Δεν θα σχολιάσω το συγκεκριμένο μοντέλο, καθώς τι να πεις....!
Αυτό όμως που «βγάζει μάτι» στον τιμοκατάλογο είναι ότι για ένα αυτοκίνητο 90 χιλιάδων καλείσαι στην Ελλάδα, να πληρώσεις (σχεδόν) 60χιλιαδες σε ΦΠΑ+ΤΤ.
Με λίγα λόγια, πληρώνεις επιπλέον τα 2/3 της τιμής του.
Στη χώρα μας, ένα ακριβό αυτοκίνητο, γίνεται απλησίαστο. Γίνεται εξωπραγματικά ακριβό.
Οι τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που αναφέρονται στο άρθρο δεν περιλαμβάνονται όλες στον βασικό εξοπλισμό. Αν συμβεί κάτι τέτοιο τότε η βασική τιμή των 142.560 ευρώ εκτοξεύεται σε δεκάδες ευρώ επιπλέον.
Πέρα από το αδόκιμο του όρου "Τέλος Ταξινόμησης", αφού η ταξινόμηση, όπως και να την ερμηνεύσει κανείς, δεν μπορεί να κοστολογείται τόσο όσο, ο παραπάνω φόρος υπολογίζεται επί της τιμής που περιλαμβάνει και τον ΦΠΑ, η κάνω λάθος;
Δεν θα σχολιάσω το συγκεκριμένο μοντέλο, καθώς τι να πεις....! Αυτό όμως που «βγάζει μάτι» στον τιμοκατάλογο είναι ότι για ένα αυτοκίνητο 90 χιλιάδων καλείσαι στην Ελλάδα, να πληρώσεις (σχεδόν) 60χιλιαδες σε ΦΠΑ+ΤΤ. Με λίγα λόγια, πληρώνεις επιπλέον τα 2/3 της τιμής του. Στη χώρα μας, ένα ακριβό αυτοκίνητο, γίνεται απλησίαστο. Γίνεται εξωπραγματικά ακριβό.
Οι τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που αναφέρονται στο άρθρο δεν περιλαμβάνονται όλες στον βασικό εξοπλισμό. Αν συμβεί κάτι τέτοιο τότε η βασική τιμή των 142.560 ευρώ εκτοξεύεται σε δεκάδες ευρώ επιπλέον.
Πέρα από το αδόκιμο του όρου "Τέλος Ταξινόμησης", αφού η ταξινόμηση, όπως και να την ερμηνεύσει κανείς, δεν μπορεί να κοστολογείται τόσο όσο, ο παραπάνω φόρος υπολογίζεται επί της τιμής που περιλαμβάνει και τον ΦΠΑ, η κάνω λάθος;