....Παρολο που το Explorer θα εχει ενα πολυ περιορισμενο, σχεδον ανυπαρκτο αγοραστικο κοινο, ειναι θετικο που η ελληνικη αντιπροσωπεια το εισηγαγε στην Ελλαδα. Ανεβαζει το image της Ford, και τετοιες κινησεις επιδρουν θετικα και στις πωλησεις των αλλων μοντελων της εταιρειας.
V6 τρίλιτρο μοτέρ + plug-In, 460 άλογα, +80 κιλά ροπή!
Προφανώς είναι για άλλες αγορές, κ όχι για τη δική μας, ίσως ούτε καν για την Ευρωπαϊκή, όποτε το αν αξίζει, ή δεν αξίζει τόσα χρήματα το συγκεκριμένο Ford, μετατρέπεται σε φιλοσοφική κουβέντα.
Διαφορετικό πολύ στο μάτι από τις Χ5, Q5, GLE (εύκολα μπορεί να κοστίσουν μέχρι κ τα διπλάσια χρήματα), όμως σε τέτοια βαλάντια, η πολυτέλεια κ το image παίζει τον πρώτο λόγο, κ καμία Ford δεν αγγίζει.
Με το καλό λοιπόν autotriti, να διαβάσουμε το τεστ επί Ελληνικού εδάφους!
....Παρολο που το Explorer θα εχει ενα πολυ περιορισμενο, σχεδον ανυπαρκτο αγοραστικο κοινο, ειναι θετικο που η ελληνικη αντιπροσωπεια το εισηγαγε στην Ελλαδα. Ανεβαζει το image της Ford, και τετοιες κινησεις επιδρουν θετικα και στις πωλησεις των αλλων μοντελων της εταιρειας.
80-φέυγα χιλιάδες... για φορντ... μάλιστα...
V6 τρίλιτρο μοτέρ + plug-In, 460 άλογα, +80 κιλά ροπή! Προφανώς είναι για άλλες αγορές, κ όχι για τη δική μας, ίσως ούτε καν για την Ευρωπαϊκή, όποτε το αν αξίζει, ή δεν αξίζει τόσα χρήματα το συγκεκριμένο Ford, μετατρέπεται σε φιλοσοφική κουβέντα. Διαφορετικό πολύ στο μάτι από τις Χ5, Q5, GLE (εύκολα μπορεί να κοστίσουν μέχρι κ τα διπλάσια χρήματα), όμως σε τέτοια βαλάντια, η πολυτέλεια κ το image παίζει τον πρώτο λόγο, κ καμία Ford δεν αγγίζει. Με το καλό λοιπόν autotriti, να διαβάσουμε το τεστ επί Ελληνικού εδάφους!