Είναι η Octavia αξιόπιστη επειδή την παίρνουν οι ταξιτζήδες;
Πάνος
Το 1.6 diesel Octavia καίει λιγότερο ακόμα και από υβριδικό Toyota Prius μέσα στην πόλη, αλλά το τελευταίο είναι σαφέστατα πιο πολιτισμένο και συμβατό με το καθαρό αστικό περιβάλλον και με μικρότερο κόστος συνήθους Service. Αυτά από εξομολόγηση ταξιτζή! Βέβαια, τέτοιου μεγέθους αυτοκίνητα για ταξί μόνο σε μη πραγματικά ανεπτυγμένες χώρες! Στις υπόλοιπες τα ταξί ανήκουν σε εταιρείες κι όχι σε επαγγελματίες, έχουν μεγάλες διαστάσεις και τα κόμιστρα δεν είναι φθηνά, μιας και οι συγκοινωνίες δουλεύουν όπως θα έπρεπε
Δεν καταλαβαινω αν μιλατε για octavia diesel η γενικα octavia. Προσωπικα σε εκδοση diesel και αν μου ηταν αναγκαιοι οι χωροι της θα την επερνα, οπως θα επερνα και αν ειχα περισσοτερα η λιγοτερα χρηματα καποιο αλλο αυτοκινητο του groop vag σε diesel απο 1600cc και πανω. Η συναρμογη της η ποιοτητητα κατασκευης και γενικα η καροτσα ειναι πολυ καλη γι αυτο αλλωστε καταπινουν και τοσα χιλιομετρα και τρωνε ψωμι οπως λεμε και οι ταξιτζιδες. Οταν ενα καλο πακετο οπως ειναι αυτο των ταξιτζιδων το βλεπεις τοσα χρονια στον δρομο octavia 4,5 6,7 εννωειται οτι ειναι μια επιλογη μηδενικου ρισκου. Με τους προβληματικους tsi κινητηρες ομως δυσκολα θα την επελεγα, καθως επισεις και τα αλλα του groop vag.
Έχω τον ίδιο κινητήρα 1600 cc 90hp με χειροκίνητο 5άρι σασμάν σε vw polo 6r(10.500€ με το τελωνείο του 14 απο Βουλγαρία το αγόρασα το 2020 μέσα από τη vw Plovdiv σε Έλληνα επιχειρηματία ανήκει η vw το κατάστημα δηλ..) με 55000χλμ Τώρα έχω 70000 τι να σας πω καταπληκτικά οικονομικό το αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής σταθερό πάτημα και πρακτικό στην πόλη με τους στενούς δρόμους.Κρίμα μόνο με το lockdown δε ν μπορώ να το χαρώ μιας και το θέμα καύσιμο είναι μείζονος σημασίας με το ντιζελάκι
Το 1.6 diesel Octavia καίει λιγότερο ακόμα και από υβριδικό Toyota Prius μέσα στην πόλη, αλλά το τελευταίο είναι σαφέστατα πιο πολιτισμένο και συμβατό με το καθαρό αστικό περιβάλλον και με μικρότερο κόστος συνήθους Service. Αυτά από εξομολόγηση ταξιτζή! Βέβαια, τέτοιου μεγέθους αυτοκίνητα για ταξί μόνο σε μη πραγματικά ανεπτυγμένες χώρες! Στις υπόλοιπες τα ταξί ανήκουν σε εταιρείες κι όχι σε επαγγελματίες, έχουν μεγάλες διαστάσεις και τα κόμιστρα δεν είναι φθηνά, μιας και οι συγκοινωνίες δουλεύουν όπως θα έπρεπε
Δεν καταλαβαινω αν μιλατε για octavia diesel η γενικα octavia. Προσωπικα σε εκδοση diesel και αν μου ηταν αναγκαιοι οι χωροι της θα την επερνα, οπως θα επερνα και αν ειχα περισσοτερα η λιγοτερα χρηματα καποιο αλλο αυτοκινητο του groop vag σε diesel απο 1600cc και πανω. Η συναρμογη της η ποιοτητητα κατασκευης και γενικα η καροτσα ειναι πολυ καλη γι αυτο αλλωστε καταπινουν και τοσα χιλιομετρα και τρωνε ψωμι οπως λεμε και οι ταξιτζιδες. Οταν ενα καλο πακετο οπως ειναι αυτο των ταξιτζιδων το βλεπεις τοσα χρονια στον δρομο octavia 4,5 6,7 εννωειται οτι ειναι μια επιλογη μηδενικου ρισκου. Με τους προβληματικους tsi κινητηρες ομως δυσκολα θα την επελεγα, καθως επισεις και τα αλλα του groop vag.
Έχω τον ίδιο κινητήρα 1600 cc 90hp με χειροκίνητο 5άρι σασμάν σε vw polo 6r(10.500€ με το τελωνείο του 14 απο Βουλγαρία το αγόρασα το 2020 μέσα από τη vw Plovdiv σε Έλληνα επιχειρηματία ανήκει η vw το κατάστημα δηλ..) με 55000χλμ Τώρα έχω 70000 τι να σας πω καταπληκτικά οικονομικό το αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής σταθερό πάτημα και πρακτικό στην πόλη με τους στενούς δρόμους.Κρίμα μόνο με το lockdown δε ν μπορώ να το χαρώ μιας και το θέμα καύσιμο είναι μείζονος σημασίας με το ντιζελάκι