Απ' ότι διαβάζω στα ξένα περιοδικά που έχουν δοκιμάσει το ηλεκτρικό Smart, η αυτονομία του δεν ξεπερνά τα 100 χλμ κι αυτά μέσα στην πόλη.
Θα ήθελα να έχω την άποψή σας σε αυτό όταν το δοκιμάσετε.
Εντάξει το Smart είναι πολύ πρακτικό για την πόλη με τα 2,70 μ. μήκος.
Αλλά με μπαταρία 17,6 kWh (και πόση είναι η ωφέλιμη χωρητικότητα;) δεν πας ούτε Γλυφάδα - Κηφισιά.
Νομίζω ότι VW up και τα αντίστοιχα SKODA και SEAT είναι πιο έντιμες και πρακτικές λύσεις για ηλεκτροκίνητο πόλης σε αυτή την κατηγορία τιμής.
Απ' ότι διαβάζω στα ξένα περιοδικά που έχουν δοκιμάσει το ηλεκτρικό Smart, η αυτονομία του δεν ξεπερνά τα 100 χλμ κι αυτά μέσα στην πόλη. Θα ήθελα να έχω την άποψή σας σε αυτό όταν το δοκιμάσετε. Εντάξει το Smart είναι πολύ πρακτικό για την πόλη με τα 2,70 μ. μήκος. Αλλά με μπαταρία 17,6 kWh (και πόση είναι η ωφέλιμη χωρητικότητα;) δεν πας ούτε Γλυφάδα - Κηφισιά. Νομίζω ότι VW up και τα αντίστοιχα SKODA και SEAT είναι πιο έντιμες και πρακτικές λύσεις για ηλεκτροκίνητο πόλης σε αυτή την κατηγορία τιμής.
74 χλμ το Λεον επιτυχη προσπαθεια. Με αυτα τα χλμ το καταφερνουν και SUV τυπου DUSTER. Περιμενα καλυτερη επιδοση απο χατσμπακ....