Μόνο στο autotriti τα βλέπετε όλα θετικά! Αυτό διαπιστώνω. Μπαταρία: 3πλασια τιμή αγοράς σε σχέση με μια συμβατική. Βάσεις μηχανής: καταπόνηση. Οικονομία καυσίμου έως και 1lt/100 χλμ?????? Με τα μαθηματικά πρέπει να κινείστε παράλληλα προς αντίθετες κατευθύνσεις. Οικονομία στην κατανάλωση κάνεις με ομαλές εκκινήσεις, απαλά φρεναρίσματα, έξυπνη οδήγηση και καλοσυντηρημένο όχημα. Θα ήταν χρήσιμο να μαθαίναμε από εσάς (κάνε μια έρευνα autotriti) την ποσότητα καυσίμου που ψεκάζεται στους κυλίνδρους κάθε φορά που το όχημα επανεκκινει. Επίσης καλό θα ήταν να μας πει κάποιος την καταπόνηση που δέχεται το μοτέρ όταν σε συνθήκες πόλης όπου το σύστημα ψύξης βαράει υπερωρίες , αυτό αναγκάζεται σε συνεχή σταμάτα - ξεκίνα.
Μόνο θετικό τα μειωμένα τέλη κυκλοφορίας! Καμία οικονομία στα καύσιμα, λαγκαρη χειρότερα και από turbo τις 10ετιας του 80!!!! Για τον φίλο με την Ε90 είχα ακριβώς την ίδια 2000 κυβικά, αλλά και σε εταιρικό diesel πάντα απενεργοποίημενο, όταν το ξέχασε μου έσβησε σε φανάρι και έφαγα απίστευτο βρισίδια! Και επίσης στις BMW μετά την Ε90 το κουμπί απενενεργόποιησης είναι μαζί με το κουμπί εκκίνηση του κινητήρα.....γιατί άραγε ;;;;
12 χρόνια με start-stop συνεχώς (αν και απενεργοποιείται αμέσως αν θες) μόνο θετικά μπορώ να βρω, πέραν της μικρότερης κατανάλωσης που λογικά υπάρχει (δεν δουλευει-δεν καίει) αν και δεν μπορώ να ξερω την διαφορά κατανάλωσης
οφελος υπάρχει και στον θόρυβο (σκεφτείτε όλα να έσβηναν στα φανάρια) και στην συνολική κατανάλωση όλων, (αν υπήρχε μικρή οικολογική συνειδηση από όλους), πρόβλημα στην μπαταρία δεν έχω εντοπίσει (έχω ακόμα την εργοστασιακή χωρίς καμία ένδειξη φθοράς) κάποια στιγμή περιμένω να με αφήσει η κάτι να δείξει και η τιμή της δεν είναι αστρονομική σε σχέση με τις συμβατικές. Έχω ένα ΒΜW Ε90. Όσο για τα αρνητικά σχόλια υποψιάζομαι ότι έγιναν από αναγνώστες που δεν το είχαν ποτέ, η το έχουν και δεν το χρησιμοποιούν.
Αναφέρθηκε η καταπόνηση της μπαταρίας, φαντάζομαι ότι αν σου τυχει ζημιά στη μίζα θα είναι πανάκριβη, το ότι δεν βγάζει κρύο αέρα ο κλιματισμός αναφέρθηκε επίσης, βάσεις μηχανής που αναφέρθηκαν δεν τις είχα σκεφτεί αλλά δεν ειναι και παράλογο. Σε ένα punto evo είχα βλάβη σε κάποιον αισθητήρα του start stop με κόστος περίπου 250 ευρώ (αν δεν άναβε check engine δε θα το έφτιαχνα ποτέ). Το σπαστικό είναι το συνεχές άναψε σβήσε όταν είσαι σε μποτιλιάρισμα και κάνεις σταματηματα δευτερολέπτων, μέχρι τουλάχιστον να ξελιγωθεί η μπαταρία. Το επικίνδυνο ειναι όταν θέλεις να ξεκινήσεις γρήγορα σε μια διασταύρωση και χάνεις εκείνο το πολύτιμο δευτερόλεπτο ή αν βιαστείς να αφήσεις συμπλέκτη πριν πάρει καλά ο κινητήρας σου σβήνει.
