Γιατί πρέπει να βαράς «προσοχή» σε 48V & 1.000άρι τούρμπο;
Stefanos Adamou
Μας έχεται κουράσει με τα τούρμπο. Τα τούρμπο μοτέρ είναι τόσο διαδεδομένα στις μέρες μας λόγω των περιορισμών κατά της ρύπανσης. Μόνο με τούρμπο, υβριδικά και ηλεκτρικά μπορούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να ανταποκριθούν στους περιορισμούς. Δεν λέτε τίποτα για τις ακριβές επισκευές στους τούρμπο κινητήρες. Ακόμα και εταιρείες όπως η Porsche, παραδοσιακά κολημμένες στα κυβικά (ok. η Porsche εχει απο ανέκαθεν μερικά μοντέλα με τούρμπο) το γύρισαν στο τούτμπο.λόγω των περιορισμών στη ρύπανση. Για κάντε ενα τέστ μεταξύ μικρών μεταχειρησμένων αυτοκινήτων με τούρμπο και χωρίς κινητήρες και 150.000 νχιλ.. να δούμε πια είναι πιο συμφέρουσα επιλογή.
Χιλιάρι τούρμπο και τρικύλινδρο.....Μετά από 5 χρόνισ βρες κορόιδο νατο πουλήσεις,αν τα καταφέρεις.Δεν είμαστε ευρώπη να αλλάζουμε αυτοκίνητο κάθε 4-5 χρόνια..
Μας έχεται κουράσει με τα τούρμπο. Τα τούρμπο μοτέρ είναι τόσο διαδεδομένα στις μέρες μας λόγω των περιορισμών κατά της ρύπανσης. Μόνο με τούρμπο, υβριδικά και ηλεκτρικά μπορούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να ανταποκριθούν στους περιορισμούς. Δεν λέτε τίποτα για τις ακριβές επισκευές στους τούρμπο κινητήρες. Ακόμα και εταιρείες όπως η Porsche, παραδοσιακά κολημμένες στα κυβικά (ok. η Porsche εχει απο ανέκαθεν μερικά μοντέλα με τούρμπο) το γύρισαν στο τούτμπο.λόγω των περιορισμών στη ρύπανση. Για κάντε ενα τέστ μεταξύ μικρών μεταχειρησμένων αυτοκινήτων με τούρμπο και χωρίς κινητήρες και 150.000 νχιλ.. να δούμε πια είναι πιο συμφέρουσα επιλογή.
Χιλιάρι τούρμπο και τρικύλινδρο.....Μετά από 5 χρόνισ βρες κορόιδο νατο πουλήσεις,αν τα καταφέρεις.Δεν είμαστε ευρώπη να αλλάζουμε αυτοκίνητο κάθε 4-5 χρόνια..