Η 156 ήταν η "fiat" λογική του γκρούπο, με τις χιλιάδες πωλήσεις, εκατοντάδες φανατικών οδηγών και τα εκατομμύρια ελλειμάτων στο ταμείο, η giulia είναι η "ferrari" λογική, με τις μετρημένες πωλήσεις και κέρδος στο ταμείο, γιατί όλα για τα φράγκα γίνονται, μην ξεχνιέστε...
H Giullia είναι πιο σύγχρονη και εκ προοιμίου καλύτερη από την 156. Από την άλλη πλευρά, επειδή το target group της είναι το αγοραστικό κοινό που θα ξοδέψει από 40.000 ευρώ και πάνω, φαντάζει ως περισσότερο εξωπραγματική και απρόσιτη. Ας ελπίσουμε η Stellantis να την εφοδιάσει με μικρότερο κινητήρα οπότε θα γίνει κατά 10.000 ευρώ τουλάχιστον πιο προσιτή
Η 156 ήταν η "fiat" λογική του γκρούπο, με τις χιλιάδες πωλήσεις, εκατοντάδες φανατικών οδηγών και τα εκατομμύρια ελλειμάτων στο ταμείο, η giulia είναι η "ferrari" λογική, με τις μετρημένες πωλήσεις και κέρδος στο ταμείο, γιατί όλα για τα φράγκα γίνονται, μην ξεχνιέστε...
giulia
H Giullia είναι πιο σύγχρονη και εκ προοιμίου καλύτερη από την 156. Από την άλλη πλευρά, επειδή το target group της είναι το αγοραστικό κοινό που θα ξοδέψει από 40.000 ευρώ και πάνω, φαντάζει ως περισσότερο εξωπραγματική και απρόσιτη. Ας ελπίσουμε η Stellantis να την εφοδιάσει με μικρότερο κινητήρα οπότε θα γίνει κατά 10.000 ευρώ τουλάχιστον πιο προσιτή
Ου μπλέξεις...