Με διαφορά αυτοκίνητα με S/S από το 2009, βενζίνη και diesel, εγώ οικονομία και δη μισό και ένα λίτρο δεν έχω δει ποτέ. Άρα μένω στο κόλπο όχι μόνο του marketing αλλά και της θεωρητικής μείωσης των εκπομπόμενων ρύπων. Άρα για αμάξια από το 2011 έχεις ένα μικρό όφελος στα τελη κυκλοφοριας, μάλλον όμως αδιάφορο.
Άρα μένουμε ότι έχεις μία ακόμη εστία βλαβών.
Το start-stop υιοθετήθηκε από τις εταιρείες αποκλειστικά και μόνο για να μπαλαμουτιάσουν τις μετρήσεις κατανάλωσης, καθώς με κάποιες θεωρητικές παραδοχές που κάνουν, μπορούν να μειώσουν σημαντικά τα "επίσημα" νούμερα (πχ θεωρούν οτι κατά το χρονικό διάστημα που το όχημα είναι σε στάση (βάσει του προτύπου) η κατανάλωση είναι 0 λτ/ώρα αντί για 0,7 με 1,0 λτ/ώρα που θα ήταν χωρίς το σύστημα). Όλα αυτά δείχνουν πολύ ωραία στα φυλλάδια. Σε ότι αφορά τον τελικό χρήστη όμως, αυτός επιβαρύνεται με την τραχιά λειτουργία (σταμάτα - ξεκίνα στα φανάρια) ίδιως στα diesel μοντέλα, καθώς και με την απώλεια των παρελκομένων του κινητήρα όταν αυτός σταματά (έιναι πχ πολύ ενοχλητική η απώλεια του κλιματισμού το καλοκαίρι), ένω οι οποια μηδαμινή εξοικονόμηση καυσίμου, αντισταθμίζεται με το παραπάνω από το ακριβότερο κόστος της μπαταρίας όταν αυτή χρειάζεται να αντικατασταθεί. Σε γενικές γραμμές επιβρυνόμαστε με ένα κόλπο του marketing, με επιπλέον πολυπλοκότητα και κόστος, χωρίς κανένα όφελος.
Η μέση μείωση δεν ξεπερνάει το μισό λίτρο. Το άρθρο δεν λαμβάνει υπόψη οτι στην πραγματικότητα μετά από λίγους μήνες το start-stop αρχίζει να μην λειτουργεί πάντα διότι πέφτει η μέγιστη ισχύς της μπαταρίας. Ψυχολογικά είμαι πολύ υπερ αυτού του συστήματος (με εκνευρίζει να κάθομαι στο φανάρι και να λειτουργεί ο κινητήρας) αλλά η πραγματικότητα είναι ότι πρόκειται για ένα σύστημα που προσφέρει λίγα και απιατεί πολλά (ακριβή μπαταρία, πιθανότητα βλάβης στο ίδιο το σύστημα,. επιβάρυνση όλου του κινητήρα από τα συνεχή ξεκινήματα) οπότε εάν είχα επιλογή (που ΔΕΝ έχω πλέον) ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΕΛΕΓΑ.
Ο,τι πιο ανόητο, άτσαλο, χωρίς ουσιαστική προσφορά στο όχημα...Χαρακτηριστικό και βασικό το ότι, πιο γρήγορα αφήνεις συμπλέκτη και πατάς γκάζι για ξεκίνημα από στάση σε φανάρι, με αποτέλεσμα να σβήνει το μοτέρ επειδή ενεργοποιείται ετεροχρονισμένα (με καθυστέρηση περίπου 1") το start-stop...Μονίμως το απενεργοποιώ μπαίνοντας στο αμάξι...και άλλα τα κακά του, αλλά δεν θέλω να μακρηγορήσω.
Ότι κερδίζεις σε βενζίνη το πληρώνεις σε μπαταρία.....τελειώνει συντομότερα η διάρκεια ζωής της....
