....Φιλιππος.... οι διαφορες στην τιμη ειναι ελαχιστες, ειδικα στην βασικη εκδοση, οπου το 1000αρι Golf των 110 ιππων κοστιζει 20500 και η Α-Class 1.4 109 ιππων 22200 με πληρη εξοπλισμο. Αλλα και στις μεγαλυτερες εκδοσεις οι διαφορες ειναι πολυ μικρες. Και το ενα ειναι premium και το αλλο οχι. Δεν ξερω αν εχεις μπει σε Α-Class, δεν εχει καμμια σχεση με το Golf. Ας μη μιλησουμε για αξιοπιστια, η μερα με τη νυχτα. Με το Golf, πρεπει να'χεις ...μπαρμπα σε συνεργειο για να την βγαλεις καθαρη. Και βεβαια δεν υπαρχει συγκριση στη τιμη μεταπωλησης μεταξυ των δυο μοντελων. Σαφως η Α-Class, με τις τιμες αυτες, εχει πολυ υψηλοτερο value for money απο το Golf, οπως και να το δεις.
Panos K., αν εξαιρέσεις την Α 160(109hp 22.124€) η αμέσως επόμενη τιμολογιακά A CLASS(A 180) έχει 27.859€, με χειροκίνητο κιβώτιο και γυμνή από εξοπλισμό. Οπότε μάλλον μια χαρά value for money δείχνει να είναι το νέο Golf.
....Οι τιμες του νεου Golf ειναι σχεδον ιδιες με της Mercedes A-Class!!!! Νομιζω οτι δεν αξιζει τα λεφτα του. Με τα χρηματα αυτα εχεις πολυ καλυτερες επιλογες. Εξαλλου μπορει μεν να εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, ομως η αξιοπιστια του ειναι κατω του μετριου.
Προσωπικά δεν θα αγόραζα Golf, κυρίως για λόγους αισθητικής αλλά και άλλους, το αναφέρω για να μην υπάρξουν 'καλοθελητές'. ΟΜΩΣ η αρχική τουλάχιστον τιμή, είναι ικανοποιητική ΓΙΑ GOLF - ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΤΣΙ (το γράφω διότι πριν λίγα χρόνια που κοίταγα να αγοράσω, η VW χρέωνε εξτρά ακόμη και το πιο απλό χρώμα). Εάν κάποιος θέλει premium θα πάει ή Audi ή ΑClass, απλά πράγματα, και αυτά είναι σαφώς ακριβότερα (τι άλλο σχολιάζουν κάποιοι είναι για γέλια, η βλακεία είναι ανίκητη... άλλο το value for money και άλλο το value...). Το Golf ;όπως πάντα τοποθετείται λίγο πάνω από (ενδεικτικά) με Megane, Corolla, Focus, i30, 308, σε αντιστοιχες προδιαγραφές., δεν είναι επομένως η απόλυτη τιμή το θέμα, το ζήτημα είναι ότι ο (φθηνότερος) ανταγωνισμός είναι πλέον πολύ καλός έως καλύτερος, οι τιμές που ανακοινώθηκα είναι στα 'συνήθη' για Golf πλαίσια , απλά θεωρώ οτι πλέον δεν αρκουν...
Στην εποχή των SUVs, crossovers, και λογής υπερυψωμενων δικίνητων (ή/και τετρακίνητων) κάθε «κανονικό» αυτοκίνητο μοιάζει με....όαση!
Τεχνολογικά φορτωμένο λοιπόν το νέο γκολφ, για να μπορεί να ανταγωνιστεί τις τάσεις των υπερυψωμενων εποχών που διανύουμε!
Όταν χρειάζεσαι για ένα νέο 208 στην (πλούσια έκδοση / gt) 22 χιλιάδες, ποσό να κοστίζει το νέο γκολφ?
Καλές πωλήσεις
Πολύ καλές τιμές και αξιόλογος εξοπλισμός, θα χτυπήσει άνετα τον ανταγωνισμό στη μικρομεσαία κατηγορία αν λάβουμε υπόψη μας ότι για ένα καλά εξοπλισμένο μικρομεσαίο με την ίδια ιπποδύναμη οι τιμές παίζουν από 20 και πάνω , ε είναι αναντιρρητα και το bestseller στη κατηγορία αυτή
Ομορφο αυτοκινητο με πολυ καλη ποιοτητα καταστακευης στην καροτσα και φοβερο πατημα στο δρομο. Αλλα απο αξιοπιστια ειναι πολυ επιφοβα τα πραγματα με βαση το ιστορικο της μαρκας. Περα απο τα μηχανικα μερη του ομιλου τα οποια ειναι αμφιβολου αξιοπιτστιας, τωρα που ειναι φορτωμενο με ηλεκτρονικα ποιος ρισκαρει να το αγορασει και να γινει κολλητος με τα συνεργεια?
