Δεν ξέρω πως δουλεύουν τα ηλεκτρικά χειρόφρενα, αλλά αν έχω ηλεκτρικό και κάποια στιγμή θελήσω να διώξω το πίσω μέρος του αυτοκινήτου μου, τραβώντας χειρόφρενο, πως θα το κάνω με το ηλεκτρικό; Υπάρχει κάποιο κουμπί, για να πατήσω, ή όχι; Επίσης όταν θελήσω να σταματήσω σε μεγάλη ανηφόρα, ή κατηφόρα, πόση εμπιστοσύνη μπορώ να έχω σε ηλεκτρικό χειρόφρενο; Ακόμη αν την ώρα που οδηγώ χαλάσουν τα κανονικά φρένα και θελήσω να χρησιμοποιήσω το χειρόφρενο σταδιακά, για να σταματήσω, πως θα το κάνω με το ηλεκτρικό; Αυτά είναι πράγματα που δεν ξέρω και αν δεν τα ξέρω δεν μπορώ να έχω άποψη.
Φίλε Κώστα υπάρχουν περιπτώσεις που μπορείς να χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου, γγια κάποιο λόγο, όπως πάγος, λάδια κ.λ.π. όπου εκεί που κατευθύνεσαι ανεξέλεγκτα προς κάποιο σταθερό εμπόδιο με το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, τραβώντας χειρόφρενο κάνεις το αυτοκίνητο να περιστραφεί και έτσι να συγκρουστείς με το πίσω μέρος, που είναι πιο ανώδυνο. Αυτό το άκουσα για πρώτη φορά από τον Ιαβέρη, σε κάποια μαθήματα ασφαλείας, που έκανε κάποτε.
εχω νεο αυτοκινητο με μηχανικο[δεν εδινε στην πλουσια εκδοση το ηλεκτρονικο ουτε σαν εξτρα].
απλως να ξερετε οτι τα περισσοτερα νεα αυτοκινητα [οπως και το δικο μου], εχουν auto hold για 2sec οταν αφηνεις το φρενο, για να εχεις χρονο να κουμπωσεις. Τα ηλεκτρονια εχουν επιπλεον και hill assist - το κραταει μεχρι να κανεις καποια κινηση στα πενταλ.
Για τον φιλο Σταθη, και αλλους με την ιδια απορια: 1ον αυτο που περιγραφεις απαγορευεται για λογους ασφαλειας, δεν εισε μονος στους δρομους!!!!! 2ον αυτοκινητα με ηλεκτρικο χειροφρενο, εχουν ολα αυτα τα συστηματα ασφαλειας με τα οποια και μηχανικο να ειχες δεν θα μπορουσες να κανεις αυτο που περιγραφεις!! 3ον το μηχανικο ειναι αναξιοπιστο και ξεπερασμενο, να αναφερω οτι σε χωρες πολυ χαμιλες θερμοκρασιες τον χειμωνα δεν συνηστατε η χρηση του διοτι θα παγωσει και θα κολησει!
Σταθη, αυτή την ενέργεια που περιγράφεις με το χειρόφρενο, την κάνει το esp πλέον με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια και ποσοστά επιτυχίας από ότι ένας μέσος οδηγός, τουλάχιστον μέχρι τα 70-75 χλμ/ώρα. Τώρα άμα μπεις σε κλειστή στροφή με περισσότερα και σε πετάξει... δεν νομίζω πως σε σώζει τίποτα...
Στο Renault Laguna που είχα το ηλεκτρικό χειρόφρενο υπήρχε.. Μοντέλο 2006..μεχρι να το πουλησω το 2014-ενα κατά τα αλλά αξιόπιστο αμάξι-ειχα το φόβο μη χάλασει... Τώρα έχω το 508 με μηχανικό... Ηρέμησα... Μοντέλο 2014.. Όσο πιο πολλα ηλεκτρονικα τόσο ελλοχεύει ο κίνδυνος βλάβης...
Δεν ξέρω πως δουλεύουν τα ηλεκτρικά χειρόφρενα, αλλά αν έχω ηλεκτρικό και κάποια στιγμή θελήσω να διώξω το πίσω μέρος του αυτοκινήτου μου, τραβώντας χειρόφρενο, πως θα το κάνω με το ηλεκτρικό; Υπάρχει κάποιο κουμπί, για να πατήσω, ή όχι; Επίσης όταν θελήσω να σταματήσω σε μεγάλη ανηφόρα, ή κατηφόρα, πόση εμπιστοσύνη μπορώ να έχω σε ηλεκτρικό χειρόφρενο; Ακόμη αν την ώρα που οδηγώ χαλάσουν τα κανονικά φρένα και θελήσω να χρησιμοποιήσω το χειρόφρενο σταδιακά, για να σταματήσω, πως θα το κάνω με το ηλεκτρικό; Αυτά είναι πράγματα που δεν ξέρω και αν δεν τα ξέρω δεν μπορώ να έχω άποψη.
Φίλε Στάθη, έχεις δίκιο!
Φίλε Κώστα υπάρχουν περιπτώσεις που μπορείς να χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου, γγια κάποιο λόγο, όπως πάγος, λάδια κ.λ.π. όπου εκεί που κατευθύνεσαι ανεξέλεγκτα προς κάποιο σταθερό εμπόδιο με το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, τραβώντας χειρόφρενο κάνεις το αυτοκίνητο να περιστραφεί και έτσι να συγκρουστείς με το πίσω μέρος, που είναι πιο ανώδυνο. Αυτό το άκουσα για πρώτη φορά από τον Ιαβέρη, σε κάποια μαθήματα ασφαλείας, που έκανε κάποτε.
εχω νεο αυτοκινητο με μηχανικο[δεν εδινε στην πλουσια εκδοση το ηλεκτρονικο ουτε σαν εξτρα]. απλως να ξερετε οτι τα περισσοτερα νεα αυτοκινητα [οπως και το δικο μου], εχουν auto hold για 2sec οταν αφηνεις το φρενο, για να εχεις χρονο να κουμπωσεις. Τα ηλεκτρονια εχουν επιπλεον και hill assist - το κραταει μεχρι να κανεις καποια κινηση στα πενταλ.
Για τον φιλο Σταθη, και αλλους με την ιδια απορια: 1ον αυτο που περιγραφεις απαγορευεται για λογους ασφαλειας, δεν εισε μονος στους δρομους!!!!! 2ον αυτοκινητα με ηλεκτρικο χειροφρενο, εχουν ολα αυτα τα συστηματα ασφαλειας με τα οποια και μηχανικο να ειχες δεν θα μπορουσες να κανεις αυτο που περιγραφεις!! 3ον το μηχανικο ειναι αναξιοπιστο και ξεπερασμενο, να αναφερω οτι σε χωρες πολυ χαμιλες θερμοκρασιες τον χειμωνα δεν συνηστατε η χρηση του διοτι θα παγωσει και θα κολησει!
Σταθη, αυτή την ενέργεια που περιγράφεις με το χειρόφρενο, την κάνει το esp πλέον με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια και ποσοστά επιτυχίας από ότι ένας μέσος οδηγός, τουλάχιστον μέχρι τα 70-75 χλμ/ώρα. Τώρα άμα μπεις σε κλειστή στροφή με περισσότερα και σε πετάξει... δεν νομίζω πως σε σώζει τίποτα...