....Τα μικρα(τα οποια δεν ειναι πλεον και τοσο μικρα), μεγαλωνουν συνεχως και σε μεγεθος, αφου εχουν το μεγεθος που ειχαν τα μικρομεσαια πριν δεκαπεντε χρονια, αλλα και σε τιμη αφου αυτη κοντευει να φτασει την τιμη των μικρομεσαιων. Και το ερωτημα ειναι, να δωσεις 15.000 το λιγοτερο για ενα Clio, 208, Polo, Micra, Fiesta κλπ η με 1-2.000 παραπανω να παρεις ενα Focus, Astra κλπ ? Ιδου η απορια.
Συνεχίζεται η τάση που είδαμε σε όλα τα νεότερα μοντέλα - αρχής γενομένης από το Fiesta νομίζω - όπου τα 'μικρά' εμφανίζονται ως ολοκληρωμένη πρόταση με 'καλούδια' που μέχρι τώτα μόνο στα 'premium' βρίσκαμε. Βέβαια όλα κοστίζουν και πρακτικά απευθύνονται σε εκείνους που θέλουν 'μικρό' με αίσθηση 'μεγάλου' και έχουν τσέπη να το αποκτήσουν. Μην κοροιδεύεστε όμως, όσο κι αν έχουν βελτιωθεί (και έχουν) την αίσθηση του πιο μεγάλου δεν μπορεί να την έχουν. Επί του πρακτέου, στον εμφύλιο με το 208 νομίζω οτι το Clio χάνει σε αίσθηση και 'πολυτέλεια' και κερδίζει σε χώρους. Ειδικά εκείνο το κεντρικό καντράν, τι 'ηλεκτρονικό' και χαζομάρες, μια φτήνια είναι... και μάλιστα κουτοπόνηρη... . Κατά τα άλλα νομίζω θακρατήσει το κοινό του αλλά δεν νομίζω οτι θα πάερι από αλλού... μέχρι τώρα το Micra νομίζω κατάφερε να πάρει νέους πελάτες (κυρίως επειδή το προηγούμενο Micra κυριολεκτικά 'δεν βλεπόταν'), το Fiesta έκανε διακράτηση (σε κάποιες χώρες πούλαγε τόσο πολύ που η διακράτηση ήταν επίτευγμα), το Polo έχασε προς το Ibiza (καλά να πάθει...) και το 208 νομίζω είναι το μόνο που θα κερδίσει κάτι, όχι γιατί είναι ντε και καλά καλύτερο αλλά γιατί η σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot φαίνεται οτι 'έχει πέραση' (και ορθώς κατά τη γνώμη μου) εφόσον όμως οι τιμές είναι ΄λογικές', για το οποίο δεν είμαι σίγουρος, δεν το έχω ψάξει αλλα΄μου φάνηκαν λίγο τσιμπημένες εκ πρώτης όψεως.
....Τα μικρα(τα οποια δεν ειναι πλεον και τοσο μικρα), μεγαλωνουν συνεχως και σε μεγεθος, αφου εχουν το μεγεθος που ειχαν τα μικρομεσαια πριν δεκαπεντε χρονια, αλλα και σε τιμη αφου αυτη κοντευει να φτασει την τιμη των μικρομεσαιων. Και το ερωτημα ειναι, να δωσεις 15.000 το λιγοτερο για ενα Clio, 208, Polo, Micra, Fiesta κλπ η με 1-2.000 παραπανω να παρεις ενα Focus, Astra κλπ ? Ιδου η απορια.
Συνεχίζεται η τάση που είδαμε σε όλα τα νεότερα μοντέλα - αρχής γενομένης από το Fiesta νομίζω - όπου τα 'μικρά' εμφανίζονται ως ολοκληρωμένη πρόταση με 'καλούδια' που μέχρι τώτα μόνο στα 'premium' βρίσκαμε. Βέβαια όλα κοστίζουν και πρακτικά απευθύνονται σε εκείνους που θέλουν 'μικρό' με αίσθηση 'μεγάλου' και έχουν τσέπη να το αποκτήσουν. Μην κοροιδεύεστε όμως, όσο κι αν έχουν βελτιωθεί (και έχουν) την αίσθηση του πιο μεγάλου δεν μπορεί να την έχουν. Επί του πρακτέου, στον εμφύλιο με το 208 νομίζω οτι το Clio χάνει σε αίσθηση και 'πολυτέλεια' και κερδίζει σε χώρους. Ειδικά εκείνο το κεντρικό καντράν, τι 'ηλεκτρονικό' και χαζομάρες, μια φτήνια είναι... και μάλιστα κουτοπόνηρη... . Κατά τα άλλα νομίζω θακρατήσει το κοινό του αλλά δεν νομίζω οτι θα πάερι από αλλού... μέχρι τώρα το Micra νομίζω κατάφερε να πάρει νέους πελάτες (κυρίως επειδή το προηγούμενο Micra κυριολεκτικά 'δεν βλεπόταν'), το Fiesta έκανε διακράτηση (σε κάποιες χώρες πούλαγε τόσο πολύ που η διακράτηση ήταν επίτευγμα), το Polo έχασε προς το Ibiza (καλά να πάθει...) και το 208 νομίζω είναι το μόνο που θα κερδίσει κάτι, όχι γιατί είναι ντε και καλά καλύτερο αλλά γιατί η σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot φαίνεται οτι 'έχει πέραση' (και ορθώς κατά τη γνώμη μου) εφόσον όμως οι τιμές είναι ΄λογικές', για το οποίο δεν είμαι σίγουρος, δεν το έχω ψάξει αλλα΄μου φάνηκαν λίγο τσιμπημένες εκ πρώτης όψεως.