Όλα τα κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικού: Έκπτωση έως 5.500€ (+vid)
Panos.
Οπως εχω ξαναγραψει οταν πεσουν οι τιμες στα 14 χιλιαρικα και οι αντιπροσωπειες δινουν για τις μπαταριες 15 χρονια εγγυηση τοτε το συζηταμε(ζησε Μαη μου να φας τρυφυλι).Οσο για τις φοροαπαλαγες μετα τον δευτερο χρονο ερχονται τα φυστικια.Εχω και μια ερωτηση να κανω θελω με ηλεκτρικο αμαξι να παω απο την Αθηνα στις Σερρες που ειναι περιπου 600 χιλιομετρα αν ξεκινησω το πρωι θα εχω φθασει το βραδυ και ενδιαμεσα που θα κανω φορτισει σε μπακαλικο σε περιπτερο σε σουπερ μαρκετ σε βενζιναδικο που..
Έχουμε τόση δουλειά που τα χρήματα που κερδίζουμε τα βάζουμε σε σακούλες οπότε λέω ένα citigo βενζινη που χει γύρω στα 9 χιλιάρικα να το Ηλεκτροπληρώσω στα 18 χιλιαριακα περίπου. Τζάμπα πράμα! Πάντως με τα κίνητρα είναι σαν να μας το κάνουν δώρο..........τρέξε κόσμε να προλάβεις! !!!
Με το παρακάτω δεν λέω όχι στα ηλεκτρικά. ΟΜΩΣ στη χώρα -τη μοναδική στην Ευρώπη- που επιβαλεί τελη κινητης τηλεφωνίας, το ερώτημα είναι αν μπορούμε να εμπιστευθούμε τις υποσχέσεις του σήμερα προκειμένου ο κάθε πολίτης να σχεδιάσει το αυριο βασισμένος σε κυβερνητικές εξαγγελίες. Ας χρησιμοποιήσουμε τη μέθοδο της απλουστεύσεως και της υπερβολής προκειμένου να εξάγουμε κάποια συμπεράσματα: ΕΣΤΩ ότι ΑΥΡΙΟ το πρωί ΟΛΑ τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ και δεν υπάρχει κανένα συμβατικό με βενζίνη ή πετρέλαιο. Από πού θα βρει το κράτος τα χρήματα τα οποία σήμερα αντλεί από τη βενζίνη, τα τέλη κυκλοφορίας, τους φόρους πολυτελειάς κλπ μιας και όλα τα αυτοκίνητα θα καταναλώνουν ρευμα? Oμοια, αν αυριο το πρωί το 50% είναι ηλεκτρικά, από που θα καλυφθεί η απώλεια του 50% που προέρχεται από τους σημερινούς φόρους??? Οπως αντιλαμβάνεστε το "ενδιαφέρον" για το περιβάλον δεν προσφέρει και εσοδα. Στης Γερμανίας τα ταμεία ναι, στης Ελλάδα όχι. Απαντήστε στο παραπάνω και θα διαπιστώσετε ότι η οικονομία που προσδοκά ένας υποψήφιος αγοραστής, η οποία σύμφωνα με το άρθρο θα ειναι της τάξεως του 80% , γρήγορα θα μηδενισθεί με την επιβολή ευφάνταστων φόρων για να αντισταθμιστεί η απώλεια που σας ανεφερα. Ειτε ας πούμε με" φόρο μπαταρίας" επειδή θα βγουν αλλες πιο ¨φιλικες" στο περιβαλον, ειτε με "φορο πολυτελειας καταναλωσης ηλεκτρικου ρευματος" επειδή οποιος καταναλωνει πολυ πρεπει και να πληρωνει, θα μπει ειδικός φόρος στο ρεύμα που καταναλώνεται για φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα αυξηθούν τα τεκμήρια κλπ κλπ. Επειδή όμως στην πραγματικότητα δεν προκειται αυριο το πρωι ολα τα αυτοκινητα να ειναι ηλεκτρικα, το "φορομπηξιμο" θα ερθει λιγο λιγο: Θα αυξηθεί λιγάκι στα παλιά- πάλι με τη δικαιολογία της "περιβαλοντικης ευαισθησίας" ότι μολύνουν το περιβαλον- αλλά θα "τσιμπήσουν" λίγο και τα κυκλοφορούντα ηλεκτρικα μιας και θα έχουν βγει άλλες μπαταρίες πιο ¨φιλικές¨στο περιβάλον. Εν ολίγοις αγαπητοί μου, με τόσες ¨περιβαλοντικές ευαισθησίες" που διαλαλούνται στη χώρα μας, θα περίμενε κανείς ότι η Ελλάδα είναι κράτος υπόδειγμα σε αυτό τον τομέα. Χμμμμμ....βγείτε εξω και κοιταξτε τους σκουπιδοτενεκεδες...... ειτε σπασμενοι , ειτε φουλαρισμένοι με τα σκουπιδια πεταμενα εδω και εκει. Πάτε μια βόλτα στο βουνο: Στις όμορφες πλαγιες, αναμεσα στα ευωδιαστά θυμάρια, τα σχίνα και τα πευκα πεταμένα κρεβάτια, πλυντηρια και ψυγεια.....
