Εξαιρετικά εργαλεία, ισχυρά και ακούραστα, με suv «προεκτάσεις» τα τελευταία χρόνια. ΟΜΩΣ δε ζούμε στις ΗΠΑ που το γαλόνι καυσίμου στοιχίζει όσο το λίτρο στην Ελλάδα. Έχουν βάρος, όγκο, ύψος, δηλαδή η χαρά της κατανάλωσης. Για χώμα και χωράφια είναι «μανούλα», στη λεωφόρο όμως στα 100 χλμ/ώρα και μετά, αρχίζουν τα απαγορευτικά νούμερα κατανάλωσης. Αν στην εθνική, ταξίδι γαρ, και θέλεις να κινηθείς όσο και ....το προπορευομενο όχημα, τότε η οπισθέλκουσα θα κάνει παπάδες!
Εγώ έχω το Mitsubishi Pajero του 1988 με άδεια αγροτικού, που έχει ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας και καθόλου τεκμήριο και κάνω μια χαρά τη δουλειά μου. Δεν θα αγόραζα διπλοκάμπινο, ακριβώς λόγω των μεγάλων διαστάσεων του, που δεν χωράει στα στενά δρομάκια, αλλά ούτε στο παρκάρισμα βρίσκεις εύκολα θέση.
Λογικά ....πρώτα ο Θεός θα είναι η επιλογή μου... Επιβατικο... 4χ4.... Χώρο φόρτωσης.... Τέλη 105 € ως αγροτικό.... Πετρέλαιο άρα τέρας αξιοπιστίας και οικονομίας.... Όλα με ένα νοικοκυρεμενα.....
Εξαιρετικά εργαλεία, ισχυρά και ακούραστα, με suv «προεκτάσεις» τα τελευταία χρόνια. ΟΜΩΣ δε ζούμε στις ΗΠΑ που το γαλόνι καυσίμου στοιχίζει όσο το λίτρο στην Ελλάδα. Έχουν βάρος, όγκο, ύψος, δηλαδή η χαρά της κατανάλωσης. Για χώμα και χωράφια είναι «μανούλα», στη λεωφόρο όμως στα 100 χλμ/ώρα και μετά, αρχίζουν τα απαγορευτικά νούμερα κατανάλωσης. Αν στην εθνική, ταξίδι γαρ, και θέλεις να κινηθείς όσο και ....το προπορευομενο όχημα, τότε η οπισθέλκουσα θα κάνει παπάδες!
Εγώ έχω το Mitsubishi Pajero του 1988 με άδεια αγροτικού, που έχει ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας και καθόλου τεκμήριο και κάνω μια χαρά τη δουλειά μου. Δεν θα αγόραζα διπλοκάμπινο, ακριβώς λόγω των μεγάλων διαστάσεων του, που δεν χωράει στα στενά δρομάκια, αλλά ούτε στο παρκάρισμα βρίσκεις εύκολα θέση.
Λογικά ....πρώτα ο Θεός θα είναι η επιλογή μου... Επιβατικο... 4χ4.... Χώρο φόρτωσης.... Τέλη 105 € ως αγροτικό.... Πετρέλαιο άρα τέρας αξιοπιστίας και οικονομίας.... Όλα με ένα νοικοκυρεμενα.....