TA AYTOKINHTA AYTΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΟΝΕΙΡΑ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΜΑΖΕΡΑΤΙ ΝΥΣΑΦΙ ΠΟΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ
Από πότε Ferrari και Porsche κοντράρονται στα ίσια ως ισοδύναμοι ανταγωνιστές. Τι ώρα ήταν; Τι μέρα είχαμε; Η μία κατασκευάζει 10.000 αυτοκίνητα το χρόνια και η άλλη 280.000. Το φτηνότερο μοντέλο της μιας κοστίζει με ελληνικές πινακίδες περίπου 320.000 ενώ της άλλης 70.000. Το πιο αδύναμο μοντέλο της μιας (Portofino M) έχει ιπποδύναμη 620 άλογα. Μόλις δηλαδή 20 λιγότερα από το δυνατότερο μοντέλο της άλλης (992 turbo s). Όσο για την MC20 έτσι όμως είναι δεν έχει αντίπαλο από πουθενά. Είναι συναρπαστικά συγκλονιστική.
TA AYTOKINHTA AYTΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΟΝΕΙΡΑ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΜΑΖΕΡΑΤΙ ΝΥΣΑΦΙ ΠΟΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ
Από πότε Ferrari και Porsche κοντράρονται στα ίσια ως ισοδύναμοι ανταγωνιστές. Τι ώρα ήταν; Τι μέρα είχαμε; Η μία κατασκευάζει 10.000 αυτοκίνητα το χρόνια και η άλλη 280.000. Το φτηνότερο μοντέλο της μιας κοστίζει με ελληνικές πινακίδες περίπου 320.000 ενώ της άλλης 70.000. Το πιο αδύναμο μοντέλο της μιας (Portofino M) έχει ιπποδύναμη 620 άλογα. Μόλις δηλαδή 20 λιγότερα από το δυνατότερο μοντέλο της άλλης (992 turbo s). Όσο για την MC20 έτσι όμως είναι δεν έχει αντίπαλο από πουθενά. Είναι συναρπαστικά συγκλονιστική.