Πολύ περιορισμένα μοντέλα (δεν γνωρίζω αν υπάρχουν κ αλλά που δεν τα έχετε συμπεριλάβει), κυρίως μικρά και με τσουχτερή τιμή. Για τα 2 Γερμανικά θηρία με τιμή μετά έκπτωσης πάνω από 60.000 ευρώ, ουδέν σχόλιο.
Προς τη σωστή κατεύθυνση οι εκπτώσεις, πολύ μεγάλο στοίχημα (πολύ όμως!) το δίκτυο φορτησης, όχι μόνο σε Αθήνα / Αττική, αλλά κ τις υπόλοιπες πόλεις ανα την χώρα.
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο που να βάζω τέσσερα άτομα και τζιμπράγκαλα, να μπορώ να πηγαίνω αυθημερόν Θεσσαλονίκη-Αθήνα χωρίς υποχρεωτική διανυκτέρευση φόρτισης ή τετράωρες στάσεις στα κατουροπάρκινγκ και να κοστίζει 15000 € το πολύ.
Τότε ναι, να δώσω το ντίζελ που τα κάνει όλα αυτά αγόγγυστα, οικονομικά, γρήγορα και σίγουρα
Έχω ντιζελ suv (το πιο καλοπουλημένο) αγορασμένο με 21.300 euro 6. Γεμίζει σε 2 λεπτά και έχει αυτονομία 1000 χλμ. Είναι οικονομικό 5.3 λ/100χλμ μεγάλο χωράει πολλά και έχω τελη 90 ευρω. Για ένα αμάξι τέτοιο σε ηλεκτρικό θέλω 45000 τουλάχιστον αυτονομια 200-300 χλμ και χρόνο φορτισης 5 ώρες. Μπαταρία μετά από 7-8 χρόνια γύρω στα 10.000 ευρώ.
Μοιάζει να συμφέρει η αγορά αντίστοιχου ηλεκτρικού?
Ερώτηση επίσης γιατί επιδοτεί τα υβριδικά για εταιρίες και δεν τα επιδοτεί για ιδιωτες. Θα καλοεβλεπα μια στροφή σε ιαπωνικό υβριδικό πχ τουοτα αν ερχόταν περίπου στα ίδια με αυτά που έδωσα για το suv. Γιατί τα έβγαλαν εκτός κάδρου?
ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΉ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΔΩΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΧΩΡΟ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΤΕ, ΕΤΣΙ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.
Οπως εχω ξαναγραψει οταν πεσουν οι τιμες στα 14 χιλιαρικα και οι αντιπροσωπειες δινουν για τις μπαταριες 15 χρονια εγγυηση τοτε το συζηταμε(ζησε Μαη μου να φας τρυφυλι).Οσο για τις φοροαπαλαγες μετα τον δευτερο χρονο ερχονται τα φυστικια.Εχω και μια ερωτηση να κανω θελω με ηλεκτρικο αμαξι να παω απο την Αθηνα στις Σερρες που ειναι περιπου 600 χιλιομετρα αν ξεκινησω το πρωι θα εχω φθασει το βραδυ και ενδιαμεσα που θα κανω φορτισει σε μπακαλικο σε περιπτερο σε σουπερ μαρκετ σε βενζιναδικο που..
