.....Σαφως καλυτερη απο την προηγουμενη GLA, η οποια δεν σε επειθε για SUV, ομως και παλι με αποσταση απο το εδαφος μολις 14,3 εκατ. δεν μπορει να χαρακτηριστει SUV, αφου αν δεν κανω λαθος πρεπει να ειναι πανω απο 15 εκατ. για να λεγεται SUV. Aπορω γιατι τσιγκουνευτηκαν οι Γερμανοι. Με 3-4 εκατοστα πιο πανω θα ειχε αλλον ''αερα'' το αυτοκινητο, κατι που μετραει στην κατηγορια αυτη. Οσο για τον κινητηρα των 1.33 λιτρων της 200αρας με τους 163 ιππους, ειναι ιδανικος νομιζω.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο από κάθε άποψη, θα σπάσει ταμεία!!!
Με προβληματίζει και μένα η απόσταση από το έδαφος. Γράφετε ότι είναι +9 χιλιοστά από την προηγούμενη γενιά, δλδ ήταν 132χλστ? Με ένα γρήγορο ψάξιμο βρήκα αναφορές από 157 εώς 183χλστ για την προηγούμενη GLA.
.....Σαφως καλυτερη απο την προηγουμενη GLA, η οποια δεν σε επειθε για SUV, ομως και παλι με αποσταση απο το εδαφος μολις 14,3 εκατ. δεν μπορει να χαρακτηριστει SUV, αφου αν δεν κανω λαθος πρεπει να ειναι πανω απο 15 εκατ. για να λεγεται SUV. Aπορω γιατι τσιγκουνευτηκαν οι Γερμανοι. Με 3-4 εκατοστα πιο πανω θα ειχε αλλον ''αερα'' το αυτοκινητο, κατι που μετραει στην κατηγορια αυτη. Οσο για τον κινητηρα των 1.33 λιτρων της 200αρας με τους 163 ιππους, ειναι ιδανικος νομιζω.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο από κάθε άποψη, θα σπάσει ταμεία!!! Με προβληματίζει και μένα η απόσταση από το έδαφος. Γράφετε ότι είναι +9 χιλιοστά από την προηγούμενη γενιά, δλδ ήταν 132χλστ? Με ένα γρήγορο ψάξιμο βρήκα αναφορές από 157 εώς 183χλστ για την προηγούμενη GLA.