Μόνο στο autotriti τα βλέπετε όλα θετικά! Αυτό διαπιστώνω. Μπαταρία: 3πλασια τιμή αγοράς σε σχέση με μια συμβατική. Βάσεις μηχανής: καταπόνηση. Οικονομία καυσίμου έως και 1lt/100 χλμ?????? Με τα μαθηματικά πρέπει να κινείστε παράλληλα προς αντίθετες κατευθύνσεις. Οικονομία στην κατανάλωση κάνεις με ομαλές εκκινήσεις, απαλά φρεναρίσματα, έξυπνη οδήγηση και καλοσυντηρημένο όχημα. Θα ήταν χρήσιμο να μαθαίναμε από εσάς (κάνε μια έρευνα autotriti) την ποσότητα καυσίμου που ψεκάζεται στους κυλίνδρους κάθε φορά που το όχημα επανεκκινει. Επίσης καλό θα ήταν να μας πει κάποιος την καταπόνηση που δέχεται το μοτέρ όταν σε συνθήκες πόλης όπου το σύστημα ψύξης βαράει υπερωρίες , αυτό αναγκάζεται σε συνεχή σταμάτα - ξεκίνα.
Μόνο θετικό τα μειωμένα τέλη κυκλοφορίας! Καμία οικονομία στα καύσιμα, λαγκαρη χειρότερα και από turbo τις 10ετιας του 80!!!! Για τον φίλο με την Ε90 είχα ακριβώς την ίδια 2000 κυβικά, αλλά και σε εταιρικό diesel πάντα απενεργοποίημενο, όταν το ξέχασε μου έσβησε σε φανάρι και έφαγα απίστευτο βρισίδια! Και επίσης στις BMW μετά την Ε90 το κουμπί απενενεργόποιησης είναι μαζί με το κουμπί εκκίνηση του κινητήρα.....γιατί άραγε ;;;;
12 χρόνια με start-stop συνεχώς (αν και απενεργοποιείται αμέσως αν θες) μόνο θετικά μπορώ να βρω, πέραν της μικρότερης κατανάλωσης που λογικά υπάρχει (δεν δουλευει-δεν καίει) αν και δεν μπορώ να ξερω την διαφορά κατανάλωσης οφελος υπάρχει και στον θόρυβο (σκεφτείτε όλα να έσβηναν στα φανάρια) και στην συνολική κατανάλωση όλων, (αν υπήρχε μικρή οικολογική συνειδηση από όλους), πρόβλημα στην μπαταρία δεν έχω εντοπίσει (έχω ακόμα την εργοστασιακή χωρίς καμία ένδειξη φθοράς) κάποια στιγμή περιμένω να με αφήσει η κάτι να δείξει και η τιμή της δεν είναι αστρονομική σε σχέση με τις συμβατικές. Έχω ένα ΒΜW Ε90. Όσο για τα αρνητικά σχόλια υποψιάζομαι ότι έγιναν από αναγνώστες που δεν το είχαν ποτέ, η το έχουν και δεν το χρησιμοποιούν.
Αναφέρθηκε η καταπόνηση της μπαταρίας, φαντάζομαι ότι αν σου τυχει ζημιά στη μίζα θα είναι πανάκριβη, το ότι δεν βγάζει κρύο αέρα ο κλιματισμός αναφέρθηκε επίσης, βάσεις μηχανής που αναφέρθηκαν δεν τις είχα σκεφτεί αλλά δεν ειναι και παράλογο. Σε ένα punto evo είχα βλάβη σε κάποιον αισθητήρα του start stop με κόστος περίπου 250 ευρώ (αν δεν άναβε check engine δε θα το έφτιαχνα ποτέ). Το σπαστικό είναι το συνεχές άναψε σβήσε όταν είσαι σε μποτιλιάρισμα και κάνεις σταματηματα δευτερολέπτων, μέχρι τουλάχιστον να ξελιγωθεί η μπαταρία. Το επικίνδυνο ειναι όταν θέλεις να ξεκινήσεις γρήγορα σε μια διασταύρωση και χάνεις εκείνο το πολύτιμο δευτερόλεπτο ή αν βιαστείς να αφήσεις συμπλέκτη πριν πάρει καλά ο κινητήρας σου σβήνει. Με διαφορά αυτοκίνητα με S/S από το 2009, βενζίνη και diesel, εγώ οικονομία και δη μισό και ένα λίτρο δεν έχω δει ποτέ. Άρα μένω στο κόλπο όχι μόνο του marketing αλλά και της θεωρητικής μείωσης των εκπομπόμενων ρύπων. Άρα για αμάξια από το 2011 έχεις ένα μικρό όφελος στα τελη κυκλοφοριας, μάλλον όμως αδιάφορο. Άρα μένουμε ότι έχεις μία ακόμη εστία βλαβών.