Τα κίνητρα είναι για αυτούς που είχαν ήδη την δυνατότητα να τα αγοράσουν όποτε ...... Εμείς άλλη φορά......
Έχουμε τόση δουλειά που τα χρήματα που κερδίζουμε τα βάζουμε σε σακούλες οπότε λέω ένα citigo βενζινη που χει γύρω στα 9 χιλιάρικα να το Ηλεκτροπληρώσω στα 18 χιλιαριακα περίπου. Τζάμπα πράμα! Πάντως με τα κίνητρα είναι σαν να μας το κάνουν δώρο..........τρέξε κόσμε να προλάβεις! !!!
φωταγραφικες διαταξεις για τους φιλους γερμανους... οτι χειροτερο μονο και μονο για το θεαθηναι και στη πραξη μηδενικο
Εγώ πάλι προτειμω την πετρελαιουμπα μου με τον πυκνό μαύρο καπνό σε κάθε γκαζια!!!! Όχι και 25.000 για έναν κουβά με μπαταρίες.....!!!!!
Με το παρακάτω δεν λέω όχι στα ηλεκτρικά. ΟΜΩΣ στη χώρα -τη μοναδική στην Ευρώπη- που επιβαλεί τελη κινητης τηλεφωνίας, το ερώτημα είναι αν μπορούμε να εμπιστευθούμε τις υποσχέσεις του σήμερα προκειμένου ο κάθε πολίτης να σχεδιάσει το αυριο βασισμένος σε κυβερνητικές εξαγγελίες. Ας χρησιμοποιήσουμε τη μέθοδο της απλουστεύσεως και της υπερβολής προκειμένου να εξάγουμε κάποια συμπεράσματα: ΕΣΤΩ ότι ΑΥΡΙΟ το πρωί ΟΛΑ τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ και δεν υπάρχει κανένα συμβατικό με βενζίνη ή πετρέλαιο. Από πού θα βρει το κράτος τα χρήματα τα οποία σήμερα αντλεί από τη βενζίνη, τα τέλη κυκλοφορίας, τους φόρους πολυτελειάς κλπ μιας και όλα τα αυτοκίνητα θα καταναλώνουν ρευμα? Oμοια, αν αυριο το πρωί το 50% είναι ηλεκτρικά, από που θα καλυφθεί η απώλεια του 50% που προέρχεται από τους σημερινούς φόρους??? Οπως αντιλαμβάνεστε το "ενδιαφέρον" για το περιβάλον δεν προσφέρει και εσοδα. Στης Γερμανίας τα ταμεία ναι, στης Ελλάδα όχι. Απαντήστε στο παραπάνω και θα διαπιστώσετε ότι η οικονομία που προσδοκά ένας υποψήφιος αγοραστής, η οποία σύμφωνα με το άρθρο θα ειναι της τάξεως του 80% , γρήγορα θα μηδενισθεί με την επιβολή ευφάνταστων φόρων για να αντισταθμιστεί η απώλεια που σας ανεφερα. Ειτε ας πούμε με" φόρο μπαταρίας" επειδή θα βγουν αλλες πιο ¨φιλικες" στο περιβαλον, ειτε με "φορο πολυτελειας καταναλωσης ηλεκτρικου ρευματος" επειδή οποιος καταναλωνει πολυ πρεπει και να πληρωνει, θα μπει ειδικός φόρος στο ρεύμα που καταναλώνεται για φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα αυξηθούν τα τεκμήρια κλπ κλπ. Επειδή όμως στην πραγματικότητα δεν προκειται αυριο το πρωι ολα τα αυτοκινητα να ειναι ηλεκτρικα, το "φορομπηξιμο" θα ερθει λιγο λιγο: Θα αυξηθεί λιγάκι στα παλιά- πάλι με τη δικαιολογία της "περιβαλοντικης ευαισθησίας" ότι μολύνουν το περιβαλον- αλλά θα "τσιμπήσουν" λίγο και τα κυκλοφορούντα ηλεκτρικα μιας και θα έχουν βγει άλλες μπαταρίες πιο ¨φιλικές¨στο περιβάλον. Εν ολίγοις αγαπητοί μου, με τόσες ¨περιβαλοντικές ευαισθησίες" που διαλαλούνται στη χώρα μας, θα περίμενε κανείς ότι η Ελλάδα είναι κράτος υπόδειγμα σε αυτό τον τομέα. Χμμμμμ....βγείτε εξω και κοιταξτε τους σκουπιδοτενεκεδες...... ειτε σπασμενοι , ειτε φουλαρισμένοι με τα σκουπιδια πεταμενα εδω και εκει. Πάτε μια βόλτα στο βουνο: Στις όμορφες πλαγιες, αναμεσα στα ευωδιαστά θυμάρια, τα σχίνα και τα πευκα πεταμένα κρεβάτια, πλυντηρια και ψυγεια.....
