Για μια ακόμη φορά, το εσωτερικό της Hyundai είναι υποδεέστρο του εξωτερικού και του ανταγωνισμού. Η αλήθεια είναι οτι τα υλικά στην καμπίνα επιβαρύνουν δυσανάλογα το συνολικό κόστος, αλλά πλέον τα Hyundai δεν είναι τόσο φθηνότερα του ανταγωνισμού. Και το πρόβλημα με τα Hyundai δεν είναι αισθητικό, αλλά οτι τα πλαστικά τους πραγματικά δεν είναι 'ποιοτικά' και φθείρονται, οι διακόπτες δεν είναι 'αθάνατοι' και τα στερεοφωνικά είναι μέτρια σε απόδοση (βάλε ένα i20 δίπλα σε ένα πχ Fiesta, νύχτα με τη μέρα το στερεοφωνικό) - κρίμα για ένα κατά τα άλλα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. Κρατάω φυσικά επιφύλαξη μέχρι να το δούμε δια ζώσης αλλά από τις φωτό δεν με εξιτάρει προσωπικα... όλα βέβαια εν τέλει είναι θέμα τιμής (και κυρίως σε σχέση με το νέο Yaris που είναι ο άμεσος αντίπαλος).
Για μια ακόμη φορά, το εσωτερικό της Hyundai είναι υποδεέστρο του εξωτερικού και του ανταγωνισμού. Η αλήθεια είναι οτι τα υλικά στην καμπίνα επιβαρύνουν δυσανάλογα το συνολικό κόστος, αλλά πλέον τα Hyundai δεν είναι τόσο φθηνότερα του ανταγωνισμού. Και το πρόβλημα με τα Hyundai δεν είναι αισθητικό, αλλά οτι τα πλαστικά τους πραγματικά δεν είναι 'ποιοτικά' και φθείρονται, οι διακόπτες δεν είναι 'αθάνατοι' και τα στερεοφωνικά είναι μέτρια σε απόδοση (βάλε ένα i20 δίπλα σε ένα πχ Fiesta, νύχτα με τη μέρα το στερεοφωνικό) - κρίμα για ένα κατά τα άλλα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. Κρατάω φυσικά επιφύλαξη μέχρι να το δούμε δια ζώσης αλλά από τις φωτό δεν με εξιτάρει προσωπικα... όλα βέβαια εν τέλει είναι θέμα τιμής (και κυρίως σε σχέση με το νέο Yaris που είναι ο άμεσος αντίπαλος).
Πολύ χάλια η φωτό ή πολύ χάλια το εσωτερικό...