Το start-stop υιοθετήθηκε από τις εταιρείες αποκλειστικά και μόνο για να μπαλαμουτιάσουν τις μετρήσεις κατανάλωσης, καθώς με κάποιες θεωρητικές παραδοχές που κάνουν, μπορούν να μειώσουν σημαντικά τα "επίσημα" νούμερα (πχ θεωρούν οτι κατά το χρονικό διάστημα που το όχημα είναι σε στάση (βάσει του προτύπου) η κατανάλωση είναι 0 λτ/ώρα αντί για 0,7 με 1,0 λτ/ώρα που θα ήταν χωρίς το σύστημα). Όλα αυτά δείχνουν πολύ ωραία στα φυλλάδια. Σε ότι αφορά τον τελικό χρήστη όμως, αυτός επιβαρύνεται με την τραχιά λειτουργία (σταμάτα - ξεκίνα στα φανάρια) ίδιως στα diesel μοντέλα, καθώς και με την απώλεια των παρελκομένων του κινητήρα όταν αυτός σταματά (έιναι πχ πολύ ενοχλητική η απώλεια του κλιματισμού το καλοκαίρι), ένω οι οποια μηδαμινή εξοικονόμηση καυσίμου, αντισταθμίζεται με το παραπάνω από το ακριβότερο κόστος της μπαταρίας όταν αυτή χρειάζεται να αντικατασταθεί. Σε γενικές γραμμές επιβρυνόμαστε με ένα κόλπο του marketing, με επιπλέον πολυπλοκότητα και κόστος, χωρίς κανένα όφελος.
Η μέση μείωση δεν ξεπερνάει το μισό λίτρο. Το άρθρο δεν λαμβάνει υπόψη οτι στην πραγματικότητα μετά από λίγους μήνες το start-stop αρχίζει να μην λειτουργεί πάντα διότι πέφτει η μέγιστη ισχύς της μπαταρίας. Ψυχολογικά είμαι πολύ υπερ αυτού του συστήματος (με εκνευρίζει να κάθομαι στο φανάρι και να λειτουργεί ο κινητήρας) αλλά η πραγματικότητα είναι ότι πρόκειται για ένα σύστημα που προσφέρει λίγα και απιατεί πολλά (ακριβή μπαταρία, πιθανότητα βλάβης στο ίδιο το σύστημα,. επιβάρυνση όλου του κινητήρα από τα συνεχή ξεκινήματα) οπότε εάν είχα επιλογή (που ΔΕΝ έχω πλέον) ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΕΛΕΓΑ.
Και μόλις έρθει η ώρα να αλλάξεις μίζα, μπαταρία (συνήθως AGM, πανάκριβες), βάσεις κινητήρα κλπ βλαστημάς την ώρα και τη στιγμή.
Το σταματα ξεκινα του κινητήρα επειρεαζει κάπου?η το ότι άλλαξα 2 φορές σε 5 χρόνια βάση κινητήρα είναι τυχαίο;
Ο,τι πιο ανόητο, άτσαλο, χωρίς ουσιαστική προσφορά στο όχημα...Χαρακτηριστικό και βασικό το ότι, πιο γρήγορα αφήνεις συμπλέκτη και πατάς γκάζι για ξεκίνημα από στάση σε φανάρι, με αποτέλεσμα να σβήνει το μοτέρ επειδή ενεργοποιείται ετεροχρονισμένα (με καθυστέρηση περίπου 1") το start-stop...Μονίμως το απενεργοποιώ μπαίνοντας στο αμάξι...και άλλα τα κακά του, αλλά δεν θέλω να μακρηγορήσω.