Πολύ περιορισμένα μοντέλα (δεν γνωρίζω αν υπάρχουν κ αλλά που δεν τα έχετε συμπεριλάβει), κυρίως μικρά και με τσουχτερή τιμή. Για τα 2 Γερμανικά θηρία με τιμή μετά έκπτωσης πάνω από 60.000 ευρώ, ουδέν σχόλιο. Προς τη σωστή κατεύθυνση οι εκπτώσεις, πολύ μεγάλο στοίχημα (πολύ όμως!) το δίκτυο φορτησης, όχι μόνο σε Αθήνα / Αττική, αλλά κ τις υπόλοιπες πόλεις ανα την χώρα.
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο που να βάζω τέσσερα άτομα και τζιμπράγκαλα, να μπορώ να πηγαίνω αυθημερόν Θεσσαλονίκη-Αθήνα χωρίς υποχρεωτική διανυκτέρευση φόρτισης ή τετράωρες στάσεις στα κατουροπάρκινγκ και να κοστίζει 15000 € το πολύ. Τότε ναι, να δώσω το ντίζελ που τα κάνει όλα αυτά αγόγγυστα, οικονομικά, γρήγορα και σίγουρα
Με αυτές τις τιμές τα μόνα ηλεκτρικά που θα αγοράσει ο κόσμος είναι του τζαμπο. Καληνύχτα.
Έχω ντιζελ suv (το πιο καλοπουλημένο) αγορασμένο με 21.300 euro 6. Γεμίζει σε 2 λεπτά και έχει αυτονομία 1000 χλμ. Είναι οικονομικό 5.3 λ/100χλμ μεγάλο χωράει πολλά και έχω τελη 90 ευρω. Για ένα αμάξι τέτοιο σε ηλεκτρικό θέλω 45000 τουλάχιστον αυτονομια 200-300 χλμ και χρόνο φορτισης 5 ώρες. Μπαταρία μετά από 7-8 χρόνια γύρω στα 10.000 ευρώ. Μοιάζει να συμφέρει η αγορά αντίστοιχου ηλεκτρικού? Ερώτηση επίσης γιατί επιδοτεί τα υβριδικά για εταιρίες και δεν τα επιδοτεί για ιδιωτες. Θα καλοεβλεπα μια στροφή σε ιαπωνικό υβριδικό πχ τουοτα αν ερχόταν περίπου στα ίδια με αυτά που έδωσα για το suv. Γιατί τα έβγαλαν εκτός κάδρου?
Για ιδιωτες υπαρχει επιδοτηση σε υβριδικα και εαν ναι σε ποια υβριδικα ( plugin, mild, ...) ;
Απάντηση: Η επιδότηση αφορά ηλεκτρικά οχήματα
"AUTOTRITI" Τα Phev δεν είναι ηλεκτρικά?
ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΉ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΔΩΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΧΩΡΟ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΤΕ, ΕΤΣΙ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.