Πριν ένα μήνα παρέλαβα ένα i30 στην βασική του έκδοση, το οποίο έχει ημιάκαμπτο.
Θεωρώ ότι η διαφορά στην αναμενόμενη αξιοπιστία είναι χαώδης.
Επίσης, προτιμώ το i30 από πλευρά αισθητικής.
Έχω το scala από τον Αύγουστο.Μεγάλοι χώροι, ζωηρός και οικονομικός κινητήρας 1.0 tsi. Aπό την
άλλη όμως το αυτοκίνητο έχει κάποιες κατασκευαστικές αστοχίες στο λογισμικό του infotainment και στον μηχανισμό ρύθμισης του καθίσματος του οδηγού που η skoda δεν μπόρεσε μέχρι τώρα να διορθώσει!
Προτιμώ το skoda το βρίσκω πιο ποιοτικό και πιο ελκυστικό από το χιουντάϊ και φαντάζομαι να'χει και καλύτερη αξία μεταπώλησης. Βέβαια σε ντίζελ όλα αυτά
Και μόνο στην ιδέα ότι θα δωσης τα λεφτά σου, και μπορεί σε λίγο να καίει λάδι (vw γκρουπ) είναι αποτρεπτικό.
Πριν ένα μήνα παρέλαβα ένα i30 στην βασική του έκδοση, το οποίο έχει ημιάκαμπτο. Θεωρώ ότι η διαφορά στην αναμενόμενη αξιοπιστία είναι χαώδης. Επίσης, προτιμώ το i30 από πλευρά αισθητικής.
I 30 φυσικά. Φαντάζομαι θα έχει την αξιοπιστία των παλαιότερων.δεν ξέρω όμως εάν έχουν φτιάξει τα προβλήματα που είχαν κάποτε στα τιμόνια τους
Έχω το scala από τον Αύγουστο.Μεγάλοι χώροι, ζωηρός και οικονομικός κινητήρας 1.0 tsi. Aπό την άλλη όμως το αυτοκίνητο έχει κάποιες κατασκευαστικές αστοχίες στο λογισμικό του infotainment και στον μηχανισμό ρύθμισης του καθίσματος του οδηγού που η skoda δεν μπόρεσε μέχρι τώρα να διορθώσει!
Προτιμώ το skoda το βρίσκω πιο ποιοτικό και πιο ελκυστικό από το χιουντάϊ και φαντάζομαι να'χει και καλύτερη αξία μεταπώλησης. Βέβαια σε ντίζελ όλα αυτά