Τσιμπημένο φαίνεται (βέβαια δεν γνωρίζουμε εξοπλισμό, κρίνουμε από τη μέχρι τώρα εμπειρία)... αναμενόμενο... τα 75 άλογα ειναι λίγα, στα 100 ο ανταγωνισμός ειναι φθηνότερος αλλά εκεί εάν 1000 ευρώ πάνω-κάτω δεν έχουν για κάποιον κρίσιμη σημασία θα είναι καλή επιλογή, από εκεί και μετά είναι θέμα γούστου και αναγκών (πχ εάν οπωσδήποτε θέλει χώρους ή όχι). Πάντως o όμιλος PSA έχει καταφέρει μέχρι τώρα ίδια αυτοκίνητα μηχανικά (πχ Peugeot - Citroen) να απευθύνονται πρακτικά σε διαφορετικά πελατολόγια... μαγκιά... να δούμε με τις νέες μάρκες τι θα γίνει (και πόσες θα μείνουν...).
Τσιμπημένο και ειδικά στο gt line. Δεν είναι δυνατόν να έχει 21.100 με τους 100 ίππους και μηχανικό κιβώτιο, έλεος για segment b μιλάμε. Μάλλον παίζει ρόλο βέβαια ότι τρώει και extra φόρο
...Ομορφο, ποιοτικο και προσεγμενο, με τιμες ομως που εχουν τραβηξει την ανηφορα, οπως αλλωστε σε ολα τα μικρα (ισως λογω του πιο πλουσιου εξοπλισμου πλεον), και που κανει την τιμη τους να πλησιαζει αυτη των SUV.
340 χλμ το ηλεκτρικό 208 στα ΧΑΡΤΙΆ,καμμιά 120χλμ στην πραγματικότητα δηλ με καμμιά 35000€ αγορά και μηδενική μεταπώληση καλά είναι για ...ηλεκτροκίνητο.
Είδα να κυκλοφορεί ένα μπλε τις προάλλες, πραγματικά εντυπωσιακό. Τόσο μπροστά, όσο και η ρετρό κολόνα πίσω. Τιμολογιακά κινείται περίπου όπου και ο ανταγωνισμός (corsa, polo, yaris), λες και έχουν κάνει συμφωνία μεταξύ τους (;).
Όταν με 22.100 παίρνεις το Fiesta ST(200hp) , το 208 θα πατώσει στις πωλήσεις στις εκδόσεις των 20.000+.
Τσιμπημένο φαίνεται (βέβαια δεν γνωρίζουμε εξοπλισμό, κρίνουμε από τη μέχρι τώρα εμπειρία)... αναμενόμενο... τα 75 άλογα ειναι λίγα, στα 100 ο ανταγωνισμός ειναι φθηνότερος αλλά εκεί εάν 1000 ευρώ πάνω-κάτω δεν έχουν για κάποιον κρίσιμη σημασία θα είναι καλή επιλογή, από εκεί και μετά είναι θέμα γούστου και αναγκών (πχ εάν οπωσδήποτε θέλει χώρους ή όχι). Πάντως o όμιλος PSA έχει καταφέρει μέχρι τώρα ίδια αυτοκίνητα μηχανικά (πχ Peugeot - Citroen) να απευθύνονται πρακτικά σε διαφορετικά πελατολόγια... μαγκιά... να δούμε με τις νέες μάρκες τι θα γίνει (και πόσες θα μείνουν...).
Τσιμπημένο και ειδικά στο gt line. Δεν είναι δυνατόν να έχει 21.100 με τους 100 ίππους και μηχανικό κιβώτιο, έλεος για segment b μιλάμε. Μάλλον παίζει ρόλο βέβαια ότι τρώει και extra φόρο
...Ομορφο, ποιοτικο και προσεγμενο, με τιμες ομως που εχουν τραβηξει την ανηφορα, οπως αλλωστε σε ολα τα μικρα (ισως λογω του πιο πλουσιου εξοπλισμου πλεον), και που κανει την τιμη τους να πλησιαζει αυτη των SUV.
340 χλμ το ηλεκτρικό 208 στα ΧΑΡΤΙΆ,καμμιά 120χλμ στην πραγματικότητα δηλ με καμμιά 35000€ αγορά και μηδενική μεταπώληση καλά είναι για ...ηλεκτροκίνητο.
Είδα να κυκλοφορεί ένα μπλε τις προάλλες, πραγματικά εντυπωσιακό. Τόσο μπροστά, όσο και η ρετρό κολόνα πίσω. Τιμολογιακά κινείται περίπου όπου και ο ανταγωνισμός (corsa, polo, yaris), λες και έχουν κάνει συμφωνία μεταξύ τους (;).