....Φιλιππος.... οι διαφορες στην τιμη ειναι ελαχιστες, ειδικα στην βασικη εκδοση, οπου το 1000αρι Golf των 110 ιππων κοστιζει 20500 και η Α-Class 1.4 109 ιππων 22200 με πληρη εξοπλισμο. Αλλα και στις μεγαλυτερες εκδοσεις οι διαφορες ειναι πολυ μικρες. Και το ενα ειναι premium και το αλλο οχι. Δεν ξερω αν εχεις μπει σε Α-Class, δεν εχει καμμια σχεση με το Golf. Ας μη μιλησουμε για αξιοπιστια, η μερα με τη νυχτα. Με το Golf, πρεπει να'χεις ...μπαρμπα σε συνεργειο για να την βγαλεις καθαρη. Και βεβαια δεν υπαρχει συγκριση στη τιμη μεταπωλησης μεταξυ των δυο μοντελων. Σαφως η Α-Class, με τις τιμες αυτες, εχει πολυ υψηλοτερο value for money απο το Golf, οπως και να το δεις.
Panos K., αν εξαιρέσεις την Α 160(109hp 22.124€) η αμέσως επόμενη τιμολογιακά A CLASS(A 180) έχει 27.859€, με χειροκίνητο κιβώτιο και γυμνή από εξοπλισμό. Οπότε μάλλον μια χαρά value for money δείχνει να είναι το νέο Golf.
....Οι τιμες του νεου Golf ειναι σχεδον ιδιες με της Mercedes A-Class!!!! Νομιζω οτι δεν αξιζει τα λεφτα του. Με τα χρηματα αυτα εχεις πολυ καλυτερες επιλογες. Εξαλλου μπορει μεν να εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, ομως η αξιοπιστια του ειναι κατω του μετριου.
Προσωπικά δεν θα αγόραζα Golf, κυρίως για λόγους αισθητικής αλλά και άλλους, το αναφέρω για να μην υπάρξουν 'καλοθελητές'. ΟΜΩΣ η αρχική τουλάχιστον τιμή, είναι ικανοποιητική ΓΙΑ GOLF - ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΤΣΙ (το γράφω διότι πριν λίγα χρόνια που κοίταγα να αγοράσω, η VW χρέωνε εξτρά ακόμη και το πιο απλό χρώμα). Εάν κάποιος θέλει premium θα πάει ή Audi ή ΑClass, απλά πράγματα, και αυτά είναι σαφώς ακριβότερα (τι άλλο σχολιάζουν κάποιοι είναι για γέλια, η βλακεία είναι ανίκητη... άλλο το value for money και άλλο το value...). Το Golf ;όπως πάντα τοποθετείται λίγο πάνω από (ενδεικτικά) με Megane, Corolla, Focus, i30, 308, σε αντιστοιχες προδιαγραφές., δεν είναι επομένως η απόλυτη τιμή το θέμα, το ζήτημα είναι ότι ο (φθηνότερος) ανταγωνισμός είναι πλέον πολύ καλός έως καλύτερος, οι τιμές που ανακοινώθηκα είναι στα 'συνήθη' για Golf πλαίσια , απλά θεωρώ οτι πλέον δεν αρκουν...
Πολύ καλές οι τιμές του γι'αυτά που δίνει...βέβαια μένει να φανεί η αξιοπιστία όλων αυτών των ηλεκτρονικών...
Στην εποχή των SUVs, crossovers, και λογής υπερυψωμενων δικίνητων (ή/και τετρακίνητων) κάθε «κανονικό» αυτοκίνητο μοιάζει με....όαση! Τεχνολογικά φορτωμένο λοιπόν το νέο γκολφ, για να μπορεί να ανταγωνιστεί τις τάσεις των υπερυψωμενων εποχών που διανύουμε! Όταν χρειάζεσαι για ένα νέο 208 στην (πλούσια έκδοση / gt) 22 χιλιάδες, ποσό να κοστίζει το νέο γκολφ? Καλές πωλήσεις
Πολύ καλές τιμές και αξιόλογος εξοπλισμός, θα χτυπήσει άνετα τον ανταγωνισμό στη μικρομεσαία κατηγορία αν λάβουμε υπόψη μας ότι για ένα καλά εξοπλισμένο μικρομεσαίο με την ίδια ιπποδύναμη οι τιμές παίζουν από 20 και πάνω , ε είναι αναντιρρητα και το bestseller στη κατηγορία αυτή
Ομορφο αυτοκινητο με πολυ καλη ποιοτητα καταστακευης στην καροτσα και φοβερο πατημα στο δρομο. Αλλα απο αξιοπιστια ειναι πολυ επιφοβα τα πραγματα με βαση το ιστορικο της μαρκας. Περα απο τα μηχανικα μερη του ομιλου τα οποια ειναι αμφιβολου αξιοπιτστιας, τωρα που ειναι φορτωμενο με ηλεκτρονικα ποιος ρισκαρει να το αγορασει και να γινει κολλητος με τα συνεργεια?