Σε ένα αυτοκίνητο πόλης (ειδικά αν είναι 2ο) το θέμας της ιποδύναμης είναι καθαρά υποκειμενικό. Το πιεσμένο μοτέρ (βλ. turbo χιλιάρια) είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα κρατήσει πολύ λιγότερο από ένα ατμοσφαιρικό νορμάλ. Αν αλλάζεις το αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια καλώς, αλλιώς...
..ας θυμηθούμε τη δεκαετία του 2000 και τους κινητήρες της vw, σεατ, και Γαλλικών αυτοκινήτων , από 1.4 λίτρα , 8 βαλβιδους με καδένα είχαν 60 άλογα....όντως αξιόπιστοι και οικονομικοί ..αλλά οδηγώντας χωρίς αποσκευές , στη δεξιά του δόμου και ήσυχα...
Σε ένα αυτοκίνητο πόλης (ειδικά αν είναι 2ο) το θέμας της ιποδύναμης είναι καθαρά υποκειμενικό. Το πιεσμένο μοτέρ (βλ. turbo χιλιάρια) είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα κρατήσει πολύ λιγότερο από ένα ατμοσφαιρικό νορμάλ. Αν αλλάζεις το αυτοκίνητο κάθε 4 χρόνια καλώς, αλλιώς...
..ας θυμηθούμε τη δεκαετία του 2000 και τους κινητήρες της vw, σεατ, και Γαλλικών αυτοκινήτων , από 1.4 λίτρα , 8 βαλβιδους με καδένα είχαν 60 άλογα....όντως αξιόπιστοι και οικονομικοί ..αλλά οδηγώντας χωρίς αποσκευές , στη δεξιά του δόμου και ήσυχα...
τωσα αλογα ...υπερβολη δεν φοβαστε??
Προσοχή τα ατια.Δαγκωνουν....
τοσα...