Kostantine για να είμαι το "λιγότερο" λάθος φαντάζομαι θεωρείς απόλυτος επιτυχημένα τα προϋπάρχοντα PUNTO - TIPO. Η προσωπική μου άποψη βασίζεται στο ότι πιστεύω το αντίθετο. Επιπλέον ο όμιλος διαθέτει καταξιωμένους ανταγωνιστές το C3, το 208 και το 308 που αναμένεται άμεσα να ανανεωθεί!
Με τέτοιο άνοιγμα δεν ξέρω πώς θα ορθοποδήσει η FIAT. Τώρα που πάει για ολοκλήρωση της συγχώνευσης την PSA καλό θα ήταν να ξεχάσει τέτοια μεγαλόπνοα σχέδια και να εγκαταλείψει αναβίωση PUNTO και συνέχιση TIPO. Νομίζω το να κάνει "τούμπανο" το νέο PANDA και την γκάμα του 500 θα βοηθήσει περισσότερο την μάρκα!
ΜΑΚΑΡΙ! ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ...
👍
Φιλιππε, εισαι το λιγοτερο λαθος..
Kostantine για να είμαι το "λιγότερο" λάθος φαντάζομαι θεωρείς απόλυτος επιτυχημένα τα προϋπάρχοντα PUNTO - TIPO. Η προσωπική μου άποψη βασίζεται στο ότι πιστεύω το αντίθετο. Επιπλέον ο όμιλος διαθέτει καταξιωμένους ανταγωνιστές το C3, το 208 και το 308 που αναμένεται άμεσα να ανανεωθεί!
Με τέτοιο άνοιγμα δεν ξέρω πώς θα ορθοποδήσει η FIAT. Τώρα που πάει για ολοκλήρωση της συγχώνευσης την PSA καλό θα ήταν να ξεχάσει τέτοια μεγαλόπνοα σχέδια και να εγκαταλείψει αναβίωση PUNTO και συνέχιση TIPO. Νομίζω το να κάνει "τούμπανο" το νέο PANDA και την γκάμα του 500 θα βοηθήσει περισσότερο την μάρκα!